Over Again

688 78 2
                                    

Μερια Βαγγελη 

ΟΧΙ ,ΟΧΙ,ΟΧΙ , μα τι σκεφτομαι ο ηλιθιος? Αυτο δεν προκειται να γινει ποτε! Θα την προστατευσω εγω! Απο ολους και απ ολα!!!

''Βαγγελη μου τι σκεφτεσαι?''

''εε τιποτα απλως αφαιρεθηκα ''

Ντριν ντριν ντριν. Το κινητο της Χαρας αρχισε να χτυπαει

 ''ελα αγαπουλα μου''

  Αγαπουλα μου ? Ποιον λεει αγαπουλα μου? Και μαλιστα μπροστα μου.. Ετσι και ειναι κανενας γκομενος θα τον σπασω στο ξυλο...

 ''τι κανεις ? Ναι και γω καλα ''

Μερια Χαρας 

Το κινητο μου αρχισε να χτυπαει. Ειδα οτι ηταν η Ελιζ και το σηκωσα αμεσως.

 ''ελα αγαπουλα μου''

Οταν το ειπα αυτο ο Βαγγελης με στραβοκοιταξε και καταλαβα τι σκεφτοταν. Μα καλα τοσο ζηλιαρης πια? Δεν μου εχει καθολου εμπιστοσυνη? Χαχ αφου ειναι ετσιντωρα θα δει 

''τι κανεις?''

 ''καλα αγαπη εσυ??''

 ''ναι και γω καλα''

 ''ρε γιατι φυγατε τοσο γρηγορα χθες?''

 ''ναι μωρε συγνωμη απλως δεν ημουν και πολυ καλα''

 ''πφφ...καλα οκ. Αα δεν σου ειπα η ταδε εμφανιστηκε χθες με το ιδιο φορεμα που ειχε ερθει και την προηγουμενη φορα..''

'':ααα σοβαρα αγαπη μου?''

  Ο Βαγγελης με κοιτουσε περιεργα. Δεν ηξερα οτι μιλαω με την Ελιζ και ειχε τσαντιστει απο την ζηλια του. Ετσι ειπα να τον τσαντισω λιγο ακομα για να μαθει να μου εχει εμπιστοσυνη.


Του εδωσα ενα φιλακι στο μαγουλο ενω συνεχισα να μιλαω με την Ελιζ στο τηλεφωνο και αρχισα να κατευθυνομαι προς τα πανω στο δωματιο μου.



 ~σκεψεις Βαγγελη~   {{Τωρα αυτο τι ηταν ? Και γιατι πηγε πανω να μιλησει? Δεν ηθελε να ειμαι μπροστα? Γιατι? Με ποιον μιλαει? Ετσι και τον βρω..... }}



Ανεβηκα πανω στο δωματιο μου, ξαπλωσα ανασκελα στο κρεβατι μου κοιτωντας το ταβανι και μιλουσα ακομα με την Ελιζ στο τηλεφωνο. Μιλουσαμε για αρκετη ωρα, αναλυσαμε οτι κουτσομπολιο υπηρχε και ωρες ωρες γελαγαμε με το παραμικρο, πραγμα που με βολευε για να σπασω τα νευρα του Βαγγελη ακομα περισσοτερο. Καθως μιλουσαμε... 

HeartbreakingWhere stories live. Discover now