Suga mmberhntikn... "baii..jumpa esk" kta jm dn mmbuka pintu kreta.. "jimin~~" "nae?" jm memndng tepat ke arh mta suga.. "happy birthday!!" kta suga smbl mnghulurkn sebuah kotak. "jap..harini...Aah lah!!" jrit jm "aiyoo.. This kyeopta.. Birthdy sndiri pun lupa ka" "hehe" jm mngmbl kotak itu dri tgn suga "bkk kt dlm nnti.. Msk cpt.. Sejuk kt luar ni" "ok! ^^ thx for the gift" jm mmbuka pintu pagarnya dn melambai beberpa kli ke arh suga sblm masuk ke dlm rumh.. Suga memndu prgi dgn snyumn di bibirnya..
Jimin pov
Setelah aq mmbuka pintu rumhku..aq hnya terpaku di situ sperti tiang elektrik.. "jimin~ pergi mna?" tnya omma.. 'alamak! bila mse omma ngn appa balik!' aq brmonolog sblm mnjawab pertnyaan omma "jimin pergi smbut birthday ngn kwan" "ouh..g lh mandi" jwb omma ringks. aq pun lari naik ke tangga dn msk ke dlm blik.. "fuhh..nsiblah aq ni pndai kelentong.. tpikan... omma tk ingt ke hrini birtdy aq.. biarlh.. mcmlah xbiasa" aq mncapai hadiah yg diberikn oleh suga disebelh ku.. aq membuka kotak itu dn trsenyum.. 'dia bri aq bear ni" aq kluarkn bear yg comel brwarna putih dn ade riben brwrna merah di telinga bear itu.. slps itu.. aq mnelefon suga..
end jimn pov
Suga pov
You r my everything~
You r my (everything)
You r my (everything)
Sarang--
Aq trdengr hpku berbunyi dgn cepat aq mengangkat call itu.. "yubeseo? u love the gift?" "totally! thx yo! hehehe" "yor r welcome~^^ " "i need to go now~ bye~ " "bye~' aq menutup hpku.. hti ku ni mcm ade tamn sebesr hutan amazon woo~ (asl ko ni --")
end suga pov
Minggu ni adalh minggu terakhir sebelum cuti akhir tahun.. jimin mengikat rambutnya dn turun ke bwh untk memakai kasut lalu pergi ke skolah bersma luhan.. Hari itu merka brdua brjln kaki untk ke skolah. Luhan persan dgn mood adiknya yg sgt baik pda hari itu. "knp gembira sgt ni hah? " "adelh jgn nk sibuk" " haih nk brsecret-secret plk~" jm brjln mngundur smbl mmbuat peace'" tiba2 luhan brhenti brjln.. "waeyo?" tnya jm "ani..just..nothing.. jom~ nnti lmbat pulk" luhn mmbri snyumn tawar lalu smbung jln smula. 'knp ngn luhan ni? lain mcm je smenjak aq blk dri hospital' kta jmn dlm hatinya smbl brjln di tepi luhan.."ckplah.. Knp ni? plz bagithu" tnya jm "i cant tell u now..
>Skip<
"tlg letk beg dlm kls.. Aq nk g tndas" kta jm dn mnghulurkn begnya kpda luhan.. "ish.. Ingt kita ni maid dia ke" bebel luhan dn mngmbl beg itu lalu msk ke dlm kls.. Jm mask ke dlm tndas dn trserempk dgn choa.. "well~ well~ bdx prmpas dh dtng" kta choa mnakla Jm hnya mnghiraukn choa.. Choa yg naik bengang trus menolk bhu jm. "woii" jrit jm "Suga milik aq!! Buknnya ko!! U get it!!?" jrit choa dn menrik tie jm "heih! Ko nk dia kn? Ko akn dpt dia jgk nnti!!" kta jm lalu menepis tgn choa dn bredar..
>Skip<
Jm brjln pulng brsma-sma suga shja krna luhn ade latihn taekwando. Suga scara snyap2 memgng tgn jm. Jm agk trkejut lalu memndng suga.. Suga hnya mmberikn snyuman.
Suga pov
Aq brjln brsma dia then aq rse mcm nk cuba untk pegng tgn dia.. Lalu aq scra snyap memgng tgn dia.. Aq thu yg dia trkejut. Dia memndng aq dgn wajah pelik tpi dia xkte ape2 pn..aq hnya membrikan senyumn.. Hihihi.. Esk lh aq jln kn plan aq yg lama trtangguh tu..
