Bu bölümü yayınlamada geciktim.Bundan sonraki bölümleri daha erken yayınlicam.Umarım beğenirsiniz bu bölümü.
~ Multimedya'da Selen càfede ~
Hadi iyi okumalar :Dd
Mesajı okurken mutluluktan ne yaptığımı bilemedim.Yüzümdeki gülümsememi durduramıyordum. Beni karşılamaya gelecekti şebek .Gittiğimiz yeri şimdi tahmin edebiliyordum.
"İstanbul'a mı taşınıyoruz ? !!" deyivermiştim heyecanla.
Annem nereden anladığımı sorgulayan bakışlarla bana bakıyordu.Sanırım içimde tutamayacaktım ve gülmeye başladım.Annem söylemeyeceğimi anlayınca sade bir tebessüm edip bir şey sormadan konuşmaya başladı:
"Babanla konuştuk ve orada okumanın senin için daha iyi olacağına karar verdik.Senin için okulları da araştırdık ,yine bir anadolu lisesinde devam edeceksin.Ve eminim çabuk alışacaksın."
İstanbul'a taşınacağımız için içimde heyecan ve sevinç karışımı anlatılmaz bir duygu vardı ve öte yandan Annemle babamın benim için çabaladıklarını görmek beni daha da mutlu ediyordu.
○•* ~○•* ~ ○•* ~ ○•* ~ ○•* ~ ○•* ~ ○•* ~ ○•* ~
Yaklaşık iki saatlik bir yolculuktan sonra Düsseldorf'a geldik.Arabadan inip babama valizleri çıkarmasında yardımcı oldum. Sanırım benim valizim en ağır olandı. Oysaki odamdaki eşyaların bir kısmını koymamıştım bile. Yaz ayında olduğumuz için sadece(!) tüm t-shirtlerimi , biri leopar desenli biri siyah taytımı , kot pantolonlarımı , yengemin hediyesi puantiyeli gömleğimi , komşumuzun kızı Julia'nın hediyesi ' SMİLE :) ' yazı baskılı kolsuz bluzumu...Kışın ne olur ne olmaz donmiyim oralarda diye kırmızı deri ceketimi , UGG botlarımı , örgülü salaş kazaklarımı , kapşonlu yeleğimi ve düğmeli olan yeleğimi , kışlık gömleklerimi , lacivert kadife dar pantolonumu... koymuştum valizime.Daha doğrusu tıktım diyelim.Daha maskaramı , kremlerimi ve parfümlerimi almadım bile...uçakta bu tür sıvı maddelerin taşınması yasak olduğundan onları bir kolide toplayıp kuzenime vermiştim. Bunların yanında el çantama kendi eşyalarım , şarj aletim , telefon kabloları , okuma kitapları ve ıvır zıvırlar dışında ; Duman'ın , taşıma çantasına hayvancağızın yanına sıkıştıramadığım diğer oyuncaklarını tıktım bir de.
Küçük çantamın askısını uzatıp koluma geçirdim, valizimi ve Duman'ı da taşıma çantasıyla beraber alıp Havalimanı terminaline doğru yürümeye başladım , annemler de arabadan alıdkları diğer eşyalarla beraber biraz arkadan geliyorlardı.
İçeri girer girmez kalabalığın sesi kulağımda yankılanmaya başladı , herkeste bir telaş oradan oraya koşuşturmalar , güvenlik kontrol makinasından gelen bip sesleri , uçağın kalktığına dair yapılan anonslar.. . İçerideki o hava daha da heyecanlanmamı sağladı. Küçüklüğümden beri uçağa binmemiştim , özlemişim. Buralar bana yabancı gelmese de büyüklüğü gözümü korkutmaya yetmişti. Gerçekten o his harika bir şey.
Annemle babam pasaport kontrolü yaptırmaya giderken ben de kardeşimle câfeye geçip oturdum. Yeni mesajım var mı diye kontrol ederken yine bir mesaj geldi.
...
GELEN: __
' demek mesajlarıma cevap vermiyorsun !!! gelince öldürcem seni :) '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şehrin Işıkları
ChickLitBir anda tüm hayatı değişen , yeni bir hayata alışmaya çalışırken bunun getirdiği zorluklarla başa çıkmaya çalışan 17 yaşında bir genç kız yeni arkadaşlar edinecek. Fakat yeni bir hayata atılacak ve arkadaşlarıyla uzun bir süre bağını koparacak. Son...