Together

823 85 2
                                    


Γεια σας!! Θα ηταν ωραιο οσο διαβαζετε αυτο το κεφαλαιο να ακουσετε το παραπανω τραγουδι!!



Μερια Βαγγελη

Μολις εκλεισα την πορτα ακουσα πραγματα να σπανε και μια πορτα να κλεινει δυνατα. Αυτη θα ηταν...

Τι κανω ο μαλακας.?!! ειμαι ηλιθιος τελικα. Πως μπορω να μεινω μακρια απο ενα τοσο ομορφο πλασμα ;;;

Βγηκα απο το δωματιο μου και κατευθυνθηκα προς το δικο της. Ανοιξα την πορτα και την ειδα να καθεται στο πατωμα με τη πλατη ακουμπισμενη στο κρεβατι και εκλαιγε. Δεν το πιστευω εκλαιγε για μενα ...

"Γαμωω τι κανεις εκει κλαις ;;'

"ασε με φυγεε"

"Σταματα να κλαις δεν αντεχω να σε βλεπω ετσι"

"πως να μην κλαιω ρε βαγγελη μετα απο αυτα που μου ειπες...?!"

"συγνωμη ρε μωρο μου , αληθεια για το καλο σου το κανω..."

"πως ;; πως με ειπες ;;"

Με ρωτησε και ενα χαμογελο εμφανιστηκε στο προσωπο της !!

"μωρο μου..γιατι ;; δεν σου αρεσε;;"

"πολυ"

"αληθεια;;"

"ναι"

"ωραια τοτε ετσι θα σε φωναζω"

Της ειπα και μου εδωσε ενα απαλο φιλακι στο στομα

"Βαγγελη..."

"πες μου μωρο μου"

"εμεις τωρα τι ειμαστε ;;"

"εμεις ειμαστε.....Χαρα θες να ειμαστε μαζι;;"

Ανεβαινει απο πανω μου

"φυσικα και θελω !!! Εισαι οτι πιο ωραιο, οτι πιο γλυκο και πιο καλο μου εχει συμβει"

"και εγω σ'αγαπω"

"χαχα Βαγγελη μου ειπες πως μ'αγαπας;;"

"ναι γιατι ειναι η αληθεια"

"και με τον πατερα μου ;;; τι θα γινει;; αν το μαθει....'

"το ξερω! Δεν πρεπει να το μαθει"

"ναι αλλα για ποσο θα μπορεσουμε να το κρατησουμε κρυφο;;"

"Θα δειξει...το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν θα θελει η κορη του μεγαλου επιχειρηματια να βγαινει με εναν bodyguard , εναν απλο υπαλληλο θα προτιμουσε ενα πλουσιοπαιδο για να κλεισει και συμφωνιες με τους γονεις του"



Μερια Χαρας

Μετα απο 2 μερες ...

Δεν το πιστευω!!! Ερωτευτηκα τον bodyguard μου, ειναι και αυτος ερωτευμενος μαζι μου με αγαπαει, μου το ειπε.

Ειμαι πολυ χαρουμενη αλλα η τυχη δεν ειναι με το μερος μου. Αν το μαθει ο πατερας μου;;;

Δευτερα σημερα η ωρα 10:30 σε λιγο γυρναει ο πατερας μου απο Ελλαδα πφφφ :/ βλακια.... τωρα που ειμαι με τον Βαγγελη .

....
Σηκωθηκα απο το κρεβατι μου ενω τον σκεφτομουν. Ανοιξα την τεραστια ντουλαπα μου και εβγαλα απο μεσα ενα ελαφρυ φορεμα και πεδιλα πηγα στο μπανιο και βυθηστικα στην μπανιερα την οποια ειχε γεμισει η Μαιρη με ζεστο νερο και αφρολουτρο με αρωμα βανιλια-μελι.

.....
Μολις τελειωσα σκουπιστηκα και πηγα να πλεινω τα δοντια μου τελος παντων αφου τελειωσα ολα αυτα και κατεβηκα κατω κατευθυνθηκα προς το σαλονι και ηταν εκει ο Βαγγελης, φορουσε μια γκρι βρακα και απο πανω μια μαυρη φανελα.

Γυρισε το κεφαλι του , με ειδε και μου χαμογελασε...

"Καλημερα"

Μου ειπε..

"Καλημερα" του απαντησα " Η Μαιρη?"

"Για ψωνια"

"ωραια."

Και πηγα και τον αγκαλιασα, μου εδωσε ενα φιλακι στο μαγουλο και καθησα διπλα του στον καναπε

"Χαρα μου;;"

"ναι μωρο μου..."

"Θα βγεις σημερα πουθενα;;"

"οχι, γιατι ρωτας;;"

"μμμμ...να ηθελα να σε παω εγω καπου"

"μα αγαπη μου δεν μπορουμε να βγουμε μαζι θα μας δουν το ξεχασες ;;"

"οχι ψυχη μου δεν το ξεχασα απλα σκεφτηκα να βγουμε κρυφα..."

"ααα και πως θα το κανουμε αυτο ;"

"θα δεις"

Μου ειπε ενω μου χαιδευε τα μαλλια και με φιλισε στο μετωπο.
Τοτε ακουσαμε κλειδια στην πορτα ο Βαγγελης σηκωθηκε και εγω μαζευτηκα και πηρα ενα περιοδικο που υπηρχε στο γυαλινο τραπεζακι. Ηταν η Μαιρη...

"δεσποινης Χαρα γυρισα. Το πρωινο θα ειναι ετοιμο σε 15' ...."

______

Song: You&I by One Direction

HeartbreakingWhere stories live. Discover now