𝑏𝑎𝑏 4: kelahiran baharu

9 2 0
                                    

Sudah genap 9 bulan ezra telah melahirkan anak pertama nya oleh damien

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sudah genap 9 bulan ezra telah melahirkan anak pertama nya oleh damien.walaupon disaaat mengandung tanpa suami dia redho daripada kena dera oleh ibu mertua lagi lagi cucu nya yang di tidak heran sekali pun sangat la bahaya.sekarang pun ezra telah disahkan menjadi janda anak satu .ezra bertekad untuk berjalan2 ke luar negara bersama anak kesayangan iaitu Hazhen Qaiser .

s
k
i
p

Jalan jalan japan ,ezra dan anak nya qaiser

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Jalan jalan japan ,ezra dan anak nya qaiser .

mengambil udara setelah shopping barang dan makan makan sushi di restoran di kyoto,japan.

qaiser yang berumur 9 tahun itu selalu bertanya soalan yang sama.

"Mama ,why i dont see my dad in my life.qaiser nak jumpa ayah dan peluk ayah..kat mana ayah ,urm mama?? - Qaiser.

"Ayah kamu ada je kt mana mana tapi kita tak boleh jumpa dia -ezra menangis sampai makcik jepun pun nangis.

setelah itu anak nya si qaiser terdiam seakan akan dia faham perasaan ibunya.

s
k
i
p

Tidak lama kemudain bot itu berhenti .lalu ,mereka berdua turun dan berhampiran perumahan
Sebelum mereka bergerak ke rumaj kediaman homestay.ezra ternampak seperti seseorang yang dia pernah lihat .tidak lain tidak bukan berwajah putih berpakain serba hitam ialah Tuan adam eskandar.

ezra perlahan menghadap ke depan lelaki itu namun dia membukak mask itam itu dan memang wajah tuan adam eskandar.ezra terkejut gila dan berlalu pecut bersama qaiser anaknya.

Qaiser dan emak nya terpisah di lorong berdekatan .qaiser terjatuh di depan lelaki itu dan qaiser menutul wajah nya kerana ibu nya pesan tuan adam eskandar itu orang jahat.

"Kenapa dik takut dengan uncle?- eskandar.

"sebb mama kata uncle orang jahat jadi kita kena tutup mata dah jerit.-Qaiser

"Sudah jangan jerit,uncle ni bakal papa kamu tau- eskandar tersengih tak ingat dunia".-ezra

"betu la pakcik ni orang baik sebb pakcik senyum tadi..wkwww "- qaiser.

tidak lama kemudian,ezra berlari ke arah anaknya dan memicit terlinga qaiser kerana tidak dengar cakap.

"kan mama dah cakap UNCLE SERBA HITAM NI ORANG JAHAT..kenapa degil sangat ni mcm papa kamu la degil betul.- ezra mode marah.

"wahai cik ezra nayla, anak tu tak salah .saya yang salah- eskandar

"Tuan adam eskandar ,jangan kacau hidup saya dan anak saya ye.- ezra

" puan ezra nayla pun jangan lupa yang kita dua ada janji yang patut ditunaikan"- eskandar.

"janji apa?"-ezra.

"janji kita dua bakal naik pelamin la , permintaan bapa awak juga
- eskandar

"okehy okehy saya ingat permintaan tu tapi kita kena ada masa untuk bercinta jadi awak buat la saya rasa cinta kat awak dan bawak saya pergi dating sampai saya rasa bebetul nak kawin dengan awak - ezra .

"boleh semua boleh la pasal dating jangan risau saya akan belanja awak satu lori aiscrem coklat dan strawbbery kitkat ,pergi london ke korea ke bulan pun boleh demi si cintah saya"- eskandar.

'"eeew beria,okay la saya kena balik tidur kan anak saya ,sian dia penat sampai terjatuh- ezra

"baikla puan ezra nayla.saya pun ada keje sikit lepasni.- eskandar

"uncle adam dah kawen ke belum ? -Qaiser

"belum .kenapa qaiser?-eskandar

"pakcik kan dah tua baik pakcik kawin dengan mak saya dia janda sekarang ,qaiser pun perlukan ada ayah teringin nak peluk ayah tapi ayah qaiser taknak jumpa kami- qaiser.

"Mesti la uncle akan kawin dengan mama kamu.uncle kan baik"- eskandar

"hehehe yeay uncle adam akan jadi ayah qaiser -" qaiser

"sudah qaiser ,masuk rumah sekarang ish dua 2 sama je perangai-ezra(baling kasut dekat eskandar)

"esok saya pulang kan balik ye kasut awak yang cantik ni"-eskandar.

"ishhh diam la" -ezra

Eskandar dan qaiser tergelak gelak mengetawakan ibunya.

Setelah itu, mereka pulang ke rumah masing2 dan mula la kisah percintaan baharu di antara ezra dan eskandar.

[ dont forget like ,vote,follow ,and commment]𝑎𝑑𝑑 𝑡𝑜 𝑓𝑎𝑣 𝑡𝑜𝑜

Tuan Muda Adam eskandarWhere stories live. Discover now