1★

564 28 58
                                    

Pov. HAN JISUNG

-Cholera, znowu!- Wrzasnąłem widząc godzinę na ekranie telefonu.- Dlaczego budzik nigdy mi nie dzwoni!?-Zerwałem się z łóżka, a następnie ruszyłem w stronę szafy, by wybrać jakieś ciuchy.
Postanowiłem wziąść po prostu za dużą, czarną bluzę, szerokie, szare spodnie i czerwone conversy, a by dopełnić ten outfit wziąłem jeszcze jakąś biżuterię.

Szybko poszedłem w stronę łazienki, by się przebrać, a gdy już miałem z niej wychodzić, dostałem powiadomienie z Instagrama, więc szybko w nie wszedłem zbiegając po schodach na dół.

07:12

lixie.xvq.xn
ej, płaskomózgowcu, gdzie ty jesteś?
Ja i Hyun czekamy na ciebie już 15 minut, a ty se pewnie chillujesz bombe na chacie

kixs.ji.hanji
No sory zaspałem

lixie.xvq.xn
Znowu??

kixs.ji.hanji
no to nie moja wina, że ten jebany budzik mi nie działa

lixie.xvq.xn
Oj będziesz miał przesrane u Chana

kixs.ji.hanji
CZEMU NIBY
PRZECIEZ NIC JESZCZE NIE ZROBILEM

lixie.xvq.xn
ale powiedziałeś brzydkie słowo. Nie dobra z ciebie wiewióreczka :((

kixs.ji.hanji
A ty chyba chcesz dostać gonga w ryj

lixie.xvq.xn
yy no to co? Widzimy się w szkole
Papa

kixs.ji.hanji
Wiesz co? Czasami się zastanawiam czemu wybrałem akurat ciebie na przyjaciela..

lixie.xvq.xn
spierdalaj Han. Jestem lepszym przyjacielem od ciebie pf

07:24

kixs.ji.hanji
Dupa
Zapierdalam do ciebie

Wysiadłem z autobusu, a po paru minutach byłem już na terenie szkoły. Od razu zauważyłem Felixa, który stał plecami do mnie, a w mojej głowie zrodził się pewien pomysł. Tak więc po chwili namysłu szybko wskoczyłem młodszemu chłopakowi o jeden dzień na plecy. Okazało się to być jednak złym pomysłem, gdyż młodszy poleciał na ziemię, a ja zaraz po nim. Oboje wybuchnęliśmy głośnym śmiechem, a chłopak młodszego, Hyunjin, patrzył na nas z załamaniem.

-Ja wiem, że Jisung jest upośledzony umysłowo, psychicznie, fizycznie i chuj wie co jeszcze, ale nie spodziewałem się, że Ty też Lixie..-Odezwał się Hwang z jeszcze większym załamaniem.

-Ej, a spodziewałeś się, że dramatyzujesz bardziej niż moja babcia, gdy ogląda tureckie seriale?- Odgryzłem się wstając, a następnie pomagając Felixowi.

-Wiesz co? Ja już nawet na to nie odpowiem.

-A jednak odpowiedziałeś. -Tym razem odezwał się Lee.

-Nawet ty przeciwko mnie, Lixie?

-No sorka..

-Ej nie chcę wam przerywać tej kłótni małżeńskiej, ale chyba powinniśmy iść już na lekcje.- Przypomniałem.

Only you || MINSUNG [zawieszone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz