~unicorn kafa

96 6 30
                                    

Hızla arkama döndüm. İkinci bir şok dalgası vücudumu sarmıştı. Ya bir elim çarpmış yanlışlıkla aramışım ne diye etrafımda dolanıyordu ki. Sanki hoşlanan ben değilmişim de oymuş gibi.

Hızla önüme geldi ve bana baktı.

"Yine nefesini tutmuyorsun değil mi? "

"Hayır tutmuyorum. "

Aslında tutuyordum. Çaktırmadan nefesimi geri verdim.

"Bir sorun mu var? "

Sorduğu soruyla ona anlamazcasına baktım.

"Ya senden hoşlanan benim, sen mübarek niye hoşlanıyormuş gibi davranıyosun? "

Sanırım sorduğum soru onu birazcık şaşırttı.

"Bir sorun mu var diye sordum, gören de seni istemeye geldim sanıcak! "

"Sanki sorunum bitiyor! "

Ayaklarımı yere vurdum. Çocuk gibi davranıyor olabilirdim ama ne zaman sinirim bozulsaydı ayaklarımı yere sertçe vururdum.

Tabi okulda asla yapmadım çünkü dalga geçecekleri düşündğm hep. Yapmayı da düşünmüyorum şahsen.

"Anlatmak ister misin? "

"Neden böyle davranıyorsun amına koduğum? "

"Düzgün konuşsana sen büyüğünüm ben senin! "

"Peki hyung, neden bana böyle davranıyorsun? Eğer yanlışlıkla aramasaydım umrunda olmayacaktım. "

"Değerini bil. "

"Ne? "

Ayağa kalktı ve yürümeye başladı. Anlamamıştım ne değeri. Daha bugün tanıştı benimle ne değeri. Hay amına koyayım kafam karıştı.

"Hey bekle! "

Arkasından koşup ona yetiştim.

"Ne değerinden bahsediyorsun anlamadım? "

Cevap vermedi bana. Ama dudakları yukarıya doğru kıvrılmıştı.

"Bana bak eğer duygularımla oynama gibi bir salaklık yapmayı düşünüyorsan bir adım geri at merve bella. Eğer ki öyle bir şey yaparsan mislini burnundan getiririm. "

Yüzü düştü ve bana baktı.

"Sen kafanın içinde ne düşünüyon hiç bilmiyorum ama biraz daha saçmalarsan şuraya atlıcam. "

Gülümsedim ve ona baktım.

"Atlasana."

"Niye atlıyım be salak mıyım ben? "

"Tamam saçmalıyım atlarsın o zaman. "

Bana ters ters bakıyordu. Ben ise sırıtarak ona bakıyordum.

"Ee sen niye eve gitmedin hala. Bekleyen biri var dedin. "

"Ya bekleyen derken köpeğimi kastetmiştim yanlış anlayınca içim rahat etmedi. Senin de moralin bozuk gibiydi o yüzden geri döndüm. "

Bu sefer ters bakan bendim. Ama bir dakika, neden içi rahat etmesin ki? Yoksa!?

"Bak yanlış anlama senden hoşlanmıyorum ve gözlerini öyle pörtletme korkunç oluyorsun! "

Gülümsedim.

"Neden sürekli bir şeyleri açıklıyorsun? Aşık mısın? "

Onu sözünü kendine geri söylemiştim. Mükemmel hissettirdi.

Pardon Bebek |TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin