Pariul

534 27 3
                                    

In lume exista tot felul de caractere . De la slabe la puternice , de la reci la dulci , fiecare e diferit insa fiecare se poate schimba . Cum s-ar aplica vorba asta in privinta cuiva care nu mai are incredere nu mai are buna vointa , singurul obiectiv fiind razbunarea . Daca voi incepe sa vorbesc despre femei si barbati veti crede ca voi adopta o tema politica , ca m-am apucat de dreptate . Insa nu vreau sa imi racesc gura cu ceva ce se vede cu ochiul liber . Femeiele sunt subestimate si cu toti stim iar de la neglijenta la abuz este un pas mic . Pentru ca sunt o fata nu sunt condamnata sa indur , am puterea sa lupt si am o putere mai mare ca a lor . Cand vor cere atentie ii voi ignora cu raceala cand vor o mangaieri le voi da o privire taioasa si nepasatoare in fond ei nu au nevoie de noi , ei barbati . Foarte bine atunci sa vedem cum se descurca daca nu primesc atentie de la noi .

X: La ce te gandesti

Eu: La nimic....

Perspectiva lui Ciel

Priviam pe geam nepasator si plictisit . Cerul era albastru curat cu cativa nori pe ici pe colo , un tablou perfect care era inrealizabil , cum de astazi s-a infatisat ? Poate chiar si vremea paleste la dorintele reginei . Regina organiza un ball , mare deschis si neasteptat . Nu stiu care este obiectivul ei prin acest ball insa am o presimtire ca nu este doar pentru as intretine starea . Am auzit o bataie la usa la care am raspuns plictisit .

Sebastian: Tinere maestru v-am adus ceaiul...

M-am intors in scaun si am luat de pe tava cescuta .

Sebastian: Astazi este o zi prielnica pentru balul regine asa e ?

Nu am spus nimic doar am continuat sa savurez ceaiul .

Sebastian: Sunteti de parere ca regina va rezerva o surpriza ?

Eu: Posibil.....

Sebastian: Veti avea de gand sa socializati cu invitati ?

Eu: Nonsens

Sebastian: Hm ? Dar nu ar fi in avantajul dumneavoastra sa fiti agreat de invitatii majestatii sale ?

Eu: Nu voi socializa de cat daca sunt pus in aceasta situatie...

Sebastian: Desigur...desi tanarul maestru ar putea intalni o prezenta agreabila

Eu: Anume ?

Sebastian: Puteti intalni o dombisoara care sa va satifaca preferintele si sa aveti o conversatie placuta

Eu: Nu fi ridicol nu am de ce sa socializez mai ales cu fete , o am pe Elizabeth

Sebastian: Este adevarat , tanarul maestru este prea fidel pentru a socializa cu alta fata

M-am uitat urat la el .

Eu: Nu imi pasa de fidelitate in plus tote femeile sunt la fel...deja le stiu obiceiurile si preferintele , sunt indragostite mai mult de bani si avere iar daca nu de obiceiuri murdare

Sebastian: Dar tinere maestru asta nu este o observatie jignitoare la adresa femeilor ?

Eu: Poate exista exceptii insa prea putine si prea rare....

Sebastian: Cum ar fi lady Elizabeth ?

Eu: Elizabeth a fost crescuta strict cu o invatatura buna si cu o inima pura insa din pacate nu toate sunt asa...

Sebastian: Hm ? Insa daca ati gasi o exceptie ?

Eu: As fi curios...

Sebastian: Destul de curios in cat sa incercati o apropiere ?

Eu: Sebastian spune ce insinuezi

Sebastian: Absolut nimic tinere maestru , sunt doar curios...daca sarmul dumneavoastra ar reusi sa cucereasca o domnisoara demna .

Eu: De ce te gandesti la asa ceva ?

Sebastian: Stuidez mereu oameni si obiceiurile lor

Eu: Iar eu sunt obiect de studiu ?

Sebastian: Bineinteles tinere maestru , sunt devotat tie insa pot sa si observ comportamentul tau si astfel sa imi inbogatesc cunostintele despre oameni...

Eu: Tsk si ce ? Vrei sa inveti sa cuceresti femei ?

Sebastian: Nu tinere maestru vreau doar sa imi satisfac o curiozitate .

Eu: Tsk

Sebastian: Daca doriti putem face o intelegere

Eu: De ce as face asta ?

Sebastian: Pentru ca tanarului maestru ii plac provocarile ?

Eu: Spune...

Sebastian : *imi intinde ziarul* In ziar se vorbeste de o domnisoara greu de inbunat , Lady Alice Vailmurk

Am luat ziarul si m-am uitat la articol .

Sebastian: A fost curtata de foarte multi domni bogati si cu putere insa ia refuzat cu raceala si indiferenta , se pare ca domnisoara are descrierea exceptiei de care vorbeati

Eu: Hmm

Sebastian: Daca doriti sa va demonstrati sarmul puteti sa il aratati incercand sa o cuceriti .

Eu: Nu as folosi termenul acela dar accept

Sebastian: Atunci am incheiat ce a ce se numeste un pariu ? *imi intinde mana*

Eu: Da *i-am strans mana inapoi *

Punem pariu ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum