~kiss

45 3 8
                                    

**taehyung**

İlk öpücüğümü Jungkook çalmıştı, umarım sonuncusu da o olur..

Kucağına çıkmak istiyordum ama daha önce hiç yapmadığımız için tepkisini bilmiyordum. Kötü karşılayabilirdi, istemeyebilirdi.

Ki şuan dışarodaydık her an birileri görebilirdi. Adımız çıkabilirdi, onlardan önce utanıyordum.

"Eve gidelim.. " Jungkook benden ayrılmıştı.

"Neden ki? " Ben burayı çok sevmiştim. Biraz daha kalabilirdik.

"Devam etmek istiyorum.. " Kaşlarını çatmıştı.

"Neye? "

"Taehyung bazen cidden aptal olabiliyorsun! "

Neden böyle demişti ki şimdi. Aptal oldupumu çoğu kişiden duydum zaten.

"Üzülme, şaka yaptım. Öpüşmeye devam etmek istiyorum işte. Hem kucağıma oturmanı da istiyorum. Burda nasıl yapabiliriz ki?! "

Kıkırdadım. Haklıydı. Ama gittiğimizde ya daha ileriye gidersek?! Ahh kimin umrunda yürü oğlum!

"Tamam, hadi gidelim! "

Kıkırdadı ve ayaklandı. Ben de onu takip ettim. Tekrar motora bibdij ve eve dönüyorduk.

Biraz korkuyordum ve ona sımsıkı sarılıyordum. Motorlara ilgim sonsuzdu ama birazcık ucundan korkum da vardı.

Eve vardığımızda motorunu geri garaja koydu ve eve girdik. Bam bizi kapıda karşıladı, bir iki Bam'ı sevdi ve odasına geri döndük.

İçimde bir heyecan vardı. Aklımı okumuştu sanki, kucağına oturmak istiyordum..

Jungkook üzerindeki sweatini çıkardı ve ince siyah bir tişört geçirdi. Kasları aşırı seksiydi. Kaslarıyla aşırı seksiydi düzeltiyim.

Bu nasıl bir mükemmellik abidesiyse artık. Kendimi ona layık görüyordum. Onun kadar mükemmel olmasam da yine bir yakışıklılığım vardı.

Yatağa oturdu ve bana sırıttı. Tam ona doğru yürüyodum ki masanın ayapına küçük parmağımı çarptım.

Bu nasıl bir acıdır Allah'ım ölüyorum sanırım.

**Jungkook**

Taehyung bir anda çığlık atıp yere yapıştı. Yataktan kalktım ve yanına çöktüm.

"Noldu, Taehyung iyi misin lan!? "

"İyi gibi mi görünüyorum embesil kafalı yaratık!? "

"Çok kırıcısın Taehyung.. "

"Şaka yaptım ben sana hiç embesil kafalı yaratık der miyim?.. "

"Dedin ya.. "

"Ya bir susar mısın dram yapıyorum şurda! "

"Tamam, sustum. "

"Kaldırsana beni, ayak parmağımı kırdım sanırım. Basamam üstüne. "

"Bir bas sen görelim kırmış mısın kırmamış mısın. Hastaneye gideriz sıkıntı varsa. "

"Basamam şimdi acıyo. Sonra basıyım. "

Kocaman bir of çektim. Bazen zekasını harbiden de sorguluyordum.

"E biz öpüşcektik. "

"Öpersen geçer belki. "

"Iyyy, hayır ayağını hayatta öpmem! "

"Gerizekalı ayağımdan bahsetmiyorum dudak diyorum! Hani öpüyorsun ya! "

"Haa, tamam. "

Ya bir an ayak anladım yani bu benim suçum değil. Mantıken benim suçum ama değil. Banane kabul etmiyorum. Hıh. Neyse.

Taehyung'u kucağıma aldım. Kollarını boynuma doladı. Alnımı alnına yasladım ve burunlarımızı sürttüm.

Bugünlük bu kadarda bırakmak zorundayım hatta bunu zor yazdım bu sıralar prk zamanım yok bununla yetine koyun yb atarım yakında 💋

Pardon Bebek |TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin