Jimin bangun dri tidur yang lena dan terus bersiapp.Dia turun kebawah untuk makan sarapan dan seperti biasa ibu bapanya tidak akan ada dirumh kerana keluar berkerja pada awal hari. Jimin ke dapur untuk mengambil sekotak susu di dalam peti ais. Ketika mahu mmbuka peti ais dia terlihat satu nota daripada ommanya..
Nota~
Jimin~ ank omma~ omma dengan appa tidak akn balik untuk sebulan sebab ada kerja kat London...so omma dengan appa harap jimin jaga diri baik2..nnti omma belikn buah tangan dari London~ annyeong
-omma
"Ahhhhh!!!" Jimin melepaskn geramnya..dia merenyukkan nota itu lalu memasukkan ke dalam tong sampah.. "Omma dengan appa slalu buat jimin macam ni..omma ingat jimin ni spe?! Aq fedup dengan keluarga ni..lantak ah mls aq pergi skolah hari ni!!" Jimin trrus menukar bajunya dn kluar jalan-jalan di mall. Mall adalah tempat dia selalu relaxkan diri dari keluarganya..kadang2 dia tidak balik ke rumah dan tidur di hotel.
Di mall..jimin jalan-jalan sambil memikirkan nasibnya..tiba2 kakinya tersandung lalu jatuh di hadapan seorng namja..
"Awak tak apa-apa?"namja itu menghulurkan tangannya untuk membantu jimin bangun. "ermm..ok je" jimin menyambut tangan nmja itu lalu pergi begitu saje.."trima ksih pun tak..euh!" namja itu mengomel sendirian..
Keesokan hri,jimin memakai uniformnya lalu msuk ke dalam kereta mewahnya. Sebaik sahaja dia melangkah masuk ke dalam kawasan sekolah,pelajar-pelajar yang lain terus bergosip. "keluarga tak bahagia..skolah pun tak tenang..tak ada kerja ke budak-budak ni gosip pasal aku je..kalau ikutkan hati aku malas aku nak datang hari ni tapi disebabkan rekod skolah terpaksalah aku dtng.." kata jimin dalam hatinya. Jimin masuk ke dalam kelas dan duduk di tempatnya sperti biasa tanpa menegur sesiapa pun..org di sebelah? Mmng taklah..org pun tak berani nak duduk kat tepi dia..tetapi ada seorang namja je yang berani tegur dia..nama nmja itu taehyung atau mesra dikenali v. V datang menyapa jimin sambil tersenyum petak.. "apa kau nak? Aku tak ada mood lah"kata jimin tanpa memandang muka v. "aku ada masalah ni.."(v) "masalah apa pulak?"(jm) "aku tak ada duitlah..nak pinjam boleh?"(v) "ermm yelah..nah" jimin menghulurkan beberapa duit kepada v "banyaknya?! Kau biar betul" (v) "kau ambillah..aku malas dah nak kira" (jm) "thanks jimin..hehe" (v) "ermm..dah2 pergi tempat duduk kau..cikgu dah nak masuk tu" arah jimin kepada v "ok boss" v duduk di tempatnya sambil tersenyum..beberapa minit kemudian cg jihyo masuk ke dalam kelas..
C.j:ok guys..today we have a new student..masuk
Suga:annyeong~ my name is min yoongi..you can call me suga
All: suga!! Sugar free sugar free
C.j&suga:(ㅡ_ㅡ")
Sg:*aku salah masuk sekolah ke ni?*
C.j:you can sit next to jimin
Sg:thanks teacher/duduk di tempat nya sambil memandang jimin pelik/*macam pernah jumpa je..tapi di mana ya..perasan aq je kot~*
Jimn:*apahal dengan dia ni..asyik tengok aku je..aq tumbuk baru tau*/menutup mukanya dengan buku smbil menulis/
Suga mengalihkan pandangnya sebaik sahaja jimin membuat demikian..Pada waktu rehat..semua pelajar telah keluar dan meninggalkan jmin dengan suga di dalam kelas..jimin yang tidak selesa dengan suga di tepinya lalu mengambil buku dan menuju ke sepohon pokok yang rendang di belakang sekolh..suga hanya mengikuti jimn dari belakang sebab dia tak tahu nak pergi mana dah...jimin sedar akan suga yang mengikutinya mula mempercepatkan langkah.."pergilh!! Mamat ni sibuk je"kata jimin dalam hatinya dengan perasaan germ.. akhirnya jimin sampai di pohon pokok itu dan duduk di meja kayu yang ada di situ..jimin mermehati sekeliling untuk memastikan suga tiada di situ.."fuh~ dia dah tak ada"kta jimin dengan perasaan lega..tiba2 suara suga kedengaran di belakang jimin..jimin yang sedang menulis tercampak pennya..
Jm:kau ni!! Terkejut aq!!/shock&tutup mulut/*apa aku buat ni?! Malunya >_<*
Sg:hehe..awak buat apa kat sini? Tak nak rehat ke? /menarik krusi yang ada di hadapan jimin/
Jmn:malasSuasana menjadi sepi aka arkward..
Sg:err..kenapa tak ada orang kat sini? suga mmpecahkan suasana
Jmn:sebab orang lain kata tempat ni brhantu tapi aku tak percaya thats why aku tak takut/mengutip pennya yang jatuSg:ouh~ my name is min yoongi call me suga..awak? /menghulurkan tangan untuk bersalam/
Jmn:call me jimin /bersalam dengan sekilas kerana berasa janggal../
Sg:saya rasa macam pernah jumpa awak je..tapi kat mana ea?
Jmn:jumpa? Tak kot
Sg:hah!!
Jimn terkejut lalu pennya baru dikutip tadi tercampak semula..Jmn:kau ni!! Ni dah kali kedua kau..!! Ee!!..geramnya aku *alamak*
Sg:sorry2..aku baru teringat..kau yang jatuh tersungkur kat mall semalam kan??..kan?
Jmn:aduhai!! Mana aku nak letak muka ni../cakap dengan perlahan/
Sg:apa?Jmn: tak ada apa-apa
Ketika diorang rancak berbual ada seorang yeoja memerhati dan menangkap gambar mereka dari tingkap..yeoja itu terus berlari ke arah geng2 dia yang dikenali sebagai..
Tbc
YOU ARE READING
See You Again S1{Malay}
FanfictionSee you again~ Cast:s Suga,V, Jimin aoa,Choa aoa,bts,aoa, Genre:sad,romantic Sinopsis: jimin seorng gadis yg pemalu dn merupkan anak perempuan kpada doktor pkar walaupun begitu dia sering diabaikn oleh kedua-dua ibu bapanya.Dia juga tidak mmpunyai r...