-Anneeeeeee...
Elimde hissettiğim şey ile avazım çıktığı kadar bagırdım. Bir kaç saniye sonra annemin terliklerinin merdivende çıkardığı pat pat seslerini duydum. Çok gecmeden kapı açıldı.
-Eylül sakın örümcek gördüm bağırdım deme çarparım.
-Yaa anne örümcek demesene..
-Ne oldu?
-Anne ya bu mayonezi şampuanın içine kim koydu?
-Ben koydum Allah Allah kim koyacak..
-Anne niye öyle şeyler yapıyosun.
-Kızım manyak mısın? Ben delimiyim niye mayonezi şampuanın içine koyayım.
-Valla şüphelerim var ama araştırıyorum. Annişkom benim senin şampuanını getirir misin?
-Bi aydır banyo yapmıyosun? O saçlar şampuanla açılmaz canım..
-Sende mi brütüs? Sanki keyfimden yapmıyorum..
-Bari bana bahane uydurma iki hafta oldu bacagın düzeleli..
Kapıyı vurup çıktı. Aha o kösede duranda ne? Yağ çöz..Hemde inatçı kirler için. Bunu kullansam herhalde ancak gecer mayonezin yagı..
-Anneeee dondum valla altı üstü yan odadan şampuan getireceksin. Fabrikasına mı gittin? dedim gülerek. O sırada kapı açıldı.
-Cabuk çık Ayşe yi gönderdim bugün yemekleri ben yapıyorum. dedi neşeli bir sesle..
Şampuanı almak için duşakabinin kapısını açmamla kahkahayı bastım. Ayy kaydımm.
-Anne ye gülersen öyle olur..
-Kız anne bu ne tatlılık burnunda unlar filan.
Göz bebeklerini titreterek kapıyı kapattı. Yemin ederim bu kadının süper güçleri var.. Canım yaa.. Seni var ya yeeaerim yeearim..Ediz sen var ya bittin yani artık yoksun. Gıcık çocuk. Sonuç olarak bir kutu şampuan bitirsem de saçlarımdan gelen sarımsak kokusuna aldırmadan duştan çıktım.Kıvırcık saçlarımı havluya sardım. Yine padişah gibi oldum iyi mi? Muhafızlar bana Ediz in kellesini getirin.. Nihaha... Neyse bunun intikamını alırım tabi ki. Ama intikam soğuk yenen bir yemektir ama şuan çok sıcak o zaman akşamı bekliyorum(Not: üşendim :D ) Beyaz sıfır kollu tişörtümü altına siyah şortumu giydim. Yatagımız üstüne oturdum..
-Eylüülll..
-Efendim
-Eylüllll
-Efendim anne..
-Eylüllll
-Yaw ne diyosun anneee
-Efendim diyeceğine aşagı insene..
Off anne ya ben intikam almaya üşeniyorum sen beni aşağı indiriyosun..Son merdivenide ayaklarımı sürerek indim.
-O saçlarını ortada görürsem saçsız kalırsın haberin olsun..
-Anne bak şimdi senin taklidini yapcam.
Ellerimi dizlerime vurarak.
'-Eylül sen ölürsen seni öldürürüm . Bacaklarını kırarım. ' bak bu sendin bacagımı kırdıgımda hatırladın mı ?
-Sus kız hem severim hem döverim kızım değil misin?
-Anne neyse sadede gelelim beni niye aşagıya indirdin?
Un olmayan serçe parmagıyla başını kasıdı.
-Akıl mı bıraktınız insanda unuttum..dedi gülerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'BAŞIMIZA TAŞ YAĞIYOoOoO'
Novela JuvenilMerhabalar.. Ben Eylül Bige Özdemir.. Annemin Eylül ' ü .. Babamın Bige'si.. Fotoğraf çekmeye bayılan ama en son bi bulutun fotoğrafını çekerken bisikletinden düşüp ayağını kıran sakar Eylül.. Evet evet ben oyum.. Heyooo.. Başlıyoruz.. Gülücük gül...