צעקות רמות. אנשים רצים, נותנים הוראות לאנשים אחרים. רעשים שונים נשמעים מכל מיני כיוונים- צלצול מטבעות, נקישת פרסות, צליפת שוט וקרקוש שלשלאות.האווירה היא אולי אווירת שוק, אבל זה כלל אינו שוק רגיל. אנחנו בלידיסקיירה, עיר המוות של המזרח, וזהו שוק העבדים הגדול ביותר בצד הזה של עמק החושך.
סוס גדול ושחור נכנס בדהרה קלה אל איזור המכירה. שריריו גדולים וחזקים, ואפו סגור ברסן מתכת פשוט. אין על הסוס שום עיטורים, מה שמצביע אולי על מחסור בכסף, ואולי על חוסר גנדרנות מוחלט באישה שקופצת מעל גבו וקושרת אותו במיומנות לקורת עץ.
היא נראית כבת עשרים לכל היותר, נערה בסך הכול, אך פניה עזים וחמורים וכל כולה אומרת קשיחות. שערה השחור מתנופף מאחוריה כשהיא צועדת לאורכה של שורת העבדים הכבולים, רובם בני תערובת שננטשו בילדותם, חלקם בני המעמד הנמוך שנמכרו על ידי הוריהם ומקצתם בני העמק ששרדו את הכיבוש. היא פונה בדברים אל עובדי המכירה, מצביעה על העבד שברצונה לרכוש - בן תערובת ענק עם עיניים מלוכסנות- ודורשת שיקראו לאחראי המכירה.
***
קוראים לי קוּן. זה כל מה שאני יודע.
אינני יודע מי היו הורי, לאיזו משפחה או חמולה אני שייך או מדוע וכיצד הגעתי למקום כמו זה, שהשמש זורחת בו שבוע אחד בשנה ולכול יש מחיר, גם לחיי אדם.
אין לי מושג בן כמה אני, מה צבע שיערי או מהיכן באתי. הזכרונות היחידים שלי הם מאיזור... גיל שש? או אולי שבע? כאילו שזה כבר משנה. גם כך, זה לא שמדובר בזכרונות טובים.
***
צרחות נשמעות באוויר. עשן אופף את העיר, צורב את העיניים ומדגדג את האף. הלוחמים המפלצתיים מדלגים מעבר לחומות, יוצאים מבתים, נופלים מהאוויר. הם הולכים ומתרבים בכל רגע, ובדרכם הם הורגים גברים, חוטפים ילדים ואונסים נשים.
אישה גבוהת קומה רצה ברחוב. ידה אוחזת בחוזקה בידו של ילד קטן שמתאמץ לעמוד בקצב.
היא מכירה את העיר כמו כף ידה. רק עוד כמה מאות מטרים והם יגיעו למנהרה הסודית שבמחסן הסחורות, שתוציא אותם מן העיר, וממנה קצרה הדרך ליער. הם יוכלו להתחבא, למצוא מרפא, לשרוד את החורבן.
רק עוד כמאה מטרים. חמישים. שלושים.
אבל אז היא רואה את השומרים המתים, את המחסן המנותץ, וגרוע מכל, את הדלת הפתוחה לרווחה. ברגע האחרון היא מבינה שמשהו השתבש נוראות.
מאוחר מדי.
לוחם ענק מופיע לפתע מולה. בידו האחת הוא אוחז שק של שלל ובשנייה חרב גדולה. האישה צורחת ומנסה לברוח לכיוון ממנו באה, אך הלוחם הוא לא הטיפוס שמכביר בדברים.
YOU ARE READING
קצוות של חשכה
Fantasyקון, עבד צעיר שאינו מודע לשורשיו העתיקים וייחוסו הנעלה, נקנה על ידי ציידת ראשים בשם מורן, והיא שולחת אותו למסע במהלכו יגלה את עברו המטריד, יציל את עמק החושך ויהפוך לאדם הראוי לתפוס את כס המלוכה. מומלץ לגילאי 16+ טריגרים: *אלימות מפורטת מילולית ופיזי...