!!!Apart !!!

878 81 7
                                    


Song: Spaces by One Direction 

''Spaces between us keep getting deeper, its harder to reach ya even though i try''



_________

3 Μερες μετα



 Μερια Χαρας 



Δεν μπορω αλλο, δεν αντεχω αλλο εδω μεσα. Πως εγιναν ετσι τα πραγματα? Που να ειναι τωρα? Αν ο μπαμπας μου του εχει κανει κατι... Ο θεε μου σε παρακαλω βοηθα με. Εχουν περασει μονο τρεις μερες μακρια του και δεν ζω πια. Πως κατεληξα εγω ετσι ε? Δεν μπορω να συνηδητοποιησω ποτε εγιναν ολα αυτα, εκει που δεν ειχα τιποτα απεκτησα κατι υπεροχο αλλα ταυτοχρονα αδυνατο και μετα......παλι στο κενο? Προσπαθω...προσπαθω τοσο σκληρα να το ξεπερασω ...να τον ξεπερασω αλλα δεν ειμαι τοσο δυνατη. Φοβαμαι.



 '' Χαρα?''



  Πως μπορει να με κοιτα, να μου μιλα μετα απο αυτα που μου εκαναν? Τον πηραν μακρια μου, μας χωρισαν



 ''Σε παρακαλω Χαρα μου μιλα μου, βγες απο εσδω μεσα ή τουλαχιστον φαε κατι μην μας το κανεις αυτο''




 Δεν εχω την δυναμη να της μιλησω, δεν εχω την δυναμη να κανω τιποτα απο τοτε που....ουτε να το σκεφτομαι δεν μπορω. Ερχεται κοντα μου και ακουμπα τον ωμο μου αλλα απομακρυνομαι. Με αηδιαζουν ολοι, πως μου το κανουν αυτο..?! Κατεβαζει το κεφαλι της και απομακρυνεται πηγαινοντας προς την πορτα.




 '' Αν αλλαξεις γνωμη θα ειμαστε κατω και εγω και ο πατερας σου.''





 Την κοιταξα στα ματια, αν το βλεμμα μου σκωτοναι, η μητερα μου θα ηταν νεκρη !!!




 Μερια Βαγγελη 





''Σταματα επιτελους!!''



 Επιασε το μπουκαλι βοτκα που ειχα στα χερια μου



 ''Ασε με ρε Τζιμμυ τι δεν καταλαβαινεις ε? Δεν μπορω αλλο μακρια της ρε!!!''



 Δακρυα αρχισαν να εμφανιζονται στα κατακοκκινα και πρισμενα ματια μου



 ''τι δεν καταλαβαινεις ρε ποναει....ποναει τοσο πολυ. Δεν μπορω αλλο η ζωη μου τελειωσε...ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ''



  Δεν αντεξα αλλο , αρχισα να σπαω οτι υπαρχει μεσα στο σπιτι, οπως ειχε σπασει οτι ειχα μεσα μου. Πως θα το αντεξω αυτο ? Πρεπει να το ξεπερασω αλλα πως...πως να ξεχασω τα ματια της, τα χειλη της, την ψυχουλα της. ΟΛΑ αυτα τα υπεροχα μικρα πραγματα που την κανουν αυτον τον υπεροχο ανθρωπο που ειναι. Οοο πρεπει να σταματησω να τα σκεφτομαι ολα αυτα αλλα πως ??Πως να ξεχάσω όλα αυτά που περάσαμε μαζί? 



_________



ΤΕΛΟΣ !!! Αυτό ήταν ο πρώτος κύκλος έφτασε στο τέλος του ...ελπίζω να σας άρεσε και να σας γέμισε με διάφορα συναισθηματα την ώρα που το διαβάζατε. 

Σήμερα είδα οτι το Heartbreaking μπήκε στην λίστα των What's Hot στην κατηγορία των fanfiction στο wattpad και σας ευχαριστώ πάρα πολύ για την στήριξη σας, διότι ό,τι κατάφερα ως εδώ ήταν πάντα με την βοήθεια σας. Σας ευχαριστώ πολύ λοιπόν που διαβάσατε την ιστορία μου και ήσασταν μαζί μου σε όλο αυτό το ταξίδι!! 


Θα τα πούμε σύντομα σε ένα καινούργιο, το οποίο εύχομαι να σας αρέσει εξ ίσου !! 


VOTES&COMMENTS για να μου πείτε την γνώμη σας !!! 

All the love, 

~Albie~ xx

HeartbreakingWhere stories live. Discover now