Liniste

127 10 2
                                    

Perspectiva lui Alice
Ciel: Taci , am venit si o sa stau aici pana se rezolva situatia
Eu: Ce ? In nici un-
Ciel: Nu vreau sa aud
Am ramas tacuta cateva clipe apoi am oftat .
Eu: Tsk bine , fa ce vrei
Ciel: Mereu fac asta
Deci nu am avut de ales si mi-am petrecut restul zilei cu Phantomhive si Izabela desi ii rugasem sa plece dar nu ma ascultasera , amandoi erau incapatanati , tsk s-ar putea lua de mana si sa se casatoreasca......Ew ce spun aici ?
Randal: Veilmurk
M-am uitat taios catre Randal .
Eu: Ce ?
Randal: Regina a trimis o scrisoare in care spune ca vei sta in inchisoare o saptamana
Eu: Huh ?!
Ciel: Pot sa vad scrisoarea ?
Eu: Nu , eu vreau sa o vad , in fond imi este adresata sau ma insel ?
Randal dadu din cap afirmativ si imi inmana scrisoarea . Am citito in gand si o incruntare si-a facut loc pe fata mea .
Iza: Ce spune ?!
Eu: Tot ce s-a spus inainte si ca dupa ispasirea perioadei in inchisoare vrea sa ne intalnim pentru a vorbi
Am raspuns rece si i-am dat scrisoarea inapoi lui Randal care a si plecat .
Iza: Cum ? Nici un motiv , nici o explicatie , nimic ?
Ciel: Este foarte neasteptat din partea Reginei
Eu: Nu este daca are un motiv intemeiat
Am raspuns cu aceasi atitudine rece .
Iza: Huh ?...
Am oftat si m-am uitat in ochii Izabelei apoi putin la Phantomhive .
Eu: A aflat delictul din trecut , masacrul de la 6 mai
Izabela si Phantomhive facusera ochii mari apoi s-au uitat ganditori in jos cum am facut si eu de altfel .
Iza: Dar cum a putut afla , toti ce stiu despre caz sunt aici
Eu: Regina are mereu metodele ei , nu m-ar mira daca pana acum nu a uitat si s-a concentrat pe langa cazurile ce au aparut pe acest caz intr-o investigatie particulara de care nici noi cainele de paza si vulpea nu stiam
Ciel: Intradevar , se poate....
Perspectiva autorului
O lunga perioada de tacere a urmat , o tacere incomoda si tensionata . Gandurile o cuprindeau pe Alice iar asta putea fi vizibil pe fata ei asa ca la alte rugaminti Izabela , Ciel si Sebastian au plecat . Soarele incepu sa apuna iar noaptea se lasa peste Londra . Paznicii stateau pe scaune vizibil obositi , inchizand din cand in cand ochii . Peste o ora 2 barbati in uniforme albe cu un aer distins aparura la sectie .
X: Unde e Randal
Abaran: O-Oh il aduc imediat domnule !
Ofiterul fugi dupa superiorul sau si il aduse in fata barbatilor misteriosi .
Randal: Oh tu , ce doresti
X: Vreau ca toti sa plece din cladire , toti in afara de prizonieri
Randal: Huh ? De ce ?
X: Este un ordin
Randal: Dar pentru-
X: Trebuie sa ma repet ?
Unul dintre barbati scoase sabia si o lipi de gatul lui Randal in timp ce vocea ii deveni mai apasatoare .
Randal: N-nu
In urmatoarele momente precum s-a ordonat cladirea a fost evacuata de ofiteri si alti subordonati si superiori iar in cladire ramasera doar 4 detinuti printre care si vulpea . Un ranjet aparu pe fata unuia dintre barbati care pornise cu partenerul sau si parasisera cladirea de asemenea .
Perspectiva lui Alice
~Peste cateva minute ~
Am deschis ochii care nu de mult ii inchisem pt un pui de somn . O incruntare isi facu loc pe fata mea si un miros suspect imi ajunse la nas . Semana a fum , nu , este cu siguranta fum . M-am ridicat si m-am dus la gratii sa verific ce se intampla . Am avut dreptate , un fum gros veni de pe hol .
Eu: Ughhh
Am tusit agresiv simtind fumul patrunzandumi in plamani . Totul in jur era treptat acoperit de fum gros iar de pe hol au venit si sau raspandit si flacari . M-am lipit de peretele celulei tusind si cu tot mai putin aer . Tsk deci incearca sa scape de mine nu ? Imi simteam capul mai greu si viziunea se facea mai neclara .
Perspectiva Izabelei
Imediat ce am ajuns acasa am luat niste haine i le duc lui Alice .
Ciel: Daca se intampla ceva sa ma anunti
Eu: Da
Am pornit catre sectie iar baiatul Phantomhive catre conacul lui . Cand am ajuns aproape un sentiment rau ma strapunse si scapasem hainele in noroi . Alice , e in pericol ! Am fugit mai repede si am facut ochii mari cand am vazut . Sectia era in flacari ! Am sarit fara sa ma gandesc in sectie .

