★5

495 24 1
                                    

Když mě Mamka viděla ležet na zemi, zavolala záchranku, přitom se jí strašně klepaly ruce, furt na mě mluvila, ale já jen viděla jak se točí a padala jsem do kómatu..

Probudila jsem se v nemocnici, byla tam se mnou mamka.. Měla jsem obvaz kolem hlavy a sádru na noze a ruce.. Jak Mamka viděla, že jsem vzhůru, tak ke mně přišla a něco říkala, nevnímal a jsem jí, myslela jsem jen na Lucku.. Třeba má strach, že jsem se jí takovou dobu neozvala, musím jí napsat..
,,Mamí?''
,,Ano, Broučku?''
,,Přineseš mi mobil?''
,,Zlatíčko, máš ho na stole.''
,,Děkuju!''

Vzala jsem mobil do ruky a odemkla ho, hned jsem se koukla na Facebook, ale tam žádná zpráva. Asi si nedělá starosti.. Ale i tak jsem jí napsala.
,,Ahoj Lucko, mrzí mě to.. Jsem teď v nemocnici, ale nedělej si starosti." teda jestli vůbec nějaký starosti má.. Koukla jsem se po 5 minutách na telefon a uż tam bylo "Zobrazeno", ale ta hnusná fajfka tam byla už pět minut, deset, dřicet, hodiny..

Další den
Vzbudila jsem se, už jsem se nekoukala na telefon, bylo to zbytečné.. Jela jsem na záchodě, ovšem s pomocí sestřičky, fuj.. Kdyby byla aspoň pěkná.. Pak zase do postele.. Sestřička mi přinesla snídani a narovnala polštář a peřinu.. Najednou mi zazvonil telefon, neznámé číslo..

,,Halo?''

,,Ahoj, tady je Radka, Lucky máma''

,,Dobrý den, je něco Lucce? Mám o ní strach, nepíše mi, nevolá..''

,,No, ona Lucka se zhoršila ve škole, sebrala jsem jí telefon a počítač, protože jí rozptyluješ''

,,Rozptyluju?''

,,Ano''

,,Dobře no, nashle''

,,Ahoj''

Co to jako bylo?? Rozptyluju? A jak? Kráva. Úplně mě nasrala! Problèmy se školou? Aha.. Kravina první třídy.. Když sestřička viděla jak jsem rozčílená, uklidňovala mě..
Po příchodu doktora jsem se rozklepala, měla jsem strašný strach z doktorů, nevím proč.. Řekl mi, že do týdne půjdu domů, mám jenom slabý otřes mozku.. Po chvíli odešel.. Hrála jsem si na počítači, ale furt jsem myslela na Lucku.. Strašně jí miluju.. Následoval oběd, ten jsem vyzvracela, byl fakt nechutný..

Už byl večer a najednou..

My true storyKde žijí příběhy. Začni objevovat