scene five

838 87 57
                                    

Merhabalar,yeni bölümümüzle geldim. Bu bölüm küçük İdil hakkında bilgi edineceğiz.

Ayrıca bin okunma için sizlere çok teşekkür ediyorum. Yanımda olan ve en başından beri benimle olan herkes,iyi ki var. Sizler sayesinde buradayım.

İyi okumalar dilerim.

🌪

Kalben,
Kalp Hanım.

"Canavar olmaktan korkacaktı küçük kız,canavarların kalbi yoktu çünkü. Büyüdükçe canavara dönüştüreceklerdi küçük kızı,hisleriyle oynayacaklardı. Kalbini yok edeceklerdi küçük kızın. O küçük kız kalbini tek bir kişiyle paylaşacaktı,o kişi ise küçük kızın kalbini yok edecekti."

🌪

kalpsancısı:Karanlığa mahkum olmuş adama aşık olan kadın,saklanmak için karanlığı seçmez.

kalpsancısı:Yanlış gözlerde arıyorsun gözlerimi.

atlaskryl:Ne?

atlaskryl:Sen değil misin yani?

kalpsancısı:Sence ben olsam hâlâ gözlerinin içine bakmaya devam edip aptal gibi sana cilve yapar mıyım?

kalpsancısı:Senin gün geçtikçe zeka seviyen düşüyor haberin olsun.

atlaskryl:Kızı mı kıskandın yani ne cilvesi baktı altı üstü.

kalpsancısı:Baya düşmüş,zeka seviyen.

kalpsancısı:Ben senin gözlerinin değdiği kızları kıskanır mıyım? Kıskanırım,hep kıskandım. Çünkü bunun seninle alakası yok. Duyguları olan her insan kıskançlık duygusunu hissedebiliyor.

atlaskryl:Ne yani benim duygularım yok mu?

kalpsancısı:Ne alaka? Sen kimseyi kıskanmıyor musun ki?

atlaskryl:Yani,hatırlamıyorum.

kalpsancısı:Kıskandın Atlas. Beni kıskanıyordun,hemde deli gibi.

kalpsancısı:Birde kaç defa kavgaya girmiştin.

atlaskryl:Yani ben,

kalpsancısı:Hatırlamıyorsun Atlas,anladım. Bizimle ilgili hiç bir şeyi nasıl oluyorsa hatırlamıyorsun,anladım.

kalpsancısı:Hatırla isterdim,unutma isterdim.

kalpsancısı:Ben seni unutamadığımdan göğüs kafesim cayır cayır yanarken,senin göğüs kafesinin buz kesmiş olmasını kabullenemiyorum.

atlaskryl:Buzdan bir kalple de yaşamak kolay sayılmaz.

kalpsancısı:Hissedemediğin duyguların acısını çekmiyorsun.

kalpsancısı:Acıyı hissettiremediğin için mi acıtıyorsun?

atlaskryl:Yaşamaya çalışıyorum.

Bar Taburesi|Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin