Úterý
,,Ahoj, Zlato'' Řekla jsem a ona se na mě podívala tázavě.
,,Áhoj?'' A smála se.
,,Kam půjdeme? Do kdy máš čas?''
,,Můžeme zůstat chvíli tady a pak se půjdeme projít, třeba podél řeky. Dnes už nic nemám.''
,,Dobře, taky už nic nemám.''
,,Tak.. jak se máš?''
,,No, mám se skvěle, konečně jsem zase s tebou! A jak se máš ty?''
,,To mě úplně zahřálo u srdce! Je mi s tebou tak hezky!''
,,Mně s tebou taky! Ráda poslouchám tvůj hlas!''
,,Ale prosím tě!'' usmála se a šťouchla do mě
,,Půjdeme?''
,,Dobře!''
Procházely jsme se po cyklostezce kolem řeky, chtěla jsem jí chytit za ruku, ale přišlo mi to blbý.. Po cestě jsme si povídaly o různých věcech, smály jsme se a já vždy jen koukala na to, jak má přenádherný úsměv:'3Sedly jsme si na lavičku a začaly jsme si povídat na téma vztahy.. Toto téma jsem neměla moc ráda, ale s ní se mi tak hezky povídá o všem:'3
,,Kolik ti vlastně je?'' Zeptala se.
,,Mně je 15.. Ale to jsem ti už říkala ne?'' Řekla jsem tázavě
,,Ano, ale chtěla jsem si být jistá''
,,Jistá?''
,,Ano, abych mohla udělat tohle..'' Kousla se do rtu přitom mi pohladila tvář, zakoukala se mi do očí a řekla: ,,Zavři oči a nic nedělej'' Poslechla jsem, cítila jsem její ruku, jak sjela k pasu a mířila k mé vagině.. Já se ale lekla, vzala jsem její ruku a dala jí pryč, pak jsem se sebrala, řekla ,,Ahoj'' a šla jsem.. Ona jen koukala a nic neřekla..Po cestě jsem přemýšlela.. Proč mi to vadilo? Asi se furt bojím sexu, kvůli strýcovi.. Miluju jí, ale proč tohle.. Co si o mně musí myslet.. Ze vzteku jsem rozbila okno od starého domu a řízla se, aspoň na chvilku mi to pomohlo.. Když jsem se otočila, čekala jsem, že za mnou Lucka půjde, ale nešla.. Začala jsem utíkat a zrychlovala a zrychlovala. Doběhla jsem až domů, pozdravila jsem mamku, běžela po schodech do pokoje, ale spadla jsem ze schodů na to koleno, byla to strašná bolest, do toho jsem se bouchla do hlavy a do lokte.. Mamka leknutím hodila hrnec na linku a utíkala za mnou.. Měla jsem strašný strach, že budu mrzák..