4 | Czy to coś więcej

293 13 0
                                    

Pov:Amelia

Minęło parę miesięcy, od kąd zaczęłam pracować jako menadżerka. Z genziakami mam super kontakt jak na razie, ale najlepszy z Bartuśką, mam wrażenie że zbliżyliśmy się do siebie, bo spędzamy razem najwięcej czasu.

***

Przyjechałam do domu Genzie na 11:00 i o dziwo wszyscy byli już na dole. Więc zaczęli nagrywać odcinek basenowy, a ja z Natalką zajęliśmy się papierami. Genziaki jeszcze nie wiedzą że po nowym roku wyprowadzają się z tego domu. 

Gdy skończyli nagrywać odcinek poszli się przebrać i wrócili żeby jechać na rynek nagrywać bingo.

***

Podzieliliśmy ich na dwie drużyny. Pierwsza: Świeży, Wika, Fausti, druga: Bartek, Hania, Patryk i zaczęli nagrywać. Po chwili obie drużyny się rozbiegły, a ja z Nati poszłyśmy do kawiarni popracować.

Gdy skończył się czas, czeliśmy na obie drużyny. 

-dobra to kto ile ma zrobionych zadań- zapytałam

- my mamy 35 zrobionych- powiedziała Fausti

- dobra a wy

- my mamy 36- powiedział Patryk

- Okej czyli takim oto sposobem Bartek, Hania i Patryka wygrywają po 100 każdy- powiedziałam a Natalka podała im pieniądze

Genzie zakończyło odcinek i zbieraliśmy się do domu.

***

Wróciłam do mieszkania, i zaczęłam sprzątać, bo ostatnio wogule nie miałam na to czasu, wtedy napisał do mnie Bartek.

Bartuśka💚🔥

Hej, masz dzisiaj czas o 18?

Ami💗

Tak, a coś się stało?

Bartuśka 💚🔥

Nie nic się nie stało chciałbym zaprosić cię na kolację.

Ami💗

To dobrze bo już się martwiłam.

Bartuśka 💚🔥 

Przyjadę po ciebie.

Ami💗 

Oki

Pov:Bartek

Zaprosiłem Amelkę na kolację aby porozmawiać o naszej relacji, która jest dość skomplikowana. Nie wiem czy to tylko przyjaźń czy coś więcej. Spędzamy ze sobą bardzo dużo czasu, czyli praktycznie kiedy jest okazja. 

Siedziałem na kanapie i rozmyślałem, ale z moich rozmyśleń wyrwała mnie Hania

- Bartek coś się stało- zapytała

- nie a co- 

- jakiś dziwnie się zachowujesz- powiedziała

- ehh.. zastanawia mnie moja relacja z Amelką- powiedziałem dziewczynie

- oj Bartula Bartula widać, że się w niej zakochałeś- stwierdziła

- nie, skąd ty to wymyśliłaś- zapytałem

- widać to na odległość, ale jak uważasz, że nie to trudno, ale to widać- wstała i poszła na górę.

Może Hania ma rację może ja się w niej zakochałem, a może to tylko zauroczenie. Dobra nie ważne pogadam z Amelką o tym.

Pov. Amelia

Była prawie 18, a ja kończyłam się szykować, w tedy napisał do mnie Bartek.

Bartuśka 💚🔥

Czekam już

Ami 💗

Oki idę.

Szybko narzuciłam na siebie kurtkę, ubrałam buty wzięłam torebkę i poszłam do auta bruneta.

___________ 

Dzisiaj taki krótki

Wogule wiem że tu dodaje bardzo rzadko rozdziały, ale to dlatego, że ciężko mi się rozkręcić. i

Młego dnia/nocy🔥❤️

Słowa 393 

I love.. || Bartek KubickiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz