„Jak se má Ikim?" Zeptal jsem se Bena a sedl si na gauč. Akiho jsem si vzal na klín. „Hele má se báječně. Ruka mu pořádně srostla a už nemá tolik modřin na těle. A už se naučil normálně mluvit, už nekoktá jako když jsem ho k nám přivedl poprvé." vysvětlil mi stav Ikiho. Pousmál jsem se. Jsem rád že Ikimovi se daří dobře. „Tak Aki a teď se podíváme na tebe" usmál se Ben. Aki jen víc zesílit stisk, ale pak ho povolil a otočil se na Bena.
Aki už měl prohlídku skoro za sebou. Teď leží na zádech na gauči a Ben mu kontroluje bříško. „Hmm, zajímavé. Kdy naposledy si měl heat?" zeptal se Ben Akiho a mě došlo že to nevěstí nic dobrého. „No, asi před měsícem a to hned můj pan využil." řekl smutně Aki a já ho vzal za ruku aby se nebál. „Pan? Počkat to mluví o tvým otci?" Podíval se Ben na mě. Přikývl jsem „no tak to není dobrý. Neznám tvého otce osobně, ale znám ho podle tvého vyprávění Ichiro a jestli měl Aki heat před měsícem tak to znamená jen jedno. Aki je těhotný," vysvětlil.
Nevěřícně jsem koukal do blba. „Ne, ne, ne.....To nemůže být pravda. To nejde, otec se o to snaží už rok a pokaždé mu to nevyšlo..To nemůže být pravda, to nejde. Musel si udělat někde chybu....Ne, ne, ne, ne...To až se dozví táta, tak bude chtít to dítě a Akiho zpátky." chodil jsem po místností. Nemohl jsem tomu uvěřit. Bal jsem se že o Akiho přijdu. „To nemůže....ne, ne, ne, ne...On není...Ne-nemůže...B-Bene o-on nemůže...T-to ne-nej-nejde" Zpanikařil jsem, nemohl jsem se pořádně nadechnout. Motala se mi hlava. Začal jsem vidět černé fleky. „Ichiro uklidni se, nevíme..." Ben se mě snažil uklidnit. Nezabralo to. Poslední co si pamatuju je vyděšený vyraz Akiho a pak jen tma.
Pov Aki
„Ichiro!" vykřikl jsem když Ichiro padal na zem. „Ne, ne, ne, Ichiro prosím vzbuď se." Brečel jsem. Co se mu stalo? Proč nereaguje? „Co si mu provedl?!" Křičel jsem na Bena se slzami v očích. „Uklidni se Aki. To bude v pořádku. Jen to bylo na Ichira moc informací najednou. Bude v pořádku. Jenom si odpočine. Mezitím co Ichiro bude odpočívat mi můžeš říct něco o sobě" mluví v klidu a pořád se mi díval do očí.
Přikývl jsem a setřel si oči od slz. Sedli jsme si na proti sobě. „Opravdu si myslíš že jsem těhotný?" musel jsem se zeptat. Zajímalo mě to. „Na 80%, bez přístrojů to nevím jistě, ale až se Ichiro probudí, zajdeme ke mě domu a tam tě pořádně vyšetřím." Vysvětlil mi svůj plán. „A myslíš si že to dítě je Ichirova táti? Mého pána?" tato otázka mě hodně tížila. Bal jsem se odpovědi. „Ne, to si nejsem jistý, protože jestli to Ichiro otec zkouší už rok tak je malá šance že je jeho. Ty si nespal s nikým jiným?" Tak tohle mě dostalo. Takže je šance že to dítě není pána.
„Nevím, poslední dva roky jsem na drogách a moc si z tich dvou roku nepamatuju. Mám vše v mlze." vysvětlil jsem smutně. Přiznávám že si vůbec nepamatuju svůj život.
ČTEŠ
To není konec
FantasyAki je prodán ve 14 letech starší Alfě. Ta se k němu chová jako kusu hadru, ale změní se to když Ichirovy dovrší 20 let. Zachrání ho od jeho otce a spolu utečou daleko od něj. Ichiro zjistí že Aki je s nim těhotný. Budou to mít oba těžký, ale spolu...