" laut yang biru
semestinya biru
"namun hati yang baru dengan orang yang baru"Sudah genap 5 tahun ezra menutup hatinya .alhamdulillah dengan izin allah ,akhirnya pintu hati nya terbuka setelah datang nya tuan adam eskandar di kehidupan nya.
S
K
I
PPalais du louvre,paris.
eskandar berjaya membawa Ezra makan angin di paris dan berjumpa keluarga eskandar disana untuk berkenal kenalan.tetapi tidak disangka damien juga turut di situ bersama kekasih baharu nya juga.
Ezra dan eskandar bergitu gembira sambil makan nachos Dan lolipop di taman dengan style Italy.
Larut malam sudah,ini lah masanya Ezra mahu berjumpa dengan keluarga Eskandar disana.dan menghadiri majlis kecil² kecilan.
Phone
Messenger;
" Nanti kita masuk panggil saya ayang tau,wkwkw.- eskandar.cuba mengajar Ezra menjadi sweet² romantik." Tapi tuan Adam eskandar,awak belum JDI milik saya .ha cane"- Ezra
Seen.
"Jangan lah seen tuan Adam"- Ezra
[ Emoji gelak]
" Takde takde masuk je rumah nanti panggil saya Eskandar rawr" - Eskandar
1 messages from someone;
Ting!"Rawrr pulak dah ,iyah iyalah saya siap² pakai baju Dino nanti ,rawr"-ezra
1messages from someone;
Ting!" Hehehe jumpa nanti ,see ya babey rawr"- Eskandar
1 messages from someone;
Ting!"Ok kkk grrr"- Ezra
Seen.
S
K
I
P" Tanam ubi ,cucuk ubi"
Akhirnya kita ketemu kembali".Hadirin sekalian ,puan puan tuan tuan dan adik adik semua yang hadir di majlis keluarga kerabat raja inih ,saya menjemput kan Tuan Zain querzo .di persilakan kedepan dan sampaikan ucapan yang terindah buat saudara² sekalian.
[ Tepuk! tepuk !]
"Saya ingin menyampaikan
Ucapan yang ringkas kepada generasi ² akan datang.dengan ini saya menjemput anak sulung kami iaitu Adam eskandar
Yang telah menetap di Malaysia 20 tahun bersama arwah ibunya "bonda kasinah shizlin".oleh itu anak sulung kami akan mengambil agihan ke pangkat saya iaitu seorang sultan di Paris .jadi mahkota yang telah saya capai ini akan di jatuh ke kepada tuan Adam eskandar the king of durian.kesemua aset² Dan pokok ² durian milik kamu , eskandar." - ayahanda Eskandar." Terima kasih ayahanda,walaupun saya banyak beban dalam keluarga dan saya juga pernah merosakkan nama keluarga..ampun seribu ampun ayahanda.eskandar akan jaga mahkota ini seperti isteri saya - Eskandar".
Bapak nya kertawa dan Eskandar juga segan pilu.
Selain itu, Ezra turut berfikir apakah kisah silam Eskandar pernah buat sampai merosakan nama keluarga..apa lagi yang aku tak tahu dan apa lagi yang dia cuba rahsia kan.Bersambung.
YOU ARE READING
Tuan Muda Adam eskandar
RomanceEzra dan damien saling mencintai di zaman persekolah .apabila mereka sudah berkahwin ,ibu mertua Ezra tidak akan pernah menyukai kedatangan Ezra sebagai menantu nya kerana Ezra tidak berkerja dan terlalu buruk dijadikan menantu.ezra nayla seorang an...