פרק 1

611 30 2
                                    

עבר שנתיים לפני כן :
אחרי שסיימנו את ארוחת הערב המשפחתית עליתי לחדר להמשיך לקרוא את הספר שלי אחרי בערך עשרים דקות שאני קוראת . שמעתי דפיקה בדלת ״כן ?״ אמרתי וטיאגו אחי הגדול נכנס לחדר ״ היי קטנה יש לך שנייה בשבילי ?״ אמר טיאגו ואני הנהנתי . אני שונאת שהוא קורא לי ככה , הוא בסה״כ בן עשרים וארבע ואני שמונה - עשרה אבל עדיין היה בזה משהו חמוד גם .
טיאגו נכנס לחדר והתיישב על המיטה מול הכורסא שאני יושבת בה ״קרה משהו הכל בסדר ?״ שאלתי אותו אחרי שהוא ישב ושתק כמה שניות ״לא קרה כלום הכל בסדר קטנה רק רציתי לדבר איתך על כמה דברים לפני שאת מתחילה להתארגן .״ אמר טיאגו ואני חיכיתי שהוא ידבר . ״אני יודע שאת יודעת להגן על עצמך וכמובן שאתן גם תצאו עם שומרים אבל עדיין קטנה תשימי לב טוב טוב לאן את הולכת ומה את עושה ״ אמר טיאגו ואז נזכרתי גם שאני סוף סוף . יוצאת פעם ראשונה למועדון ! ביחד עם אמבר ,
אני ממש מתרגשת אמבר שכנעה סוף סוף את אבא שלה שנצא למועדון . וכמובן שגם המאבטחים יבואו איתנו מבאס אבל זה לא מה שמשנה עכשיו .  ״ הכל בסדר טיאגו אתה לא צריך לספר לי מה לעשות אני יודעת בדיוק לאן ללכת עם מי לדבר עם מי לא לדבר ותאמין לי שאני לא יסתבך בצרות ״. אמרתי לו הוא קם מהמיטה וניגש אלי , ״ אני יודע קטנה אני בסה״כ רק קצת דואג לאחותי הקטנה מותר לי לא ? ״ אמר טיאגו .
״מותר לך אבל אני כבר לא תינוקת טיאגו אני יודעת מה לעשות וגם מייק היה שם , אני לא לבד ״ אמרתי לו והוא הנהן ונתן לי נשיקה על הראש ויצא מהדלת . ״ תהני קטנה אל תדברי עם בנים כי את יודעת שאני ידקור אותם ״. צחקתי מהתגובה שלו ואמרתי לו ״עוף מפה אידיוט אחד .״ אחרי כמה עשר דקות שאני יושבת על הכורסא ומביטה בחלון החלטתי לקום , ולהתחיל להתקלח שמתי שירים וגם שעון מעורר כי אחרת הייתי ממשיכה שעות במקלחת . אחרי שהשעון צלצל יצאתי מהמקלחת והתלבשתי שמתי פוטר שחור ומכנס תואם , את השיער שלי אספתי לצמה ונעלתי נעלי ספורט לבנות ושמתי כובע על הראש . אחרי עשרים דקות יצאתי ונכנסתי לרכב של מייק שומר הראש שלי .
בדרך לבית של אמבר שמעתי שירים באוזניות , אני עוד לא מוכנה בגלל שאמבר אמרה שהיא רוצה להלביש אותי אז אני סומכת עליה בעיינים עצומות .

הגענו לבית שלה ונכנסו דרך השער השחור והגדול , יצאנו מהרכב והתקדמנו לכיוון הבית של אמבר . דפקנו על הדלת ואמבר פתחה לנו את ומשכה אותי ביד לתוך הבית שלה . ״ היייייי את לא מבינה מה יש לי בשבילך שמלה שלמות ״ , אמרה אמבר צחקתי מהתרגשות שלה ועלינו במדרגות לקומה השלישית לחדר שלה . נכנסו לחדר והייתי פשוט בשוק מכל הכמות בגדים שיש על המיטה שלה , ״ וואו אמבר בכלל לא הגזמת עם כל הבגדים האלה זה בכלל ממש קצת לי יש יותר ממך אני בקושי רואה אותם ״ . אמרתי לה והייתי כבר אדומה מרוב צחוק , ״ חה חה איזה צחוקים אין כמוך אבל עזבי את הבגדים לכי למקלחת השארתי לך שם שמלה שתשימי ״ . באמת אני לא מבינה את כל הבנות האלה שכל היום מתלבשות בשמלות . אני ממש אוהבת את זה כן שלא תבינו אותי לא נכון אבל זה גם מאוד מעצבן לפעמים זה מרגיש לי לא נוח ובגלל זה אני , מעדיפה טרנינג ופוטר ובאמת מבחינתי לצאת ככה . אבל בגלל שאין לי כוח לריב עם אמבר ומיוחד לא היום נקשיב לה הלכתי לכיוון השירותים . וכשנכנסתי ראיתי שמלה סטרפלס שחורה מושלמת באמת ואני לא אומרת את זה על כל שמלה וגם נעליי עקב שחורות  . וכל כך שמחתי שאמבר מכירה אותי והיא לא הביאה לי איזה שמלה בצבע ורוד או משהו כזה , לא שהיא לא נסתה פעם להלביש אותי בצבע הזה . התלבשתי במהירות ושמתי את הנעלי עקב שלי , סידרתי את כל הבגדים שבאתי איתם ויצאתי מהשירותים . ״ וואו אחותי את נראת ככה עוד יותר בראץ אמאל'ה את שלמות ברמות איך ידעתי שהשמלה הזאת שלמות עלייך ״ אמרה אמבר .
״ תודה אמבר באמת מה הייתי עושה בלעדייך אין כמוך אבל מה את לובשת את עדיין עם פיגמה ״ .
״ אה אני יודעת חיכיתי עד שתתלבשי כדי שאני יאפר אותך ויסדר אותך ורק אז אני ״ , כמובן שהיא חייבת להיות האחרונה מוכנה כדי לדפוק הופעה אבל ככה היא ואני כבר התרגלתי אליה .
״ טוב יאללה בואי כבר שבי על הכיסא ״ התקרבתי לכיסא של והתיישבתי עליו ואבל אז נזכרתי במשהו חשוב ״רגע חכי לא שמתי שירים ״ . כן נו מה אני יעשה זה חובה תמיד שאני מסדרת מנקה , או סתם ככה יושבת על המיטה וקוראת ספר אני שמה שירים לא משנה איזה אבל לרוב אני . שומעת את ברונו מארס כי הוא פשוט שלמות והזמר הכי טוב שיש . ״ נו באמת עוד פעם ברונו מארס מה את אמיתית תשמעי כבר משהו אחר ״ , אמרה אמבר ואני כן שומעת עוד זמרים כמו קלום סקוט ועוד כמה .
״ את אוהבת להיות אחרונה לבושה ומסודרת אני אוהבת לשמוע ברונו מארס וגם את אוהבת לשמוע אותו אל תשקרי לי ״ ,
אומנם זאת הפעם הראשונה שלנו במועדון אבל אנחנו כבר שתינו ויצאנו גם לאירועים . ולמסיבות שבכירי המאפיה עשו אז אנחנו יחסית יודעות מה היה שם ,
״ נו את צודקת זה נכון אבל כל עוד לא תזוזי אני יסכים לך לשים את אותו השיר מלא פעמיים ״  , שמתי את השיר האהוב עליי של ברונו מארס והיא התחילה לסדר לי את השיער ולאפר אותי . אחרי בערך כמו שעה או שעה וחצי היא סוף סוף סיימה , אבל כמו שאמבר תמיד עושה לא ראיתי כלום לא ידעתי איך היא איפרה אותי . אבל מה שכן ידעתי זה שהיא עשתה לי קוקו גבוה והוא היה כל כך חזק שעוד שנייה המוח שלי התפוצץ . ״ ואוו סיילו את נראת מושלם תסתובבי למראה ותראי ״ אמרה אמבר ,

