#1

280 25 5
                                    

Od rana chodzę pełen emocji! To dziś Dynamight wypuszcza najnowszą piosnkę do albumu!

- Izuku! Śniadanie!

- idę mamo ! - zbiegłem na dół z telefonem w ręce odświeżając do chwilę stronę Spotify.

- Izuku.. nie przy śniadaniu.

- proszę mamo! Ten jeden raz , chyba nie zapomniałaś co dziś za dzień?!

- jak mogłabym zapomnieć gdy zaznaczyłeś ten dzień tysiącami różnych kolorków w kalendarzu na lodówce..

- no właśnie! Nie mogę się doczekać.. na pewno będzie tak samo świetna jak inne.

- tak. Na pewno , a teraz jedz śniadanie i zmykaj do szkoły. I nie chce widzieć uwagi za korzystanie z telefonu albo słuchawek.

- jasne..

W szkole oczywiście, że ciągle sprawdzałem telefon czekając na powiadomienie ale nic.. cały dzień skupiałem się tylko na tym by móc jak najszybciej wsłuchać się w ten czarujący głos..

Dawno nie wydawał żadnej piosenki solo.. jednak można było go usłyszeć w zespole, i to właśnie przez to że musiał wywiązać się też z kontraktów grupowych miał mniej czasu, tak przynajmniej tłumaczył to na Instagramie.. Katsuki Bakugo należy do jednej z najbardziej znanych k- pop grup. Dlaczego? Są najbardziej nie typową grupą jaką do tej pory poznała Japonia i świat. Pełna grupa składa się z kilku dziewczyn i chłopaków. Występują jako zespół wszystkich albo po kilka osób bądź grupa dziewczęca czy ta składająca się tylko z chłopaków. Niektórzy mają też swoją karierę jako soliści. Cała grupa jest pod nie kim innym jak samym all mightem! Więc nic dziwnego, że dostali się tylko najlepsi.. grupa chłopaków jak i dziewczyn ma prywatnego szefa który jest ich aka opiekunem w grupie dziewczyn jest to Midnight a grupy chłopaków Eraser Head! Czyli jedni z bardzo dobrze znanych dawnych k-pop idoli którzy przejęli posadę trenera nowych pokoleń!.

Gdy tak rozmyślałem o mały włos nie przegapił bym swojego przystanku.. w ostatniej sekundzie wyskoczyłem z autobusu. Oczywiście na słuchawkach leciała jedna z moich ulubionych piosenek Dynamight'a. Jednak w pewnym momencie przerwał ją dźwięk powiadomienia. Szybko odpaliłem ekran patrząc na powiadomienie z Twittera.

💥Dynamight💥

"皆さんが長い間待っていた私の最新曲がすべてのチャンネルに登場しました。でも、このヒット曲を聞いたら許してもらえると思います!走ってチェックして、コンサートツアーでお会いしましょう。これは私のソロ復帰の機会にサプライズですが、そこには私だけが参加するだけではなく、グループ全員に会ってライブパフォーマンスを見る機会があります!!それで、5か月後に私は誰に会いますか?!」"

{!!! Tłumaczenie!!!}

"Właśnie na wszystkich kanałach pojawiła się moja najnowsza piosenka na którą wszyscy tak długo musieliście czekać. Jednak myślę , że wybaczycie mi to gdy tylko usłyszycie ten hit! Biegnijcie to sprawdzić i widzimy się na trasie koncertowej która jest niespodzianką z okazji mojego solo powrotu, jednak nie tylko ja się tam pojawię, będziecie mieli okazję poznać całą grupę i zobaczyć występ na żywo!! To z kim się widzę już za pięć miesięcy?!"

Moje oczy rozszerzyły się natychmiast. Wziąłem nogi za pas i pobiegłem do domu najszybciej jak mogłem rzucając plecak i buty gdzie koliwek rzuciłem się na łóżko odrazu włączając Spotify. Jest.. nowość! Odrazu podłączyłem słuchawki i nakładając je na uszy włączyłem utwór.

{heart burst}

Odpaliłem wtapiając wzrok w teledysk
Oraz wsłuchując się w słowa. Jak zwykle nie zawiodłem się. Każdy kawałek był coraz lepszy, jego głos był idealny.. to jak wygląda, jak się porusza.. to wszystko tworzy coś niepowtarzalnego!

Gdy skończyłem słuchać i oglądać odrazu poleciałem pod post poczytać więcej o trasie koncertowej. Ile kosztują bilety kiedy dokładnie i gdzie.

Hm.. 15 lipca?! To jakieś przeznaczenie! Akurat moje urodziny.. nie wierzę.. w Tokyo! Wszystko wygląda zbyt idealnie.. no ta.. cena. Najtańsze miejsca 950 zł .. meet za kulisami 2400 zł a najbliższe miejsca przy scenie 2100 zł .. no ale czego ja się spodziewałem po tak słynnej grupie.. która jeszcze będzie w komplecie. Jeśli wszyscy mają wystąpić razem , z podziałem na zespoły czy solo to impreza cało dniowa.. zamknąłem laptopa żegnając się z małym marzeniem pojechania na koncert idola. Nie mam tak dużych oszczędności a mamę głupio mi nawet pytać o takie pieniądze.. a samo pojechanie by usiąść na szarym końcu gdzie nic nie widać i wydać na to prawie 1000 zł.. może kiedyś się uda.

Odłożyłem wszystko schodząc na dół z zamiarem zrobienia obiadu.

Skończyłem idelanie gdy mama weszła do domu. Przywitałem się z nią miło i położyłem ramen na stół.

- jak było w szkole?

- chyba dobrze..

- mhm, a wyszła już ta twoja piosenka?

- tak! Świetna była, zresztą jak każda inna.

- hm? No to się cieszę.

- ogłosili też cało grupową trasę koncertową.

- naprawdę?

- mhm

- idzesz?

- nie no co ty mamo.. wiesz ile to kosztuje?

- nie mam pojęcia.

- najtańsze miejsce praktycznie 1000 zł

- ojej , to faktycznie sporo.. skąd oni te ceny biorą to ja nie wiem.. a kiedy to , nie zdążysz uzbierać?

- trasa zaczyna się od Tokyo dokładnie w dzień moich urodzin.

- oh no proszę cóż za przypadek. Ale faktycznie tyle pieniędzy w 5 miesięcy..

- a tam.. kiedyś na pewno pojadę.. to nie musi być teraz , prawda?

- no też racja..

- teraz obejrzę poprostu transmisje na żywo.

- cieszę się , że się nie załamujesz..

_______________________

Hej hej , wpadłam na pomysł takiego opowiadania, dajcie znać co sądzicie i czy kontynuować! Mam napisane kilka rozdziałów więc mogą się pojawiać systematycznie!. Na razie wrzucam pierwszy, zobaczymy jak się przyjmie;)

🎸My K-pop Star 🎸(omegaverse) (bkdk)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz