∆∆∆
Katy POV
∆∆∆*Esmaspäeva hommikul*
Ärkasin kiiresti äratuskella helina peale. Ma vaatasin kella mis parajasti näitas 8.00. Mul algab töö kell 9.15 nii et mul oli veel aega. Ma pesin end, tegin meigi ning soengu ja läksin alla korrusele sööma. Minu silmad peatusid peagi ühe tüdruku peal, kes söögilauas väsinud näoga mulle otsa vaatas.
"COLLEEN!!" karjusin mina ja tormasin teda kallistama. Colleen tegi sama.
"Kuidas sul siis võistlustel läks?" küsisin Colleenilt.
"Suurepäraselt!" ütles ta. "Teine koht!"
"Aga see on ju tõesti suurepärane!" vastasin ma ja hakkasin rõõmust üles-alla hüppama. Hüppamise hoos nägin Colleeni nördinud nägu ja mul tuli meelde et ta on võistlemisest väsinud. Ma lõpetasin hüppamise.
"Vaban-" ma ei jõudnud sõna ära lõpetada kui Colleen ütles:
"Pole midagi."
Umbes viie minuti pärast tundsin enda näol kasvamas tohutut naeratust. Colleen vaatas mind nagu hullu.
"Mis nüüd hakkas?" küsis ta.
"Sa ei kujuta ette mis eile juhtus." ütlesin mina.
"Las ma arvan..... Jasmin saatis sulle mingi asja?" küsis Colleen.
"Ei." vastasin õhinal ja enne kui ma arvata oskasin, tundsin kuidas minu põsed õhetavad. Püha jumal! Mis minu põskedega lahti on??? Ma proovisin põski kätega katta, kuid kahjuks märkas seda Colleen.
"Ashton jah?" küsis Colleen muheledes.
"Jap!" ütlesin ma. Rääkisin Colleenile kogu loo eilsest.
"Kes teab. Äkki on minu õeke tõesti leidnud 'selle õige'" jutustas Colleen õnnelikku nägu tehes.
"Ah ole vait! Äkki tal juba on tüdruksõber." nähvasin mina.
"Pole õrna aimugi." kostis Col kurvalt.
Mulle meeldib Colleeni Col-iks kutsuda, sest see tundub palju mugavam. Ma vaatasin kella mis parajasti näitas 8.30. Valmistasin kiire hommikusöögi, sõin ja jätsin Coliga hüvasti, sest oli paras aeg minna tööle. Ma krabasin põrandalt rula. Mul on Penny aga tahaksin hirmsasti endale longboardi. Enda meelest oskan ma päris hästi sõita. Nagu ma ütlesin, on kodu ja töökoha vahel lühike maa ning see on ainult kasuks, sest ma ARMASTAN rulatamist. Viisin rula õue ja kihutasin tööle.
***
"Tsauki!" hüüdis Ashton leti tagant.
"Tsauuuu!" hüüdsin mina talle tagasi.
"Kuidas siis eilne päev meeldis?"
küsis Ash JÄLLE hiiglaslik naeratus suul."Tõesti väga fun oli." vastasin talle. Ashton tundus täna pisut närvis olevat kuid mul polnud õrna aimugi miks.
"Mul on sulle homme väike üllatus ka!" ütles Ashton pisult närviliselt.
Ah see siis oligi vist see põhjus miks ta närviline oli.
"Ootan põnevusega." ütlesin ma samal ajal mõeldes mis see üllatus oleks. Ma armastan üllatusi kuid samas vihkan neid.
"See ei ole küll midagi erilist." kostis Ash.
"Ah vahet pole! Üllatused on ju ikka head." proovisin tema tuju parandada.
"Siis on hästi kui sobib." ütles Ashton.
"Muide kui sa veel ei tea siis sa poleks täna pidanud tulemagi, sest see starbucks on avatud ainult kella kümneni. Täna on New Yorgis vägagi kuulus festival ja selle tõttu on enamus kohti kinni. Ma unustasin ka Ellale öelda ja nüüd on tema ka siin."
YOU ARE READING
Lost in NYC ( 5sos est )
FanfictionLugu tüdrukust, kes sattus nelja rokkstaari juurde.