Do trasy zostały dwa miesiące, specjalnie poszedłem do pracy z nadzieją że coś sobie zaoszczędzę jednak jest już chyba z 6 pula która jest o wiele droższa i nie chce wydawać aż tylu pieniędzy.. zresztą ostatnio z mamą mamy więcej wydatków a szkoła podniosła cenę miesięczną więc chce coś dołożyć od Siebie. Uczęszczam do jednych z najlepszych szkół w Japonii UA , to szkoła z najwyższym poziomem, jednak czesne są kolosalne.. jednak mama nalegała bym złożył tam papiery bo jak to uznała szkoda marnować taki potencjał. Nigdy nie byłem problematycznym dzieckiem. Miałem dobre stopnie i dużo pochwał. Wrogów nie miałem w bujki nie wchodziłem, do alkoholu czy papierosów nigdy nie mnie ciągnęło. Ludzie przeważnie mnie bardzo lubią więc z kontaktami z ludźmi też problemu nie mam.
Dziś z zmiany w pobliskiej kawiarni wróciłem koło 20 więc szybko się umyłem i potem odrobiłem lekcje. Gdy skończyłem było coś koło 22 dlatego postanowiłam zejść na dół i ogarnąć co szybkiego do jedzenia.
Gdy już miałem wracać na górę zauważyłem, że mama zasnęła na kanapie przy włączonym telewizorze. Odłożyłem płatki i wziąłem koc z fotela przykrywając ją, wyłączyłem telewizor i dopiero potem wróciłem do pokoju.
Usiadłem przy biurku z posiłkiem i włączyłem laptopa. Wybrałem jakiegoś zapychacza do jedzenia i zająłem się oglądaniem.
Wtedy zobaczyłem, że mój telefon się podświetlił więc dostałem jakieś powiadomienie. Chwyciłem go i odpaliłem i zobaczyłem powiadomienie z głównego konta całej k-pop grupy do której należy dynamight. Kliknąłem je a moim oczom pierw ukazało się zdjęcie kilku dziewczyn z ich grupy z all mightem...
"やあ、みんな!残り時間も少なくなりましたが、私たちのコンサートに多くの関心を持っていただき、誠にありがとうございます。チケットもバックステージでのミーティングもすべて完売しました あなたは素晴らしいです!この素晴らしい日と皆さんにお会いできるのが待ちきれません!ライブでご一緒する皆様、そして生放送でご覧になる皆様、またお会いしましょう!"
{!!! Tłumaczenie!!!}
Cześć ludzie! Choć czasu zostało już niewiele, chcielibyśmy podziękować za zainteresowanie naszym koncertem. Wszystkie bilety i spotkania za kulisami zostały wyprzedane. Jesteście niesamowici! Nie możemy się doczekać tego niesamowitego dnia i zobaczenia Was wszystkich! Wszystkim, którzy będą z nami na żywo i wszystkim, którzy będą oglądać na żywo, mamy nadzieję, że do zobaczenia wkrótce ! Spotkajmy się!
Czyli to tyle z mojej szansy... Wygląda na to , że będę widzem za ekranem.. uśmiechnąłem się sam do siebie z lekkiego załamania ale już dawno wiedziałem, że nic z tego więc po co się załamywać prawda? Zawsze oglądałem ich zza ekranu.. więc skąd to dziwne uczucie zawiedzenia..? Sam nie wiem.
Zrobiło się późno więc zamknąłem laptop i odłożyłem telefon. Przebrałem się w piżamę i położyłem spać.
- pan midoriya Izuku?
- tak - pokazałem plakietkę a facet w czerni wpuścił mnie za kotarę gdzie ujrzałem go.. blondyna o lśniących włosach i krwistych oczach.
- hejka , z kim ma przyjemność?
- Izuku..
- miło poznać w takim razie - uśmiechnął się i oparł o kanapę - siadaj cykniemy se fotę dobra?
Usiadłem nie pewnie obok blondyna i wtedy zrobiono nam zdjęcie. Poprosiłem chłopaka o podpis koszulki
I płyty co chłopak z chęcią zrobił.Bardzo fajnie mi się z nim rozmawiało jednak dalej nie wierzyłem że siedzę z moim idolem a tak wielka gwiazda rozmawia z kimś takim jak ja..
- pora na kolejną osobę. - zza kurtyny zajrzał nie kto inny jak Easer Head ! Niesamowite!..
- ah już? Jak to szybko czas z wami leci. No nic czas się przegnać. Odporowadze cię jak innych. - wstał i skierował się w stronę drugiej kurtyny. - dzięki, że byłeś
- dziękuję za spotkanie! - pochyliłem się lekko po czym już miałem wyjść ale chłopak złapał mnie za rękę.
- jeśli zechcesz poczekać możemy pogadać jeszcze trochę później na osobności..
- co..- zdziwiłem się na wyszeptane mi słowa ale zanim zdążyłem usłyszeć odpowiedzieć..
- pieprzony budzik! - krzyknąłem sam do siebie zrywając się z cudownego snu.
No zostało mi tylko o tym tylko śnić..
CZYTASZ
🎸My K-pop Star 🎸(omegaverse) (bkdk)
LobisomemIzuku to 17-nasto letnia omega z dość bogatego domu. był jednym z najlepszych uczniów w mieście, miał wielu przyjaciół i nie miał wrogów. w wieku 11 lat poraz pierwszy napotkał na internecie swojego idola czyli jedną z największych gwiazd muzycznych...