6 | Babskie plotki

218 15 0
                                    

Pov.Amelia

Obudziłam się o 9:25 zajebiście mam być o 10 w domu Genzie. Odrazu wstałam, i zaczęłam się ogarniać wzięłam pierwsze lepsze ciuchy z szafy, które na siebie założyłam, zrobiłam lekki makijaż, cyknełam szybką fotkę i ubrałam buty. Wyszłam z domu była za pięć dziesiąta, nie ma szans, że zdążę ale już trudno, wsiadłam do mojego bmw, i odjechałam.

***

- Hej- przywitałam się- sory za spóźnienie, ale zaspałam 

- nie no spoko nic się nie stało i tak dopiero zaczynamy- powiedziała Natalia

Genziaki po chwili zaczęli odcinek, a ja zabrałam się za faktury i inne papiery.

Pov.Bartek

Przez całe nagrywki nie mogłem się skupić, bo cały czas myślałem o Amelce. Ta dziewczyna zawróciła mi w głowie, nie potrafię się przy niej wogule skupić, kocham ją tak kocham, ale boję się jej to powiedzieć, bo możliwe, że ona nie odwzajemnia mojego uczucia. A nie chcę żeby nasza relacja się pogorszyła.

Pov.Amelia

Przez cały dzień Bartek jest jakiś rozkojarzony, i ciągle się na mnie patrzy mam wrażenie, że czegoś mi wczoraj nie powiedział.

***

Skończyłam swoją pracę, więc zaczęłam się zbierać do domu, ale Hania mnie zatrzymała.

- Ami może zostaniesz trochę dłużej poplotkujemy sobie z dziewczynami? - zapytała dziewczyna

- no dobra czemu by nie

***

- ej Amelka a ty jesteś z Bartkiem - zapytała Wika

- nie no co ty jesteśmy przyjaciółmi- powiedziałam

- ta przyjaciółmi?- powiedziała fausti- to co on się tak na ciebie ciągle patrzy, a ty na niego.

- mi się wydaję, że ty się zakochałaś w Bartku- powiedziała Hania

- no dobra wygraliście- powiedziałam - zakochałam się

- wiedziałam, że mamy rację- powiedziała Wika

- mówiłaś to mu?- zapytała Faustyna, a ja pokiwałam głową przecząco.

- laska to na co ty czekasz?- zapytały jednocześnie

- nie wiem, po prostu się boję a co jeśli on odtrąci moje uczucia- powiedziałam- i wszystko się po między nami zmieni.

- napewno nie odtrąci twoich uczuć, bo widać, że jest w tobie zakochany- powiedziała Wika

Pogadałam z dziewczynami jeszcze z pół godziny i pojechałam do domu.

***

Gdy leżałam w łóżku pogadałam sobie tik toka, wrzuciłam posta na insta i poszłam spać.

_____

Hejo! Wrzuciłam drugi rozdział dzień po dniu, co jest do mnie nie podobne.

Słowa: 342

Miłego dnia/nocy❤️

I love.. || Bartek KubickiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz