Już niedługo po tym zaczęli nas wpuszczać na stadion i pokazywać nasze miejsca. To wszystko było tak ogromne, że dalej nie mogłem uwierzyć w to co widzę i co się dzieje..
Gdy wyszyscy z strefy VIP znaleźli się na swoich miejscach zostały otwarte drzwi dla reszty gości i nie umiem inaczej tego ująć jak wielka fala ludzi która wlewała się na stadion. Samo wejście i uspokojenie reszty widowni zajęło z prawie godzinę na szczęście udało się koncert zacząć o wspomnianej na stronie godzinie. Światła zwykle zgasły a dach z stadionu zamknął się i zapaliły się światła w różnych kolorach padające na scenę. Wtedy pojawił się duży dym i sztuczne ognie. Z głośników poleciała melodia myślę , że wszystkim tu dobrze znana bo ma stadionie powstała wielka fala krzyku widowni na powitanie dla zespołu.
Zza dymu wyłoniły się pierwsze osoby które zaczynały piosenkę czyli Red riot
Uravity , chargeboltOczywiście ich głosy były nieziemskie jak zwykle, dalej nie mogłem uwierzyć w to , że naprawdę tu jestem.
Po około minucie piosenki ta ucichła i wleciał dość emocjonujący soundtrack który wpasował się w piosenkę. Z podłogi na platformach zaczęli wyłaniać się inni członkowie zespołu, z tym dymem i sztucznymi ogniami wyglądało to naprawdę imponująco. Wtedy cała Muzyka ucichła a światła zgasły z środka sceny wyłoniła się kolejna platforma która tym razem była wyżej niż pozostałe. Wszyscy stali na scenie bez ruchu a osoby z widowni w ciszy czekając na obrót spraw. W najmniej spodziewanym momencie światło włączyło się tylko w stronę osoby na samym środku a moje serce zabiło szybciej po zobaczeniu Dynamighta w jego chyba najlepszym do tej pory wydaniu już nie pamiętam kiedy naprawdę aż tak zareagowałem na niego. Zresztą nie tylko ja cały stadion zaczął się drzeć a wszelkie fanki zaczęły piszczeć. Nigdy nie sądziłem, że zobaczę go kiedykolwiek w Cropp topie.. albo nawet w pewnym stopniu bez koszulki..
Miałem wrażenie, że ktoś naprawdę odciął tlen w tym stadionie. Wtedy chłopak zeskoczył z platformy i piosenka wróciła na głośniki a chłopak wszedł w jej rytm idelanie zaczynając śpiewać. Byłem zachwycony jego głosem był poprostu idealny i tak dobrze nim pracował , że mógł śpiewać każdą zwrotkę innym tonem. Dzięki temu że byłem od boku na podwyższeniu widziałem wszystko idealnie będąc tak blisko nich zwłaszcza, że biegali po całej scenie.Zagrali jeszcze kilka piosenek poczym została wprowadzona lekka przerwa na której idole wykonywali różne zadnia czy rozmawiali z fanami z widowni. Robili zdjęcia telefonami z widowni czy nagrywali się na ich filmikach.
Nawet mi się udało na to załapać
Cute jest no i fakt , że wybrali akurat mój telefon był niesamowity z tyłu osób udało się mi!
Gdy przerwa się skończyła zaczęły się występy grupowe i w gronie Duo , podobała mi się organizacja przebrania się bo w każdej piosence każdy miał inny strój ale schodziła jedna czy dwie osoby więc ciężko było wyłapać moment przebrania się , trochę smutno było jak Dynamight się przebrał z swojego zajebistego stroju no ale reszta też była niczego sobie.
Nawet nie zauważyłam jak czas zleciał a zegar ukazał godzinę 22:30 czyli za pół godziny koniec..
Wszyscy zebrali się na scenie dziękując nam za przybycie i powoli zaczęli kończyć koncert jednak zostało jeszcze 5 minut do końca gdy wszyscy zeszli z sceny więc wszyscy byli niezadowoleni jednak gdy światła zgasły z głośników zaczęła lecieć cicha melodia i wszyscy znów skierowali oczy w stronę sceny. Wiedziałem, że czegoś brakowało. Reflektory rzuciły światło na jedno miejsce na scenie gdzie stał Dynamight.
- chyba nie myśleliście, że to koniec. - chłopak się uśmiechnął i wtedy poleciała melodia do {heart burst} cały stadion nagle się ożywił a dookoła rozbrzmiały Krzyki widowni.
Chłopak zaśpiewał piosenkę którą zrobiła furorę wokół widowni każdy zajebiście się bawił tańczył czy śpiewał.
Ta piosenka na żywo była jeszcze lepsza..
Gdy piosenka się skończyła chłopak upuścił mikrofon a światła zgasły. Gdy chłopak najprawdopodobniej zszedł z sceny to światła wróciły poleciała delikatna muzyka w tle a na scenę zaczął wbiegać cały zespół a za nimi ich opiekun i all might.
Wszyscy się pożegnali z widownią a opiekunowie wypowiedzieli jeszcze kilka słów do nas. Wtedy cały koncert się zakończył..
CZYTASZ
🎸My K-pop Star 🎸(omegaverse) (bkdk)
Kurt AdamIzuku to 17-nasto letnia omega z dość bogatego domu. był jednym z najlepszych uczniów w mieście, miał wielu przyjaciół i nie miał wrogów. w wieku 11 lat poraz pierwszy napotkał na internecie swojego idola czyli jedną z największych gwiazd muzycznych...