Čauky jsem Ichiro Tagoroko. Je mi 20 let, měřím 180 cm, jsem bisexuál. Mám dost peněz a právě dokončují střední školu... Nevím co mám ještě říct o sobě. Možná to že jsem Alfa a můj otec (taky Alfa) je namyšlený debil, který kupuje na aukcích ubohé omegy a dělá si z nich hračky do postele. Když nějaká omega neposlechne nebo poruší pravidla, potrestá ho tak že se divím, proč je rovnou nezabije. Vystřídal jich hodně, ale jeden mu stále zůstává. Jmenuje se Aki. Je roztomilý a už od prvního pohledu jsem se do něj zamiloval. Věděl jsem že mou povinnosti je ho chránit za každou cenu. Snažím se ho chránit před mým otcem, ne vždy se mi to povedlo a Aki za to hrozně pykal. Ale pak se to změní. Až dosáhnu 20 let tak se odstěhuju a Akiho beru sebou.
Ahojky jmenuji se Aki, je mi 16 let, asi. Nikdy jsem svoje narozeniny neslavil. Vyrůstal jsem v útulku pro omegy. Moc hezky se tam k nám nechovali. Jen tak nás mlátil nebo kopali do nás. Nedávali nám moc jíst.
Máme samostatnou klec. Aby jsme byli panicem dokud si nás nikdo nekoupí. Alfy kteří si nás koupi tak z nás udělají osobního sexuální hračku, dokud neotěhotníme. Naše děti máme u sebe jen do 15 let, pak je naší pánové prodávají na aukcích jako hračku do postele. Ale než je prodají jdou na celkové vyšetření a tam zjistí jestli jsou alfy nebo omeg. Tak to jde dokola, už od pradávna. Alfy a bety se k nám chovali vždy jako kusu hadru. Jsou tady malá skupina lidí kteří se k nám chovají jako k sobě rovni, ale opravdu málo kdo... No nic, teď zpátky ke mě.
Jak jsem zmínil na začátku jsem omega. Mám bílé vlasy, měřím 155 cm, já vím že jsem na svůj věk malí, ale když máte život jako já, tak taky budete malí. Od svých 14 let žijí u jednoho slizkého úchyla. Má jednoho syna, který se ke mě chová nejlíp jak to jen jde. Ale když nás vidí spolu jeho otec, můj pan, hned mě potrestá. Můj pan se snaží abych otěhotněl, ale moc se mu to nedaří. Při každém pokusu, který se nedařilo, mě trestá za to že to dělám schválně. Jsem týden nebo dva bez jídla. A teď...
ČTEŠ
To není konec
FantasyAki je prodán ve 14 letech starší Alfě. Ta se k němu chová jako kusu hadru, ale změní se to když Ichirovy dovrší 20 let. Zachrání ho od jeho otce a spolu utečou daleko od něj. Ichiro zjistí že Aki je s nim těhotný. Budou to mít oba těžký, ale spolu...