★2

696 24 2
                                    

Celkem jsem se bála vztahů, protože mě zneužil Strýc, měl hnusné slizké ruce, kterýma na mne sahal. On hodně poslouchá Rytmuse, proto nemám ráda ani jednoho. Strýc mě jednou pozval k sobě, že se podíváme na horor, ale on se na mě vrhl. Začal mě osahávat a svlékat, zkoušela jsem se uvolnit z pasti, ale nešlo to. Doma jsem nic neřekla.. Od tý doby prostě nemám ráda kluky.

Doma
Přišla jsem domů a Mamka na mě čekala v pokoji. Vstala a hned se ptala, kde jsem byla a co jsem dělala. Měla jsem s mamkou kamarádský vztah, takže jsem jí vše řekla a ona mě obejmula a řekla, ať jdu do sprchy a spát. Udělala jsem to, ale když jsem vylezla že sprchy zapípal mi telefon, že mám nějaké upozornění. Měla jsem novou žádost o přátel! Byla to nějaká holka, jmenovala se Lucie Koldová, měla na profilové fotce psa. Přidala jsem si jí, abych se mohla podívat na její fotky. ,,Panebože!" Zakřičela jsem. To je ona! Nepsala jsem jí hned, protože jsem měla vybitý mobil a neměla jsem nabíječku, takže jsem šla spát.

Ráno
Vzbudila jsem se někdy kolem desáté a vzpoměla jsem si na Lucku:'3 Popadla jsem mobil, ale.. Byl vybitý, začala jsem hledat po pokoji nabíječku a nakonec byla v mém vaku. Když jsem dala mobil na nabíječku, zapla jsem ho, abych mohla napsat Lucce.

Chat
,,Ahoj, jsem ráda, že sis mě přidala, ale.. Jak si mě našla?'' Napsala jsem jí.
,,Ahoj, prostě jsem hledala a našla tě'' Ona mě hledala? Je tak roztomilá.
,,Moc jsem si to s tebou užila!''
,,No, já s tebou taky. Ale..''
,,Ale?''
,,To je jedno..'' Nesnášim lidi, který něco nakousnou a pak 'To je jedno''
,,Mně to jedno není, povídej!''
,,Jsi moje první holka, vždycky jsem byla na kluky, ale ty si mě okouzlila!'' Cože?? Je tak sladká! Už teď jí miluju!
,,A nevadí ti to?'' Zeptala jsem se vystašeně
,,Cože? Ne! Víš..no..miluju Tě!!'' Ona mne miluje!!
,,Taky tě miluju, strašně moc!!''

Po hodině
,,Promiň, musela jsem bratrovi udělat snídani''
,,Hlavně, že si odepsala. Řekni mi něco o sobě, prosím.'
,,Je mi 15 let.. Mám bratra Radka a bydlím se svou matkou, táta žije s přítelkyní, oba pijou.. Hodně.. Už za ním ani nejezdím.''
,,To je mi líto'' Chudák Lucka.

..Pokračování příště..

My true storyKde žijí příběhy. Začni objevovat