הסתובבתי לכיוון המראה והסתכלתי על העיינים שלי , שבלטו בגלל האיפור המעושן והאיילינר קטן ביחד עם המסקרה שגרמה לריסים שלי להראות ארוכות יותר . ומורגשות למרות שבדרך כלל הן ככה אבל עדיין עכשיו הן נראו ממש מלאכותיות בחנתי מקרוב יותר את הסומק הורוד . אדמדמם שהיה לי על הלחיים וגם הסתכלתי על האודם הניוד שהיה לי על השפתיים ״ נו מה את אומרת .״ שאלה אמבר ״אמבר זה מושלם ברמות״ אמרתי והתכוונתי לכל אות שיצאה לי מהפה . ״באמת את אוהבת את זה?!״ היא לא כל כך האמינה לי בגלל שבדרך כלל אהבתי להתאפר טבעי . אבל עכשיו זה היה מושלם שהיה לי ממש כואב לחשוב שאני צריכה להוריד את זה אחר כך ״ כן אמבר זה נדיר אני ממש אוהבת את זה ״
״יואו אני כל כך מאושרת יששששש ״ היא התחילה להתלהב ולצרוח . מאושר צחקנו שתינו ואז היא התחילה להתארגן, כעבור שעתיים ואני לא צוחקת פאקינג שעתיים היא הייתה מוכנה , ״ וואו אמבר איזה יפה את נראת ״ . אמבר לבשה שמלה אדומה כמו שלי והיא אספה את השיער הבלונדיני הזהוב שלה לקוקו גבוה כמו שלי , היינו ממש כמו תאומות ״ תודה תודה אבל את יודעת למה שמתי את השמלה ? ״ . שאלה אמבר
״ כי היא יפה איזה עוד סיבה יכולה להיות ״ , באמת שאת הראש שלה אף אחד עוד לא הצליח לפענח . ״ לא כי את לובשת שחור ואני אדום וככה אנחנו נראות כמו התאומות מהגיהנום ״ . אוי נו באמת רק על זה היא חושבת ברצינות ״ אני לא מאמינה עלייך באמת רק על זה חשבת כל היום ״ היא התחילה לצחוק בקולי קולות ולא הבנתי למה , ״ תגידי מה את לא זוכרת מה קרה היום לפני שלוש שנים אני לא מאמינה עלייך באמת תתביישי סיילו אנחלס מוראלס ״ . כן כן זה השם המלא שלי וזה ככה רק בגלל שאימא שלי רצתה לקרוא לי סיילו , ואבא שלי רצה לקרוא לי על שם אימא שלו בסוף הם התפשרו והחליטו על סיילו אנחלס מוראלס כמה . סמ״ך באותו שם , אבל נחזור לעניינו אני נזכרתי מה קרה סוף סוף ״ אה כן עכשיו נזכרתי ״ אמרתי וראיתי שהיא לא ממש האמינה לי .
היום לפני שלוש שנים כשהיינו בנות 15 הגענו לאירוע של המאפיה , כשאני לובשת שמלה שחורה ארוכה ואמבר לבשה שמלה אדומה וארוכה גם כן . ומאז בעיתונאות קראו לנו התאומות מהגיהנום ״ טוב יאללה בואי כבר נלך דפקנו איחור עצום בגללך ״ . אמבר אמרה ופתחתי את עייני מרוב שוק .
״ בגללי ?!?! אמבר את זאת שלקח לה שעתיים להתארגן לא אני ״
יצאנו לכיוון הרכב והתחלנו את הנסיעה לכיוון מועדון הצ׳ילי .

התיאומה מהגיהנום [1]Where stories live. Discover now