★1

1K 33 2
                                    

Začalo to normálním dnem, šla jsem z baráku a spěchala na autobus, stihla jsem ho jen o chvíli..

Škola

Ve škole jsme četli knihu a já jí pokaždé musela rozebrat. Ráda čtu, nejvíc Twilight Ságu. Mám i své kamarádky Broke, Nikol, Kristen a Lily, ale také svého gay kamaráda Jaye.

Po hodině jsme s holkama šly na oběd, tak jsme si vzaly tác a jídlo a sedly jsme si ke stolu. Najednou tam přišel jeden kluk, pozorovala jsem ho a holky se začaly smát a řekly, že je hezkej a že na mě furt kouká. Přišlo mi to divné, ale usmála jsem se a začala jíst.

Po škole jsem jela zpět domů a tam si četla.

Ráno jsem jela opět autobusem a přisedl si ke mně ten kluk. Jmenuje se Charles, má krátké vlasy a hraje na klávesy a kytaru. Vousy má na rysu lebky, Bože, to je boží! Dali jsme se do řeči a cestu autobusem jsme celou prokecali. Moc nečte, ale domluvili jsme si schůzku.

Byl sluneční den a já měla schůzku s Charlesem, zahrál mi na kytaru a na klávesy a když přestal tak jsme se na sebe podívali a políbili se. Nic jsem necítila.. Jak je to možný.. Všechno jenom předstírám..
V ten den jsme prožili i sex, když ho ze mě vyndal, usl.
Další den jsem za ním šla a řekla, že se s ním nechci vídat.

S Jayem jsme se vydali na koncert Maroon 5, byla tam spousta lidí, tancovala jsem tam s Jayem, ale najednou se ke mně přilepila a začala na mě sahat holka, líbila se mi, takže jsem tacovala dál a dál.. Byla tak roztomilá! Jay tam měl i svého přítele Toma, takže si mě pak nevšímal. S tou holkou jsme se líbaly tak vášnivě, až jsem byla tak vlhká, že by to nestihla ani vylízat. Znám jí tak krátkou dobu a už se s ní chci vyspat! Měla jsem ty pověstné motýlky! Ach!

Měla dlouhé brunet vlasy, hnědé oči, malý nosík a pusinku jako třešničku. Byla štíhlá, tak 60 kg, měla vypracovaný břicho a nohy! Aaa:'3

Po koncertu jsme se naposledy políbily a já doufala, že ji ještě někdy uvidím.. Udělám pro to cokoliv!

My true storyKde žijí příběhy. Začni objevovat