End suga pov
Jimin pov
What the heck!? Aq trkjut woo.. Tetiba je dia pegang tgn aq.. Tpikn aq rse selesa lah plk dia pegng tgn aq. Hahaha persaan aq ni dh knp XD. "nk tak prgi jln2 hrini?" dia brsuara "bru je kita g pntai smlm..tkknlh nk g plk?" soal ku "alaa.. Tu pntai yg ni tmpt lain" "kt mna plk?" "kt shopping mall..hehe" "untk ape prgi shopping mall?" setelah aq menanya soaln itu,dia mnjentik dahi ku "skitlh!" "tnya soalan bodo lgi.. Dh nma SHOPPING mall mestilh nk g shopping tkknlah nk brkhemah plk" "yelah..jgn lah marh.. Org tnya je" "marah ke?" soalnya "tk lah suka gitu" dia mnjentik dahiku sekali lagi " hoi skitlah!" "kte suka.. So sy buat lah skli lgi" "sabar jelh ngn perangai dia ni"
End jimin pov
>skip<
"dah2 lah tu..sy dh pent ni.. Jom balik lah" kta jm mnakla suga mnarik tgnnya.. "sikit je lgi.. 1 kdai je" "yelah2 cpt sikit" kta jm dn menuruti langkah suga yg msk ke dlm sebuah kedai pakaian.. "asl g sni?.. Ni kdai permpuan lah bro.. U nk pakai dress ka?" "ish.. Mna ade.. Xswag lerr.. Wait here~" "yolah" (jm) Beberpa mint kmudian... Suga kluar dri kdai dn mncari kelibat jm "mna plk dia ni prgi?" kta suga lalu mngeluarkn iphonenya dn menelefon jm.. "yo?"(jm) "awk g mna? Sy tgh cri awk ni" "ouh.. Lupa nk bgitahu..sy tgh minum kt cafe dpn tu" "ouh.. Sy pergi kt sna skrng" suga memtikan pnggiln dn menju ke cafe yg dikatakn oleh jm.
==Di cafe==
Suga msk ke dlm cafe dn melihat sekeliling. Mtanya trtumpu dgn seorng yeoja yg brpakaian serba srbi hitm lalu mndekati yeoja itu.. "yo~" tgur suga "yo~ dh siap beli-belah dress ko tu?XD" kta jm "dah.. I have something for yah" suga mngeluarkn sebuah kotak yg agak besr dn meletakkn di hdpn jm "what is this? Knp tertibe bgi ni?" tnya jm "yes for u.. Ni hadiah bonus dri sy untk birthday awk" kta suga smbl senyum "ouh~ sy bkk skrng?" "eh.. jgn2.. Bkk kat rumh lah" "ok~ nk makn dlu ke?" "boleh jgk lepstu bru sy hntar awk blk" "on the way balik nnti kita singgah kt stu tmpt boleh?" "boleh je" bls sugaSleps mkn.. Mereka brdua mnyimpan brg2 di dlm bonet dn msk ke dlm kreta. "nk g mna ni?" tnya suga smbl mngambl kunci kreta dri poketnya "adelah.. Biar sy yg tunjuk jln" "ok.. Kajja"
20 minit brlalu.. Merka brdua smpai di sebuah rumah bnglo yg agak besr.. Jm memndang sayu rumah itu manakla suga hnya memrhati jm. Tiba2 air mta jm mula gugur.. Suga yg trkejut trus brtnya "hey.. R u ok?" "im ok.. Cuma ingat memori yg pedih thun2 lalu~" jm mngest air mta di pipinya "spe ddk kt rumh ni?" sg brsuara "dulu...ni rumah bf sy tapi skrng dia dh tkde" "tkde? Maksud awk dia..dh mati?" "aish!! aniya~ mksud sy dia dh pindah luar negara & sy xdpt ape2 brita dri dia sjak dia pindh.. Kitaorng pun dh break sblm dia pindh sbb--" "sbb?" "sbb dia curang ngn sy" jm menundukkn kplanya "ouh..dont be sad.. Tu dh lma lupakn jelah..btw ape nma ex bf awk tu?" "nma dia..
Tbc
vote&follow plz ^^
YOU ARE READING
See You Again S1{Malay}
FanfictionSee you again~ Cast:s Suga,V, Jimin aoa,Choa aoa,bts,aoa, Genre:sad,romantic Sinopsis: jimin seorng gadis yg pemalu dn merupkan anak perempuan kpada doktor pkar walaupun begitu dia sering diabaikn oleh kedua-dua ibu bapanya.Dia juga tidak mmpunyai r...