★3

618 26 2
                                    

,,Nemusí, už jsem si na to zvyklá.. Nesnáším ho!''
,,Je to tvůj táta!''
,,Pro mě ne, když si na mě neudělá čas.''
,,Děláš nějaký sport?'' Změnila jsem téma.
,,Ano, tancuju Street dance a dělám atletiku. A Ty?''
,,No, jezdím na BMX závodně. Mám z toho plno úrazů.. A v pondělí jdu k doktorovi a tam se dozvím, jestli můžu jezdit dál..''
,,Aha, kamarád taky jezdil BMX. Nebyl moc dobrý.. Co ty a tvá rodina?''
,,No, já mám bratra Josefa a bydlím s tátou a mámou. Mám s rodiči velmi dobrý vztah. Bratr má přítelkyni a je plnoletý. Mám ho celkem ráda, pomáhá mi.''
,,Taky bych chtěla vycházet se svou rodinou.. Ani mě odsuzujou za to, jaká jsem..''
,,Cože? Jak si jim řekla, že jsi na holky?''
,,No, Mamka to hned poznala, protože když jsem přišla z toho koncertů, byla jsem šťastná a ona že mě cítila dámský parfém (tvůj) a tak se zeptala. Řekla jsem jí, že se mi líbí i kluci, ale spíš holky. Nevzala to dobře.''
,,Sakra, to je mi líto! Chceš se někdy setkat?''
,,To bych moc ráda! Mám čas v úterý ve 2.''
,,Dobře, tak v úterý ve 2 u obchoďáku! Těšim se! Ahoj.''
,,Já taky, ahoj''

Pondělí
,,Ahoj! Platí ten zítřek?'' Napsala jsem jako první.
,,Ahoj, oh.. Samozřejmě! Jen jsem zapomněla.. Jak bylo dnes u doktora?''
,,Dobře. No, zakázal mi vrcholové sporty, nemám koleno zatěžovat.''
,,To je mi líto!''
,,No, mně taky, ale můžu si za to sama.. Uvidíme se zítra, ahoj''
,,Už se těšim! ahoj.''

Je tak úžasná!! Strašně se na ní těšim, až jí uvidíme, hned jí objemu a řeknu jí Zlato.!

Šla jsem si lehnout kolem půlnoci a pustila jsem si svou oblíbenou musiku, kterou poslouchám vždy před spaním. Strašně mě uklidňují slova v písničce. Je to tak úžasné, když jen tak ležim a vnímám jen tu hudbu. Po hodině jsem to vypla, protože jsem slyšela, jak něco bouchlo, šla jsem se podívat do kuchyně, ale nic tam nebylo. Lehla jsem si zpátky na postel a po chvilce začalo pršet. Začínala jsem usínat při melodickém dešti. Déšť bouchal do střechy a střešních oken a poté stékal do okapů, já jen vnímala tu vodu a po té jsem usla.

My true storyKde žijí příběhy. Začni objevovat