~In urma cu 3 ani~
Mama: Ah , nu te rog
Tata: TACI !
Tata ii dadu o alta palma mamei provocandui o rana care se intindea pe tot obrazul stang
Eu: Mama !
Am alergat catre ea si m-am pus intre ea si tata insa nici nu am ajuns bine la ea ca tata imi dadu o palma peste fata atat de tare in cat am cazut jos .
Eu: T-Tata , ma d-doare
Am soptit cu un glas infiorat printre chicotele de plans .
Tata: Nu imi pasa ! Voi 2 voi 2 mi-ati distrus viata !! Iar acum va voi distruge si eu !!
Mama: NU LASO PE ALICE IN PACE EA NU ARE NICI O VINA !
Tata: Ba da ! Este vinovata ca s-a nascut !
Am facut ochii mari in terorare de la ce am auzit si de la ce am fost obligata s-a vad . Tata lua un cutit sise arunca asupra mamei . Mama incerca sa se apere si sa fuga insa a fost inutil tata o prinse de mana si o lipi de perete . El ii dadu un pumn in burta apoi o apuca de gat si o ridica in aer apoi o tranti din nou de perete .
Eu: NU MONSTRULE OPRESTETE
Tata ma ignora si isi continua actul de violenta .
Tata: Toate femeile ca voi trebuie sa moara , toate sunteti la fel ! Aveti tupeul de a raspunde inapoi ? Voi femeile nu aveti dreptul la nimic ! Trebuie doar sa ne respectati ordinile noastre !
Cu aceste cuvinte tata ii infipse cutitul chiar in inima .
Chiar atunci am simtit ca ma prabusesc . Am simtit ca corpul meu devenise doar o stana de piatra . Inima mea imi era plina de frica , ura si intuneric . Cum poate sa existe atata nebunie , atata cruzime intr-o singura persoana . Oare asa sunt toti barbartii ? Oare noi suntem doar niste gunoaie pentru ei ?
Tata: Acum tu
Tata se intoarse si lasa la pamant trupul fara viata al mamei apoi se apropie cu mainile pline de sange catre mine . Nu puteam sa ma misc , fiecare muschi al meu era intepenit .
"Alice fugi !" cuvintele mamei imi rasunara in cap . Sa fug ?
Tata: Oh iate uita ai inpietrit de frica , va fi mai usor de cat credeam
Dintr-o data totul sa facut negru .
Eu: Huh ? U-Unde sunt ?
Mama: Alice...
Eu: M-Mama ?!
Nu nu se poate , mama , dar ea , ea a si daca o pot vedea inseamna ca ? Am fost scoasa din ganduri de atingerea delicata a mamei . Ea ma lua usor in brate si imi mangaiase capul .
Eu: M-Mama , a-am murit ?
Mama: Sigur ca nu draga , insa esti pe o linie foarte subtire
Eu: M-Mama mie frica
Lacrimi fierbinti mi se rostogolisera pe obraji .
Mama: Nu iti face griji draga mea , viata ta nu se va termina aici , esti tanara viata ta va incepe de acum in colo .
Eu: Mama vreau sa fiu cu tine , te rog vino cu mine
Am inbratisato strans .
Mama: Imi pare rau draga insa eu voi ramane aici , to voi vegea si proteja de sus .
Eu: Mama...
Mama: Alice draga promitemi doar un lucru
Eu: Orice
Mama: Promitemi ca imi vei ingropa trupul intr-un loc insorit , langa mormantul meu sa fie mereu macar o gladiola albastra iar cand se va ofili va fi inlocuita de una noua .
Eu: Iti promit mama ! *o invratisez strans* iti promit .
In urmatoarea clipa imaginea mamei se destrama in particule de lumina iar totul se cufunda intr-o lumina orbitoare . Am deschis groi ochii si am vazut doar cerul , cerul gri din care cadeau picaturi de ploaie rece .
X: Ah biata de ea , arata asa rau Nu am putut sa vad cine era langa mine . Respiratia imi era inceata iarcorpul imobilizat . Am suflat afara o cantitate mica de aer apoi am lesinat inapoi .
~Time Skip~
X: Cum este
Y: In aceasi stare doamna mea , are respiratia , pulsul si inima stabila insa nu sa trezit .
Huh ? Unde sunt ? Ah vreausa imi deschid ochi dar ii simt mai grei ca o caramida . Am incercat sa imi deschid ochii . Am reusit sa ii deschid doar cat o linie prin care vedeam prin ceata . Capul imi bubuia iar corpul imi era greu insa il simteam .
X: Huh ? Mery uite
Am auzit din nou acea voce care am auzito prima data . Am simtit o pereche de brate care mi-au luat mana in a ei .
X: Alice , raspunde
Eu: E-Eu......
X: Slava domnului credeam ca nu te vei mai trezi .
Eu: C-Cine....,........esti....
Inca vedeam in ceata .
X: Sunt Izabela , iar de acum voi avea grija de tine .
~In prezent~
Trasura se opri iar vizitiul deschise usa si ma ajuta sa cobor , apoi o ajuta pe Izabela .
Izabela imi inmana buchetul de gladiole albastre apoi amandoua am pornit pe cararea ingusta . Dupa putin timp am ajuns intr-un luminis mic insorit . Am facut cativa pasi inainte si am pus jos florile .
Eu: Ma bucur sa te revad......mama .