Capitolul 7 - Rasarituri și apusuri

246 14 6
                                    

Mă uitam la apa care se oglindea cu soarele , stând ghemuită jos , lângă bara bărcii , aș ffi putut încheia prezența mea cu un simplu salt dar n-am făcut-o. Ceva mă reținea...

M-am întors acasă , Dann era la liceu , eu nu am mers , aveam febra . Dar îi lăsasem un mesaj lui Cath să se ocupe ea de Ash și video-ul .Căutam o scuză potrivită pentru a-i spune de ce am lipsit o seara întreagă de acasă și unde am fost în tot acest timp .

*Din perspectiva lui Dann*

Orele deveniseră grele și stresante , unde era May ? Nu mă puteam concentra la nimic altceva , tâmplele îmi zvâcneau , am plecat de la liceu .

Am ajuns acasă și am văzut cum May dormea , avea febra ,am trezit-o pentru a-i da o pastila , nu știam ce altceva să fac .

Aș fii certat-o în acea clipă dar era deja bolnavă nu îi puteam face mai mult rău.

M-am așezat lângă ea și am adormit și eu.

*Din perspectiva Maiei*

Când m-am trezit Dann era lângă mine și mă ținea în brațe . îmi dăduse o pastilă , totul se învârtea în jurul meu și capul îmi era greu , mă stresasem prea mult aseară...

-Maia ? Ce faci? Unde ai fost toată seara ?

-Pai , ma simțeam cam rău așa că am ieșit la o plimbare. Am vrut sa îmi iau ceva de mâncare dar majoritatea magazinelor din cartier erau închise astfel am plecat în căutarea unui magazin ș

-Te simți destul de rău , eu zic să ne uitam la un film , poate te vei liniști .

-Sună tentant  *Afișând un zâmbet larg pe față*

Dimineață...

Mă trezesc și mă îmbrac repede pentru școală . Dann mă aștepta deja  să mergem împreună.

Când am intrat în școală am avut marea surpriza de a întâlni cam 100 de polițiști . Erau în tot liceul . Mă panicasem.


Am început să o caut pe Cath și să o strig , nu o găseam 

Caitlyn : - O cauț

-Da ! Unde este ?!

Caitlyn:-A fost luată de niște polițiști și dusă la secție pentru a află mai multe informații .

Dann a fost luat de mână de colega lui , Anette . Am fulgerat-o cu privirea și i-am pus piedică , ea răspunzându-mi cu un deget și un zâmbet strâmb .

Mergeam spre clasa , acolo erau cei mai multi polițiști , luau declarații despre 

-Sara ce se întampla ?

-Poliția încearcă să afle informații despre Ash , s-a sinucis după ce a fost încărcat pe YouTube un video dezastros cu ea.

-Aaaa , se vor face ore ?

-Nu cred , acum toți dau declarații despre Ashely , faza proastă e că , e super populară și toți vor trece pe la polițiști.

Nici bine nu încheia propoziția că ,un polițist vine să îmi ia o declarație . Norocul meu a fost acela că , părinții mei m-au dat la teatru și știam să îmi stăpânesc emoțiile.

Anette se ținea de mână cu Dann , nervii mei nu au mai rezistat așa că am fugit din școală

M-am dus și mi-am pregătit o cadă

Rănile erau atât de adânci încât apa se făcuse roșie , ca un trandafir. Începeam să văd în ceață


-Maia-Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum