KARAKTER TANITIMI..

31 6 2
                                    

Bu benim ilk hikayem.. Eğer okursanız çok sevinirim. 3 kişi 5 kişi farketmez yeter ki eglenelim.. Siz begenin. Hikayemde bana çok çok katkıda bulunan @nisan2300 a sonsuz sevgilerr... :) Medya :


Eylül Bige ÖZDEMİR: Ana karakterimiz..19 yaşında ,kıvırcık-siyah saçlı ,siyah gözlü bir kız .Kendini çok güzel bulmasa da çoğu kişi tarafından guzel bulunan biri.. Fotoğraf çekmeye bayılıyor. Çektiği fotoğrafları paylaştığı bir blogu var. Annesinin isteği üzerine konservatuvar da keman bölümüne gitmektedir. Fazlasıyla sakar..

Ediz Buğra ÖZDEMİR: Eylül'ün çift yumurta ikizidir. Yakışıklılığıyla kızları hemen tavlayabilecek derecede sempatiktir. Konservatuvarda gitar bölümünde okumaktadır.Sesi de oldukça güzeldir. Eylül'ü 'big big ' diyerek sinir etmeye bayılıyor.

Övgü ÇELİKER:Eylül ün 13 yıllık arkadası. 19 yaşında. Ediz' e küçüklüğünden beri aşık. Konservatuvarda keman bölümünde okumaktadır. Sarışın oldukça güzel bi kız. Babasının okula yardımlarından dolayı çok sevilen bir kız.

Deniz SAYMAZ: Eylül ve Övgü nün yakın arkadasları. Konservatuvarda keman bölümünde burslu olarak okumaktadır. Pizzacıda part time olarak çalışıyor.

Ozan SAYMAZ:Denizin abisidir. Burslu olarak okumaktadır.

Aras ÇELİKER: Övgü' nün liseyi yurtdışında okumuş abisi. Övgü ye sahip çıkmak için Türkiye ye zorla getirildi.Babasını verdiği paralarla konservatuvarın tiyatro bölümüne kabul edilen ukalanın tekidir.

Ege TÜRKMEN :Aras 'ın okuldan arkadasıdır.


Gülerek okumanız dileğiyle :))

'BAŞIMIZA  TAŞ  YAĞIYOoOoO'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin