bab 8:Sah?

4 1 0
                                    

9:50

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

9:50

Pagi yang cerah,Rama Rama berterbangan ke tingkap yang berwarna biru.di kawasan Perancis ,setiap pagi kami memasang sebuah lagu berima manis sebelum bangun pagi.jadi lagu yang kami mainkan pagi ini ialah " senorita by Shawn mendes and camelia .

Nayla menari mengikut irama sambil menguap mulut dan terus ke
Eskandar berpelukan,
tangan ke pinggang dan bernyanyi bersama sampai ke rumah bawah jiran juga turut menari sekali.

"Bertapa indahnya jika setiap hari berirama seperti ini bersama nanti sebagai suami isteri kan?hmm tidak terbayang nayla rasa. - nayla

" Kenapa pula tidak terbayang?kan kita dah start menari ni dan saya pun depan mata awak je,  hehe. -eskandar

"Tapi Kan saya lapar,jom kita makan , Eskandar sayang". - nayla

"Eh pandai ya baby nih tukar topik,ok lah jom kita makan .. dad and my mom pun dah tunggu tu. - Eskandar

Nayla dan Eskandar berpegang tangan kerana mulai rasa takut dan cemas untuk meminta restu dari keluarga belah lelaki.

S
K
I
P

Restoran kayangan.

Nayla dan Eskandar berjalan menghampiri ibu bapa nya eskandar.

Ibu Eskandar melihat sangat terkejut kerana mereka berpakai seakan pernikahan..lalu Eskandar cuba mendekati dan membisik di telinganya

"Mama saya dan nayla mahu.... ( Tak sampai habis cakap tetibe berhenti)

"Mama tahu.kamu berdua nk berkahwin secepat mungkin bukan?..

Muka terkejut Eskandar sangat la confiuse bagaimana ibunya tahu sekelip mata.

"Iya mama,tekaan mama itu betul.apakah mama dan papa merestui kami dua ? Hurm.kami saling mencintai mama.

*Nayla buat muka tidak kesah..kerana selubuk hati nya hanya separuh menyukai Eskandar.

"Mama dan papa mestilah sudah merestui kamu berdua..lagi pula kami sangat rapat dengan keluarga nayla.

"Kalau begitu ,hari ni juga nayla dan Eskandar berkahwin" .

" Apa kamu ni gelojoh Yee..hahahaha ikut perangai papa kamu la ni dulu²...takpe kami setuju saja cadangan kamu lebih cepat lebih bagus kan.

" Yehehehhe ,jom sayang kita siap².eskandar.

" HM yelah ".Ezra nayla

Mereka pun bergegas gesa pulang ke rumah masing².untuk persiapan perkahwinan nayla dan Eskandar.

Bersambung.

Tuan Muda Adam eskandarWhere stories live. Discover now