Ajunge

108 13 4
                                    

Am luat o sorbitura din ceai si am continuat sa ma uit inainte la privelistea de poveste : tufe bogate in trandafiri rosii ca focul si albi ca zapada , fatana impunatoare de piatra dura din care se revarsa apa cristalina precum cristalul si nu in ultimul rand cantecul melodios al pasarilor care colindau cerul albastru si limpede . Da , totul era frumos , pacat ca inca eram in misiune si nu ma puteam bucura de toate astea mai mult timp . Acum eram in pauza asa ca am hotarat sa ies in gradina si stau la masa cu ceaiul pe care mi l-am facut singura de altfel si sa ma bucur de aerul curat . Nu inteleg de ce nu gasim nici o pista catre rezolvarea cazului , poate familia asta chiar nu e vinovata . Am mai luat o sorbitura din ceai si am oftat .
Ciel: Ce zi frumoasa nu ?
Mi-am intors privirea catre el si am dat din umeri .
Eu: Mhm presupun , deci cat mai stam aici ? Pista asta nu duce nicaieri si m-am saturat sa tot fac pe menajera
Am spus iritata
Ciel: Plecam maine
Eu: Huh ? Serios ? Si de ce naiba nu ai zis mai devreme ?
Ciel: Pentru ca nu te prindeam , se pare ca erai prea ocupata cu munca , in ritmul asta poate te angajez ca menajera personala a mea
A spus cu mic ranjet . Mi-am dat ochii peste cap si m-am ridicat de la masa .
Eu: Ai vrea tu Phantomhive
Ciel: Hmm da a-
Iori: Oohhh Ciel ! Vino te rog , mergem la cumparaturi ! ~
Eu: Se pare ca ai treaba
Am facut cativa pasi departe de el apoi am intors capul cu un mic ranjet pe buze .
Eu: Succes dadaca de copii
Apoi am plecat fara sa ii mai ascult raspunsul .
Menajera: A-Alice avem nevoie de ajutor , poti sa mergi sa aduni cearsafurile din camere ?
Ugh nu pot sta nici o clipa .
Eu: Da desigur
Am raspuns cu un zambet fals apoi am pornit in sus pe scari oftand iritata . Cel putin azi e ultima zi . Am intrat in camera acelei Iori si am colectat lenjeria de pat si i-am pus hainele pe scaun . Ce naiba ? Cine se schimba asa haotic ? O panglica acolo , o rochie acolo si tot asa . Pentru ce are menajere ? Daca nu se poate inbraca normal sa isi cheme menajerele sa o faca .
Am luat o batista de jos dar un miros ciudat imi intrase in nari . Huh ? Am dus batista la nas .
Eu: Uuugh !
Lichid dulce pentru imobilizarea si adormirea tintei . De ce ar avea o batista cu lichid dulce la ea ? Dar intrebarea mai buna e de ce ar lasao la vedere ? D-Doar daca ! M-am intors si exact cum credeam cineva era in spatele meu iar inainte sa clipesc mi-a pus alta batista cu acelas lichid la nas .
Eu: Hmmm , mmm !!!
Am simtit cum ochii imi devin mai grei si viziunea se facea mai cetoasa si nu dura mult pana am lesinat .
~ Dupa cateva minute ~
Eu: Mmh
Am vrut sa imi pun mana la ochi dar ceva ma oprea , am deschis mai bine ochii si am vazut ca sunt in lanturi agatata de perete . Am inceput sa imi amintesc ce s-a intamplat .
Eu: Ugh iesiti sobolanilor !
Nu am terminat de rostit ca am simtit o durere pe obrazul stang .
Eu: Aah !
Iori: Ce limbaj neconventional pentru un servitor
Eu: Tu , eram sigura
Acea Iori iesi din umbra cu un bici in mana .
Iori: Vai vai ai avit ganduri rele fata de stapana ta ?
Eu: Inca de la inceput
Iori: Tsk !
Ma lovi cu biciul peste gura atat de tare in cat imi provoca o mica rana in jurul gurii si cateva picaturi de sange sau rostogolit in jos pe gatul meu .
Iori: SSentimentele sunt reciproce , am crezut ca esti un gunoi nerespectuos de prima data de cand te-am vazut
Eu: Si eu eram sigura ca erai o curva in miniatura de prima oara
Iori: Nu vorbi inapoi gunoiule !
Imi aplicase alta lovitura . M-am zbatut putin in durere si i-am scuipat sange pe fata .
Iori: Ce scarbos !!!
Am inchis ochii si am asteptat durerea de la alta lovitura de bici insa aceasta intarziase sa apara . Am deschis ochii si am vazuto incercand sa se calmeze .
Iori: In cazul asta o sa iti fac viata mai usoara si a mea la fel si o sa scap de tine dar nu inainte sa iti dau un cadou . Un barbat aparu in spatele ei cu ceva in mana care nu am putut vedea clar pentru ca era in umbra . Iori se intoarse catre barbat si lua ce avea in mana apoi se intoarse catre mine si arunca pe jos obiectele .
Am simtit cum mi se intorcea stomacul pe dos in timp ce priveam cu ochii mari la peticul identic cu cel al lui Ciel si un ochi langa el .
Eu: N-Nu , NUUUU MONSTRULE !
Am strigat si nu am mai rezistat si am vomitat dezgustata .
Iori: Prietenul tau ne va aduce o multime de bani pe piata de organe dar am spus sa ai si tu o bucata din el in clipa in care vei trece in iad unde iti e locul
Iori apuca un pumnal si il ridica deasupra capului meu .
Eu: Ajunge...
Iori: Gura mizerabilo !!
Eu: Izabela !!
Iori: Guraaa !!
Nu mi-am ferit privirea sau inchis ochi pe masura ce Iori cobora cu viteza pumnalul catre fata mea . Am lasat un oftat usor tremurat sa imi scape de pe buze cand varful pumnalului era la cativa cm de ochii mei .
Iza: Vai vai se pare ca copii din ziua de azi au jucarii noi
Izabela spuse cu un mic ranjet in timp ce ii tinea strans mana lui Iori .
Iori: C-Ce e asta ?! De unde ai aparut ?!
Iza: Nu e important de unde am aparut draga ci unde vei merge tu
Iori: Gura carpo !!
Izabela ii prinse si cealalta mana lui Iori si o imobiliza .
Eu: Hah...ha...O sa ii permiti sa iti vorbeasca asa Izabela ?
Am spus cu un slab ranjet .
Iza: Desigur ca nu
Izabela raspunse cu un ranjet rautacios si ochii schimbanduse in verdele intens al mortii .
Iori: C-Ce e asta ?! C-ce monstri sunteti voi ?!
Iza: Eu sunt Izabela , zeu al mortii
Izabela taiase lanturile care ma incatusau cat ai clipi din ochi .
Eu: Sunt vulpea infama a Reginei * am spus ridicanduma * Iar prin ordinul Reginei am venit sa eliminam de pe fata pamantului existenta ta dezgustatoare .
Am spus cu o usoara atingere de intunecime in glas .
Eu: Izabela , termina treaba...
Iza: Da Alice
Tipete disperate umplesera camera apoi o liniste de mormant . Mi-a ajuns prostia asta .

Punem pariu ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum