סיילו :
כבר חודש שאנחנו נמצאות באיטליה נשאר לנו רק עוד שבועיים עד שאנחנו חוזרות לארגנטינה . ואני ממש מקווה שנחזור לפה אבל בלי לראות את דנטה , המפגש איתו לפני חודש לא יצא לי מהראש והוא עדיין לא יוצא . הטון שלו כשהוא שאל אותי איפה הטבעת היה נשמע כאילו הוא אובססיבי לטבעת הזאת כאילו היא שייכת לו , זה היה מוזר ביותר לשמוע אותו בטון כזה אובססיבי גם אמבר דיברה איתי על זה כשהיינו בדרך חזרה למלון . והדבר היחיד שיכולתי להגיד לה זה ׳הלוואי וגם אני הייתי יודעת על איזה טבעת הוא מדבר ׳ . ״סיילו יאללה בואי אנחנו צריכות להתארגן ״ אמבר אמרה כשהיא נכנסה לחדר שלי אחרי שהיא השיגה מפתח . אני והיא יוצאות היום למועדון באיטליה שנקרא THE Original , הוא נמצא באמצע רומא וזה רק מסגיר שהוא קשור למאפיה כי הכל נמצא במרכז העניינים . המועדון הזה פופולרי מאוד ואין בו בכלל חשפניות או כל דבר דומה רק שירים טובים מאוד ואלכוהול איכותי ביותר , את המועדון הזה אמבר בחרה לפני כמה ימים וקנתה לנו כרטיסים ״יאללה בואי נתחיל להתארגן מי ראשונה ? ״ אמבר שאלה אותי וישר קפצתי ואמרתי ״את נקודה סוף פסוק ״
״בסדר בסדר אני יתחיל תשימי שירים בנתיים ״ אמרה אמרה ואני חייכתי היא תמיד ידעה איך לגרום לי לקום מהמיטה , קמתי מהמיטה והלכתי לטלוויזיה שהייתה לי בחדר ושמתי את השיר MORE THAN YOU KNOW זה היה שיר שתמיד גרם לנו לקפוץ ולרקוד כאילו אין מחר , ״יואו אחותי אני אוהבת אותך ״ אמבר אמרה ואני צחקתי והתחלתי לרקוד בזמן שהיא התאפרה .
אחרי שלוש וחצי שעות היינו מוכנות וירדנו למכונית שלנו , אני לבשתי שמלה לבנה כן כן חברים לבנה אמבר הכריחה אותי אבל זרמתי איתה השמלה מאוד יפה . היא צמודה במקומות הנכונים והכתפיות שלה דקות עם אבנים קטנים שמחמיאים לה מאוד , ואמבר עשתה לי קוקו גבוהה עם שביל באמצע והיא גם סלסלה את הקצות שלי לתלתלים קטנים ועדינים כמו שאני אוהבת . הגענו למועדון הפעם עם חמישה שומרים למה אני לא יודעת כנראה האיטלקים דברו עם אבא שלי ועם חוליו אבא של אמבר , אבל זה לא משנה הם רק עשו לי טובה כי להסתובב איתם ברחובות איטליה גרם למלא אנשים להסתכל עלינו .
הגענו למועדון אחרי חצי שעה של נסיעה עם מלא שירים והסברים שאסור לנו לזוז לשום מקום בלי להודיע , או לשתות יותר מידי ״יאללה בואי נלך לתור ״ אמבר אמרה ועמדנו אחרונות בתור ואז הגיעה מכונית ג׳יפ שחורה , ״זה דנטה שם ״ אמבר אמרה לי בשקט .
״ מה הוא עושה פה לעזאזל הוא מסתובב בכל מקום שאנחנו נמצאות כמעט ״ אמרתי לה בלחש וסובבתי מעט את ראשי לכיוונו , וראיתי אותו יוצא מהרכב בחליפה שחורה שמחמיאה לו מאוד ואז גם שאר האחים שלו יצאו מהרכב . והלכו לכיווננו סובבתי את ראשי ותקעתי את מבטי בדלת של המועדון , ״פאק קרלו ופאולו מתקרבים אלינו נראה לי הם ראו שאנחנו פה ״ אמבר אמרה ואני נהמתי בתגובה והמשכתי להסתכל לכיוון הדלת .
״שלום לכם משפחת מוראלס ״ אמר קרלו , ״שלום לכם ״ אמרה אמבר בקול יבש . ״זהו רק שלום מה אם מה שלומכם או משהו אחר לא לימדו אותכם נימוסים שהייתן קטנות ״ אמר קרלו ולפני שאמבר הגיבה אמרתי , ״לימדו אותנו לא לפנות לאיטלקים וגם אם אנחנו פונים זה רק כדי לירות בהם ״
״מה אתן עושות פה ? ״ שאל פאולו , ״כמו מה זה נראה לך בדיוק שאנחנו עושות ״ אמרה אמבר ושילבה את ידיה על חזה .
״אתן לא אמורות להיות פה בגלל זה אני שואל מה אתן עושות פה ״ אמר פאולו בעצבים , ״באנו לרקוד ולשתות ומאיפה לך בכלל לדעת איפה אנחנו אמורות להיות ״ אמרתי ואז קלטתי בזוויות העין את דנטה מדבר בטלפון עצבני , ״אנחנו יודעים מה שאנחנו צריכים לדעת ״ קרלו אמר והסתתי את עייני בחזרה עליהם . ״טוב להתראות לכם אנחנו נמשיך לעמוד בתור ואתם תמשיכו לעשות מה שאתם אמורים לעשות ״ אמבר אמרה והזיזה את ידיה , ״להתראות לכן חמודות ״ קרלו אמר ולפני שהספקתי להגיב הם כבר הלכו לכיוון של דנטה . המשכנו לעמוד ולדבר ואז שומר אחד הגיע עלינו ״שלום לכן מר ארמני אמר לי ללוות אותכן לאזור ה-VIP ״ הוא אמר והצביע לכיוון הדלת ״תודה זה נדיב מצידך אבל אנחנו מסתדרות לבד ״ אמבר אמרה ואני שילבתי ידיים .
״אני בטוח אבל זה הוראות מגבוה אז ככה שאתן צריכות להתקדם איתי לכיוון הVIP או שמישהו אחר ילווה אותכן ״ הוא אמר נאנחתי ואמרתי
״אין בעיה תוביל ״ הסתובבתי לכיוון של אמבר ומשכתי בידה לכיוונו .
YOU ARE READING
התיאומה מהגיהנום [1]
ChickLitטרופים : גבר אלפא תיגע בה ואתה מת אישה חזקה עם עבר קשה שני אנשים הפכים אך דומים שנאלצו להתחתן בנישואי תועלת , אחת עם עבר קשה שחיזק אותה והפך אותה למי שהיא היום , ואחד שגדל להיות קאפו ועבר דרך ארוכת מכשולים . סיילו אנחלס מוראלס - מהמאפיה הארגנטינ...