Rõõmustav tõde

361 36 7
                                    


∆∆∆
Katy POV
∆∆∆

See mida ma nägin oli võimatu. Kas need olid tõesti need inimesed kellega Colleen põhimõtteliselt abielluda tahtis?

Ilmselt ongi.

Ma ei kujutanudki ette kuidas mul tegelikult vedanud on. Mul ei tulnud pähegi vaadata Ashtoni või teiste poiste facebooki kasutajaid. Käin facebookis peaaegu ainult üks kord aastas, sest ma olen rohkem Youtube'i inimene. Võibolla seepärast olengi kõik tähtsamad asjad kahesilmavahele jätnud ja võibolla võtan seda asja liiga tõsiselt. Tundsin, et olen unelema jäänud kuid ei tahtnud sellest momendist lahkuda. Tundsin, et mu taskus väriseb minu telefon. Vaatasin seda ja imestusega sosistasin:

"Colleen."

Ta oli mulle sõnumi saatnud.

Colleen=Col
Mina=Ma

Col: Sa ei tea kuidas sul vedanud on!
Tule Skipe'i. RUTTU!!!

Ma kirjutasin talle vastu:

Ma arvan et ma tean! Praegu skipe'i ei jõua, sest olen Ashtoni ja poistega!

Col: Tule siis varsti ikka koju eks?

Ma: Jaa! Tsau!

Col: Tsau!

Ma lõpetasin Colleeniga chattimise ja vaatasin poiste poole. Luke, Ashton ja Calum istusid teadmatuses ja jälgisid mind. Michael aga vaatas mulle otsa ja ütles:

"Sa vist tead nüüd."

"Jah." ütlesin mina.

"Mida?" küsis Ashton kohkunult.

"Seda et te olete 5 seconds of summer!" ütlesin, tehes pokkerinägu ja vaadates seina poole mis oli täis 5sos postereid.

Kõik poisid vaatasid mulle kohutavalt üllatunud nägudega otsa. Ma imestasin et ka Michael vaatas mulle sellise näoga otsa, sest ma arvasin et ta mõistis.

"Me arvasime et sa tead!!!" hüüdsid nad, olles segaduses.

"No vähemalt nüüd tean." panin käed risti ja kallutasin pead. Ma tundsin oma silmast tulemas tillukest pisarat. Siis tormasin oma toolilt neid kallistama.

"Ma olen teie üle nii uhke!" ütlesin, olles pisut närvis sellepärast et ma kõvemini nutma hakkan. Ma tundsin et kellegi kallistus tundus eriti tugev. See oli ei keegi muu kui Michael.

"Mike sa pigistad mul sisemuse välja!" kähisesin mina.

"Kallistada ka enam ei või." pomises ta ning lahkus kallistusest. Ma naersin ja kõndisin tagasi oma toolile.

"Muide ma arvan et te kuulsite kuidas ma sosistasin sellest, mida Colleen mulle kirjutas." ütlesin ma ja kui poisid noogutasid, jätkasin: "Colleen on olnud juba kaua aega tagasi One Directioni fänn. Ta on alati unistanud minna One directioni kontserdile. No siis avastasime, et üks kontsert toimub meile päris lähedal asuvas kohas ja kuna mina minna ei saanud, läks ta ise. Kui Col tagasi tuli, ütles ta et kontsert oli vapustav ja soojendusbänd samuti. Siis mul tekkis küsimus et kes oli soojendusbänd? Tema vastas et see on 5sos. Ja nii see oligi. Ja selle põhjus et ma teid ei teadnud oli see et Colleen ei armasta rääkida nendest inimestest kes talle tõesti väga meeldivad. Kuigi ma tean et te meeldite talle hirmsasti, sest ma olen pealt kuulanud tema juttu koos tema sõbrannaga."

Lõpetasin jutu.

"Aga Michael! Mida sina mulle ennem öelda tahtsid?" küsisin uudishimulikult.

"Ma küsisin sinu käest et kas sa pitsat tahad aga siis nägin sind meie plakateid jõllitamas. Natukese aja pärast tahtsin ma sult vastust aga sa muutsid hoopis teemat. Niiet TAHAD NÜÜD???" küsis Michael.

"Ei tänan." vastasin ma.

"Ok." ütles Mikey kurvalt.

"Katy! Kell on päris palju! Äkki tahad ööseks siia jääda?" küsis Ashton lootusrikkalt.

"Ah õige jah!" tegi ta nüüd kurba nägu. "Sa pead kahjuks koju minema." ütles ta mornilt. Ma vaatasin teiste poiste kurbi pilke.

"Kahjuks küll." ütlesin kurvalt. Ma jätsin teiste poistega hüvasti ja suundusin Ashiga autosse. Me sõitsime minu koju tehes totraid nalju. Kui me maja juures olime, vaatas Ashton mulle otse silma ja ütles:

"Tead Katy. Sa väga meeldid mulle."

Need sõnad panid mul südame kiiremini põksuma.

"Sina mulle ka." ütlesin pisut väriseva häälega.

Me jätsime üksteisega hüvasti ja ma suundusin majja.

Lost in NYC ( 5sos est )Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang