Reversal

786 77 1
                                    


Πηγα να του δωσω ενα φιλακι στο μαγουλο αλλα αυτος ξαφνικα γυρισε και τον φιλισα στο στομα. Χα χα τι γλυκακι που ειναι. Τον λατρευω!! Αρχισα να νυσταζω , σιγα σιγα τα ματια μου εκλειναν, γυρισα απο την αλλη πλευρα , και ο Βαγγελης με κρατουσε αγκαλια απο την μεση ενω ηταν και αυτος γυρισμενος απο την ιδια πλευρα !! Ηταν τοσο ωραια και ζεστα ... Ετσι κοιμηθηκαμε ολο το βραδυ, γυμνοι,σκεπασμενοι μονο με ενα σεντονι αγκαλιτσα. 



 Το βραδυ ειχαμε ξεχασει να κλειδωσουμε την πορτα και... 



''ΧΑΡΑΑΑΑΑ.....ΒΑΓΓΕΛΗΗΗΗ...!!!! ''



Μας ξυπνησε η φωνη της μητερας μου , που ειχε μπει στο δωματιο και μας ειχε δει που κοιμομασταν μαζι..ετσι.. Πεταχτηκαμε και οι δυο ορθιοι !!! 



''μαμααα...''



 ''εεε κα. Κατερινα...''



''ΧΑΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ??''



 ''εε μαμακα να σου εξηγησω..., ''



''σηκω αμεσως και πηγαινε στο δωματιο σου...θα μιλησουμε εκει περα ''



''μαλιστα μαμα''



 Η μαμα μου βγηκε απο το δωματιο κλεινοντας δυνατα την πορτα. Εγω και ο Βαγγελης φορεσαμε γρηγορα τα ρουχα μας. Ειμασταν κι οι δυο πανικοβλημενοι..



 ''Βαγγελη παει χαθηκαμε...αν το πει στον μπαμπα μου θα μας σκοτωσει και τους δυο..''



Τα ματια μου αρχισαν να κοκκινιζουν και να βλεπω τα πραγματα λιγο θολα...ειχα βουρκωσει, κοντεβαν να με πιασουν τα κλαματα Ο Βαγγελης με πηρε μια αγκαλια και μου χαιδευε τα μαλλια ... 



''σσσςςς ηρεμησε, εγω θα ειμαι παντα διπλα σου , δεν θα τον αφησω να σε πειραξει. Και αν χρειαστει θα το σκασουμε μαζι απο δω ...''

HeartbreakingWhere stories live. Discover now