Tidak mungkin takdir datang dua kali.mungkin aku bermimpi tapi aku tidak harus bagaimana,
Setuasi sekarang muncul lelaki Adam Eskandar dan sorang lagi bekas suami mu damien.apakah yang aku harus buat dengan pilihan bergitu.Ezra membuat keputusan untuk tidur sementara di rumah sewa berdekatan perkampungan arwah ibu dia.gembira Ezra dapat melihat suasana kampung yang sekian lama pulang.
Sebelum perjalanan,Ezra telah membuat check di klinik tentang kesihatan dan dia telah pun dapat keputusan yang Ezra telah mengandung 3 bulan jadi Ezra pun mengambil masa duduk di kampung membesar anak bekas suami dia si damien.dia berharap hidup dia lebih tenang bersama anak yang dicintai selama ini.
S
K
I
P"Aku akan jaga anak ini seperti mana Damien jaga aku,aku takkan mengahwini sesiapa selain dia".janji Ezra kepada diri dia.
Tidak lama kemudian , kedengaran kereta sports BMW dipandu oleh tuan Adam eskandar.menjejaki kemana sahaja perempuan itu berada tuan Adam sentiasa memasang GPS di phone tanpa ketahui supaya dia dapat apa yang dia mahu tunaikan.
Tuan Adam eskandar tidak sedar selain dia ada Damien juga disitu.namun,tetap pergi melawat juga
Ezra dan Damien tengah berbual kosong.lalu tuan Adam segera menyampuk perbualan mereka.
"Hi everyone I'm a guy yang membawa sekuntum bunga untuk si mawar saya iaitu Ezra rawr".gigit bibir
Ezra terkejut yang datang itu lelaki yang selamatkan dia tadi dan cuba curi buku favourite Ezra .
"Whattt !!..awak keluar sekarang - Ezra
"Tapi saya belum tunaikan permintaan ayah awak ,ezra.-adam
"Pls bagi saya masa untuk berfikir then saya tidak suka lelaki yang gelojoh macam awak ..Ish *tolak dan tutup pintu. - ezra mode mengandung.
Ezra menangis di belakang pintu dan Eskandar terpaksa kembali pulang ke rumah nya.
"Lebih baik kau menjauh jela dari bekas bini aku,kau tak layak then dia tak suka pun kau yang datang tetibe "- Damien.
"Walaupun aku tak pantas untuk dia sekurang-kurangnya aku tidak seperti lelaki dayus MCM kau "- eskandar
" Eh kau helok sikit eh mentang² kau pangkat anak raja nak kalah aku ..kau tahu aku siapa??!
"Engkau?seketul manusia yang biasa ,ingat ni setinggi mana kita kaya raya pun tetap manusia bukan tuhan dan duit bukan atas apa yang kita patut diperintahkan atas kesenangan tetapi keperluan kehidupan- eskandar.
"Aik dah jadi ustaz pulak ke tuan Adam eskandar ..wow good job lah - damien gelak sakan.
Tidak lama itu Eskandar dan damien beredar dari rumah Ezra yang berada di kampung itu.
[Don't forget like ,vote and comment]thanks!.
YOU ARE READING
Tuan Muda Adam eskandar
RomanceEzra dan damien saling mencintai di zaman persekolah .apabila mereka sudah berkahwin ,ibu mertua Ezra tidak akan pernah menyukai kedatangan Ezra sebagai menantu nya kerana Ezra tidak berkerja dan terlalu buruk dijadikan menantu.ezra nayla seorang an...