דנטה
בחיים לא חשבתי או תיארתי לעצמי שאחי הקטן ואישתי לעתיד ילחמו יום אחד , אבל ברגע שראיתי שהיא ענתה לקרלו הבנתי שהיא לא כמו הנשים האלה שיושבות בשקט . אבל גם הבנתי שהיא כנראה לא יודעת שאני והיא עומדים להתחתן .
ברגע שהיא איתגרה את פאולו חשבתי לעצמי איך בדיוק זה הגיוני שמישהי בגיל שמונה -עשרה תדע להרביץ למישהו שהוא בן עשרים ואחת , ועוד בנוסף הוא רוצח מיומן אז ככה שאני ממש מעוניין לראות את זה .
הגענו למין מקום שנראה כמו זירת רצח וליד הזירה יש שמונה חדרים . נכנסנו לבפנים וחמישה מהשומרים שלהן נשארו בחוץ ורק אחד נכנס ״ מה קרה את מפחדת אז שמרת לך פה את השומר ראש האהוב עלייך שיציל אותך ״ אמר פאולו וניסה להתגרות בה והיא בתגובה צחקה לו בפנים ״ נראה לי שעם כבר האחים שלך לא צריכים להיות פה מה קרה מתוקי אתה מפחד שאני בטעות יהרוג אותך , אבל עם כבר זה מעניין אותך מייק פה כדאי לראות ולבחון אותי הוא לא יתערב זה בסדר אל תפחד ״ אמרה לו סיילו ואני נשבע שהיא יכולה לגרום לי לגמור מלהסתכל עלייה רק ולהקשיב לה מדברת ככה . ״ אז אנחנו מתחילים או שאתה צריך זמן כדאי לתכנן איך האחים שלך הולכים לעזור לך ״ אמרה לו סיילו .
״ אני לא צריך את האחים שלי כדאי לנצח אותך אבל את צריכה להוריד את העקבים לא ככה ?״ אמר פאולו ולעזאל שיתחילו כבר כי אני מת לדעת איך היא יודעת להרביץ . ״ לא זה בסדר ככה כשאני ינצח אותך תזכור שמי שהביסה אותך זאת אישה ולא גבר אולי אחר כך אני יוריד בוא נתחיל חמוד לפני שתתחיל לפחד ולברוח ״ אמרה לו וסימנה לשומר שלה להתקרב , ״ בשביל מה את צריכה אותו עם אמרת שהוא פה כדי לבחון אותך ?״ אמר קרלו ובאותו הזמן פאולו הוריד את הגקט ותלה אותו על כיסא ואחר כך סידר את השרוולים .
״ הוא בסה״כ יכריז מתי אנחנו מתחילים ״ אמרה לו והסתכלה לכיוון פאולו ״ תתחילו ״ אמר השומר שלה מייק ״ קדימה ליידי תתחילי נראה מה את שווה או עם את שווה משהו חמודה קטנה ״ . אמר פאולו ״ אני נותנת לך את הכבוד חמוד קטן ״ אמרה לו סיילו והם התחילו לזוז ברחבה , בזמן שאנחנו והבת של הקאפו ישבנו בספה השחורה שהייתה שם . ״ אוקיי אל תגידי אחר כך שלא ניסיתי להיות גנטלמן ״ אמר פאולו והתחיל לרוץ לכיוונה והיא זזה הצידה. ״ נו באמת תאומה מהגיהנום מה קרה את בורחת ״ אמר פאולו והתקרב אליה עוד פעם , ״ לא בורחת רק קצת משתעשעת איתך. ״ אמרה לו והתקרבה אליו ״רוצה לשחק בואי נשחק . ״
הם התחילו להתקרב אחד לשניה ואז פאולו ניסה לתקוף אותה והיא זזה הצידה ונתנה לו אגרוף בבטן . ״ פאק מה הולך פה ״ קרלו אמר ואני עצרתי חיוך שעמד לצאת . באמת פאק הילדה הזאת טובה ברמות ״ היא טובה בזה יותר טוב מהאח האידיוט שלכם ״ אמרה הבת של הקאפו . ״ אה באמת אני מוכן לשים חמש - מאות דולר על זה שהוא ינצח . ״ אמר קרלו
״אין בעיה זה הולך להיות החמש - מאות דולר הכי קלים שעשיתי בחיים שלי ״ אמרה הבת של הקאפו והם לחצו ידיים . בזמן שדיברנו סיילו ופאולו עדיין המשיכו להרביץ אחד לשני . או יותר נכון פאולו ניסה וסיילו התחמקה ממנו. ״ אני מתחיל להתעצבן ברמות ״ אמר פאולו אחרי שבפעם האלף היא הצליחה להתחמק אבל הפעם נתנה לו אגרוף לבטן בפעם השנייה . ״ אז יאללה תתעצבן תראה עם אתה באמת שווה משהו או שזה סתם סיפורים ״ אמרה לו סיילו ולקחה כמה צעדים לכיוונו והוא התקדם וניסה להכניס לה אגרוף לבטן, והיא הרימה את הרגל כדי לבעוט בו והוא תפס לה את הרגל והפיל אותה. ״ יש כל הכבוד אח קטן ככה לימדתי אותך תראה לה מה זה ״ אמר קרלו וקם מהמקום תוך כדי שהריע לו, פאולו תפס לה את הרגל הפך אותה והפיל אותה על הרצפה וגהר מעליה ולחש לה משהו באוזן שהכעיס אותה. והיא נתנה לו בעיטה והפכה אותם ככה שהיא מעליו, ובאותו הזמן הוא הוציא סכין מהכיס ״ היי זה משחק מלוכלך קוף קטן ״ אמרה לו אמבר ובאותו הזמן הוא דחף אותה ממנו וקם על הרגליים, היא שכבה על הרצפה ונראתה כאילו היא התעלפה והוא התקרב אליה והתכופף על הברכיים לכיוונה . ״ אויש חמודה רק כמה מכות קטנות הפילו אותך מעניין מה היה קורה אם הייתי באמת מפעיל כוח עלייך ״ אמר פאולו והתרומם .
״ אז כדי שנדע לו כי עד שאני לא מתה אני לא מוותרת ״ אמרה סיילו ומשכה לו את הרגל ברגע שהוא קם , ״ וואו אחות גדולה ככה עושים את זה כמו בסרט שראינו אחותי קדימההה״ אמרה אמבר ומחאה כפיים ״ רגע אז היא לא הייתה מעולפת ?״ שאל קרלו את אמבר ״ לא ממש לא ״ אמרה אמבר והם המשיכו בקרב שלהם .
לפאולו היה סכין וסיילו לא היה כלום אבל עדיין הצליחה לגבור עליו.
״ טוב עכשיו ההצגה באמת מתחילה ״ אמרה סיילו והורידה את הנעלי העקב שלה פאולו עמד ליד הקיר הסתכלתי לכיוון פאולו ופתאום ראיתי נעל עקב עפה באוויר, ואחריה עוד אחת הסתכלתי לכיוון סיילו שהתקדמה אל פאולו שהחולצה שלו הייתה דבוקה לקיר בגלל הנעלי עקב שלה . ״ מה קרה מישהו פה קצת דבוק רוצה עזרה מתוקי ?!״ אמרה סיילו והתקדמה אליו ״ בטח שאני רוצה עזרה רק תתקרבי אלי עוד אל תתביישי ״ אמר פאולו וראיתי שהסכין שלו כבר מוכנה לקרב . ממש לא רציתי שהאישה שלי לעתיד תהיה כולה שריטות ומכות אבל איכשהו אצלה זה ממש חירמן אותי ברצינות .
היה לי זקפה כבר מהרגע הראשון שראיתי אותה , ברגע שסיילו הייתה קרובה אליו הוא קרע את הנעלי עקב ממנו וכיוון את הסכין לכיוון הבטן שלה . היא התחמקה ממנו ומשכה את היד שלו והפילה את הסכין על הרצפה , והעיפה אותו עם הרגל שלה ״חשבת שאני מפגרת אה כאילו אני לא ראיתי את הסכין שלך קרובה אליי ״ אמרה סיילו והרימה את הסכין מהרצפה ושלפה עוד אחד שמסתבר שהיה לה בירך צמוד , ובנוסף נשק קטן שהציץ בצמוד לירך שלה ״קדימה אח קטן אין לך עוד הרבה זמן ״אמר קרלו והסתכלנו על השעון וראינו שנשאר עוד חמש דקות לקרב שלהם . סיילו שמה סכין אחד על הרצפה ואמרה ״קח כדאי שהיה קרה הוגן לפחות ״ פאולו היה ממש בשוק והיא צחקה לו מול הפרצוף ולקחה את הסכין עם הרגל שלה, ״נראה לך באמת שאני יביא לך ״ היא אמרה וסובבה את הסכין ״אמרנו קרב לא קרב סכינים ״ אמר פאולו
״אתה התחלת מתוק אני רק ממשיכה ״ אמרה סיילו והתקרבה אליו עם שני הסכינים , פאולו זז הצידה ומשך לה ברגל והעיף ממנה את שני הסכינים היא בעטה לו בזין וקמה על הרגלים. בחיי היא כמו איזה חתולה כל הזמן היא קמה על הרגלים מתחילת הקרב הזה , הם המשיכו להסתובב ואז הוא לקח צעד קדימה ומשך לה בידיים וסובב אותה . והצמיד את הגב שלה לבטן שלו והיא בתגובה נתנה לו נגיחה והפילה אותו על הרצפה ועלתה עליו , כדי לרתק אותו למקום בנתיים נשאר עוד שתיי דקות לקרב שלהם וזה נראה כאילו היא עומדת לנצח . הוא העיף אותה ממנו והשכיב אותה על הרצפה וריתק לה את הידיים לשני צידיי הגוף, והיא בעטה בו בנתיים בעזרת הרגליים שלה היא המשיכה ככה למשך דקה שלמה והיא פלטה גם מלא קללות בספרדית. תוך כדי וזה היה נשמע כל כך סקסי כשזה יצא מהפה שלה , בדיוק בשלושים שניות האחרונות היא הפילה אותו על הגב ולקחה אחד מהסכינים ונעצה לו את זה בחולצה ליד הראש , מייק קם ואמר ״נגמר הזמן סיילו נצחה !״ אמבר קמה לכיוון שלנו לקחה את הכסף ואמרה. ״נו מותק אז מי ניצח עכשיו ״ היא נופפה עם הכסף והלכה לכיוון סיילו שהייתה עדין על פאולו ולחשה לו משהו באוזן ,
סיילו הוציאה את הסכין שהיה לו ליד הראש והושיטה לו יד לעזרה . ״אני בסדר אבל אני חייב להודות את ממש טובה בחיי עם כבר להפסיד למישהו עדיף שזה היה את אני נשבע ״ אמר פאולו קם על הרגליים וניער את עצמו ״תודה כיף לשמוע שאתה יודע להפסיד בכבוד ״ אמרה סיילו והושיטה לו את היד ללחיצה ״ כשזה בצורה כזאת אז כן אני בהחלט יודע להפסיד בכבוד ״ הם לחצו ידיים ואז קרלו ג'ובאני ואני התקרבנו אליהם ״וואו באמת וואו זה היה אחד הקרבות בין המעניינים ביותר שראיתי אי פעם אבל אח קטן אתה צריך חולצה חדשה ולא נשאר לך עוד אחת פה ״ אמר קרלו .
YOU ARE READING
התיאומה מהגיהנום [1]
ChickLitטרופים : גבר אלפא תיגע בה ואתה מת אישה חזקה עם עבר קשה שני אנשים הפכים אך דומים שנאלצו להתחתן בנישואי תועלת , אחת עם עבר קשה שחיזק אותה והפך אותה למי שהיא היום , ואחד שגדל להיות קאפו ועבר דרך ארוכת מכשולים . סיילו אנחלס מוראלס - מהמאפיה הארגנטינ...