Eu: Alice ! Raspunde te rog ! Alice !
Dar in zadar , nu primeam nici un raspuns . Am ajuns unde era celula ei si am vazuto inconstienta sprijinita de perete . Flacarile ii pandeau mainile si picioarele care erau deja putin arse . Am rupt barele celulei si am luato rapid pe Alice si am iesit din sectie .
Eu: A-Alice
Am pus urechea pe pieptul ei iar inima ii batea incet la fel ca si respiratia . Simteam cum ma cuprinde panica dar si furia . Stiam exact cine a facut asta . Am pornit catre casa unde i-am oferit primul ajutor si am incercat sa o tratez cat de bine am putut . Am reusit sa ii readuc la normal respiratia si i-am bandajat mainile pana la coate si picioarele pana la genunchi apoi dupa ce am fost sigura ca e stabila am puso in pat sperand ca maine sa se trezeasca . Nu cred ca ii voi da vestea acum lui Phantomhive .
Perspectiva lui Ciel
~ Ora 10 dimineata ~
Eu: Ugh chestia asta nu merge mai repede ?!
Am strigat nervos si nelinistit . Nu pot sa cred cu ce veste sm inceput ziua . A-Alice era sa moara intr-un incendiu....c-ca parintii mei . NU ! NU VREAU SA MA GANDESC O CLIPA CA O VOI PIERDE ASA CUM MI-AM PIERDUT PARINTII ! Dupa cateva minute am ajuns la conacul ei unde am intrat direct fara sa mai bat sau ceva .
Iza: Ah aici -
Eu: Este bine ?! Cum s-a intamplat asta ?! Vreau sa o vad !
Iza: Usor , usor-
Eu: Usor?! Alice tocmai era sa moara in foc si-
Iza: GURA ! Stiu gravitatea sitiatiei , Alice e bine si stabila deci te rog sa te calmezi , s-ar putea trezi in orice moment iar agitatia ta nu o va ajuta
Am tacut si m-am calmat . Avea dreptate , daca nu ma calmez o voi agita mai tare .
Iza: Bun , urmeazama acum
Am urmato tacut pana la camera lui Alice . Am oftat adanc inainte sa pasesc in camera ei . Era asa linistita , intinsa pe pat , precum un inger ranit . Am tras un scaun langa patul ei si m-am asezat .
Eu: Stiam ca nu trebuia sa te las...
Am soptit pentru mine .
Alice: N-Nu te invinovati
Perspectiva lui Alice
Am tusit si am deschis incet ochii . Ciel , era aici langa mine . Mi-am adunat puterile si i-am vorbit .
Eu: N-Nu te invinovati
Am spus slabita . Ciel ridicase privirea catre mine . I-am putut citi ingrijorarea pe chip . In urmatoarea clipa m-am trezit in inbratisarea lui . Am simtit putina durere intepandumi corpul si am chitait in disconfort .
Ciel: A-Ah scuze
Eu: N-Nu , t-te rog stai asa

( Pt atmosfera :3 )

Am spus si mi-am infasurat rigid mainile in jurul lui .
Eu: D-Doar stai....asa
Si asa a facut . Ii puteam auzi bataile inimi , erau putin rapide dar tot reuseau sa ma linisteasca . Ma simteam bine , ma simteam....in siguranta in bratele lui . Ciel isi ridicase capul si ma privi o clipa apoi imi luase incet si cu delicatete mana in a lui si imi lasa un sarut pe ea . Unul care nu l-am putut simti din pacate . Mi-am dus mana pe obrazul lui si i-am copiat actiunile pana intr-un punct si l-am privit cateva clipe . Mi-am dus ambele maini la pieptul lui si l-am tras usor de haina . El a inteles semnul si s-a urcat in pat langa mine si m-a tras in bratele lui . Cu capul pe pieptul lui am continuat sa stam asa in liniste , pur si simplu in liniste.....

Punem pariu ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum