∆∆∆
Katy POV
∆∆∆Ärkasin üles. Ma pisut ehmusin, kui avastasin et olen võõras voodis kuid kohe tuli meelde et olen 5sos'i poiste juures. Mõtlesin minna vannituppa. Kahjuks asus vannituba alumisel korrusel. Ohkasin ja krabasin asjad mida mul vaja läheks. Kõmpisin trepist alla vannitoa ukse juurde. Kohe kui ma ukse juurde jõudsin, tormas keegi uksest välja ja jooksis mind pikali. Kuna oli väga vara siis oli pime ja midagi ei olnud eriti näha niiet ma ei teadnud kes see on. Ilmselt keegi poistest. Ma tõusin püsti ja hõõrusin oma haiget saanud pead. Korjasin maha kukkunud asjad üles ja sammusin uuesti ukse juurde. Seekord avasin selle ilma raskusteta. Kui ma peaaegu sisse olin jõudnud tundsin, kuidas keegi minu selja taha ilmus. See keegi hakkas rääkima:
"Katy, ma väga vabandan. Ma vaatasin Calumiga õudukaid. Sa tead et mulle ei meeldi õudukaid vaadata aga ma ei saanud talle vastu. Ma ei saanud selle filmi pärast üldse magada ja....."
Ma segasin talle vahele.
"Luke sa ei pea sellepärast muretsema."
Ma tundsin tema hääle kohe ära.
"Siis on hästi! Mina olen tavaliselt see kes ärkab üles kõige viimasena." ohkas Luke, vaadates oma käekella.
"Jap. Kõik teised magavad." ütlesin ma, silmitsedes ümbrust.
Luke hakkas köögi poole minema. Ma unustasin vannituppa mineku täiesti ära ja kõndisin talle järele. Ta avas köögiukse ning meie mõlema suud vajusid lahti.
"Pekki." kähises Luke.
"Pekki jah." ütlesin mina.
"Meil ununes köök ära koristada." ahastas Lucas.
Ja tal oli õigus. Köögi põrandad ujusid jahust ja ketšupist, laual oli Calumi katkilöödud taignarull mis talle eile pähe kukkus ja köögikapil oli pannilabidas hiiglasliku ämblikuga, mille Luke edukalt maha lõi.
"Ja mida me nüüd teeme?" küsis ta.
"Te olete rikkad, Luke! Ma ei imestaks kui teil oleks mingi 'köögikoristaja 2000' või midagi sellist." ütlesin ma, olles õnnelik õnnestunud lause üle.
Vastust oodates ja Luke'i poole vaadates nägin tema seljas pingviiniga t-särki. See meeldis mulle väga. Mulle meenus et ma unustasin riided ära vahetada ja ma vaatasin enda särki. Minu särgi peal olid rohelised krabid. Ma katsin need krabid kätega kinni ja ütlesin:
"Luke ma lähen ja vahetan oma riided ära."
Ma hakkasin juba vannitoa poole minema kuid ma tundsin, kuidas Luke mul ümbert kinni võttis ja sosistas:
"Katy, see särk sobib sulle väga hästi."
"Tänan!" ütlesin mina.
Niimoodi kummaliselt seisimegi keset koridori. Luke hoidis mul ümbert kinni ja mina lihtsalt ootasin mis edasi juhtuma hakkab. Järsku ilmus ei tea kust välja Michael.
"Luke ma kuulsin sinu häält ja ma tulin vaatama et......." ta ei lõpetanud oma lauset ära kui nägi, kuidas me seisime.
"Ups ma vist segasin teid!" hüüdis Michael uksest välja taganedes.
"Eieoei!" ütlesin mina talle ja Luke lasi minust lahti.
"Aa okei." ütles Mikey uuesti uksest sisenedes.
Michaeli juuresolekul oli vaikus veel kummalisem.
"Ma lähen teen endale kohvi." ütles Michael haigutades. Ta hakkas köögi poole minema.
Ma vaatasin Luke'ile hirmunult otsa ja tema tegi sama. Natukese aja pärast kuulsime, kuidas Mikey köögiukse avas ja küsis:
"Mis kurat siin toimunud on?"
Luke sammus naerdes tema poole ja küsis:
"Noh kiirabiauto. Mis sa nüüd kostad?"
"Hahahaa. Väga naljakas." ütles Michael üpris sarkastiliselt.
Michael on bändis tuntud ka puhtusefriigina nii et ma arvan et koristada aitab temagi.
Ma naersin jällegi, kui nägin kuidas need kaks poissi selle ketšupi ja jahuga jamasid. Luke otsustas põranda ära pesta, kuid see lõppes katastroofiga (jälle). Ta kogus kogu ketšupi ühte kohta kokku. Michaelil, kelle tuju oli kõvasti paremaks läinud oli seljas hommikumantel. See tuli tal seljast ära ja kukkus otse ketšupi sisse. Vähemalt olid tal alukad jalas. Ta ei hoolinud sellest ja koristas ikka edasi. Luke oli rahulikult pool kööki ära koristanud. Minu abiga muidugi. Teise poole koristas Michael.
"Huuh valmis!" ütles Luke rõõmsalt.
"Jee nüüd saab kohvi teha!!!" hõiskas Mikey.
"Mina aitan!" ütlesin talle kohe.
Nähes Michaeli nägu lisasin veel:
"C'mon ma olen töötanud kuu aega kohvipoes!"
Michaelil oli see vahepeal meelest ära läinud ja nõustus sellega et ma teda abistan.
Kui kohv tehtud sai, astus uksest sisse härra Ashton Irwin. Kõik hakkasid miskipärast plaksutama ja ütlesid talle tere.
"Hei Ashton!" ütlesin talle rõõmsalt.
"Hei Katy!" ütles Ash.
Ashton oli täna eriti närviline ja mul pole õrna aimugi miks. Ainult poolpaljas Michael pani teda naerma.
"Noh musklimees. Mis siin toimub?" küsis Ashton kulmu kortsutades.
"Me koristasime kööki ja minu hommikumantel kukkus ketšupi sisse. Ja pealegi Ashton! Mille jaoks sul eile ketšupit vaja läks?" küsis uudishimulik Michael.
"Mul ei läinud seda millegi jaoks vaja vaid sina tulid mind sellega ähvardama tola!" nähvas Ash pisut naerdes.
Michael oli lõksus.
"Sul on vist pisut õigus. Ja ma rõhutan sõna PISUT." ütles Mikey põrandat vahtides.
"Olgu olgu." ütles Ashton.
Ma nägin kuidas Ash minu poole hakkas tulema.
"Me peame rääkima, Katy. Tule!" ütles ta naeratades.
"Okei." vastasin ma.
Me läksime teisele korrusele Ashtoni tuppa.
"Tead Katy. Ma mõtlesin et äkki.....
****
Huvitav mis saab edasi?! ;)
Lisaks veel palju palju õnne Luke Hemmingsile!!!!!☺☺☺