🤍 31

4.8K 460 48
                                    

Keyiflice okuyun la

📍

Gözlerini kapatıp sırtını sevdiği adamın göğsüne yaslarken düşünüyordu Mustafa, sahi ne ara bu noktaya gelmişlerdi kimse bilmiyordu.

İkili eve gelmiş, Mustafa uyumak için odaya geçerken Yamaç ise oğlana yemek hazırlamak için mutfağa geçmişken genç adam oğlanı öpmediğini fark ederek odaya geçmişti.

Yarı soyunmuş halde oğlanı görünce ipleri koyveren Yamaç, Mustafa'nın da isteksiz durmamasıyla sonucunda ikili şimdi küvette duş alıyordu. Daha doğrusu keyif banyosu yapıyordu ikisi de.

"Benden adam olmaz güzelim, bir irademe sahip olamıyorum." Mustafa kıkırdadı ve başını adamın göğsüne sürttü. "Ben halimden memnunum aslında ama sen bilirsin tabii." Biraz cilveli çıkan sesiyle Yamaç derin bir nefes aldı. "Güzelim bak yapma iki saate Cihan gelecek, eniştesini bu halde görmesin."

Adam söz konusu güzel sevgilisi olunca akan suları durduruyordu sanki. Çok seviyordu onu.

"Ne halde?"

"Böyle sana meftun halde, aşkından delireceğim bak az kaldı." Oğlanın omzundan öpüp beline sarıldı. "Şu yumuşaklığın varya beni mahvediyor, ölürüm ölür." Oğlanın kıkırdamasını duymak için boynundan başlayarak her yerini öptü yavaş yavaş.

"Yamaç temizlenmem lazım sevgilim, hem sen de o şeyden alıp gelir misin? Ne olur ne olmaz." İçindeki meniyi temizlemeli ve ertesi gün hapını içmeliydi. "Dedim ben ama prezervatif kullanayım diye, sana da iş çıktı güzelim."

Mustafa dudaklarını hafifçe büzerek döndü sevgilisine. "Hamile kalsam... Tepkin ne olurdu Yamaç?" Merak ediyordu, çok genç olduğundan hamile kalmak istemiyordu fakat Yamaç ne düşünürdü bunu da merak ediyordu.

"Güzelim sevinirdim, çok sevinirdim. Kim sevinmez ki baba olacağı için? Ama ikimiz de çok genciz, ben daha seni sevmelere doyamadım. Beraber yıllarca vakit geçirmedik özel olarak, o nedenle hemen olsun istemem galiba." Sevgilisinin burnundan öptü, Mustafa duygu yoğunluğuyla gözlerini kapatıp açtı.

"Ben de istemem bir kaç yıl, seninle her şeyi doya doya yaşamak istiyorum ben. Her şeyi görelim gezelim beraber, ondan sonra olur bir ihtimal." Hipotiroidi olduğu için hamile kalma ihtimali düşüktü ve ileride hiç çocuğu olmayabilirdi.

"Şey bir de..."

Yamaç oğlanın karnını okşadı. "Ne güzelim? Gizlimiz saklımız yok, biliyorsun." Mustafa başını salladı, ondan bir şey saklamıyordu zaten. "Tiroidim var ya benim, çocuğum hiç olmayabilir. Yani çok düşük bir ihtimalmiş."

Genç adam afalladı ilkin, bir kaç saniyelik sessizlik oğlan için çok ölümcüldü.

"Güzelim zaten Ella 500 TL olmuş her beraberliğimiz sonrası alsak ben batarım." Mustafa Yamaç'ın laflarıyla adamın omzuna vurup kahkaha attı. "Baba olamayabilirsin, biliyorsun değil mi?"

"Güzelim umrumda bile değil açıkçası, baba olamazsam senin daddyn olurum ne varmış? Hem herkes ebeveyn olacak diye bir kanun mu var? Kedi köpek sahipleniriz, mis gibi evimiz olur." Mustafa ağlamaklı oldu.

"Güzelim aa ne ağlaması? Kendine gel hemen lütfen, yavrum ya niye böyle yapıyorsun? Çok aşığım ben sana, tek başıma ben yetmiyor muyum da çocuk mevzusunu açıyorsun?" Oğlanı küvette kucağına çekip sarıldı, Mustafa yüzünü boynuna gömmüş halde hıçkırarak ağlıyordu.

"Mustafa, benim yumuş sevgilim... Bir tanem ölürüm senin varlığına, hiçbir şey umrumda değil. Bana bir sen lazımsın gerisi hikaye." Oğlan kollarını sevgilisinin boynuna doladı sıkıca. "Üzülürsün sandım ben..."

Hıçkırıkları Yamaç'ın boynuna dolanıyordu sanki, adam nefes alacak hal bulamıyordu kendisinde. "Ne üzülmesi güzelim ya, kurban olduğum tek istediğim bebek sensin benim." Oğlanı sıkıca sarmış kollarının arasına sıkıştırmıştı. "Teşekkürler aşkım. Of  ya hep yüzüm şişti ağladım diye, hadi kalkalım buruştuk artık."

Yamaç burun kıvırıp oğlanın boynuna sokuldu, tüm dünyası burasıydı işte. Onun tüm dünyası bu kadar küçüktü. "Banane."

"Ya Yamaç abim de gelecek hadi, hem eczaneye gidip hapı alacaksın." Yamaç huysuzca mırıldandı. "Mustafa ya bana şey oldu." Su gittikçe soğuyordu.

"Ne oldu sevgilim?"

Uzun süre sonra yeniden beraber oldukları için deliği yanmış, küvette epey rahatlamıştı, şuan her şey sorunsuz bir haldeydi. "Benimki yine kalkmış olabilir." Yaramaz çocuk gibi başını hafif öne eğmişti. "Ya Yamaç ben de romantik bir an yaşıyoruz sandım pislik! Sapıksın sen resmen ya."

Genç adamın omzuna vurup kaşları çatık halde konuştu.

"Ama güzelim sen sarılınca kasıkların direkt temas etti, e benim elemanı tanıyorsun artık söz konusu sen olunca her an tetiğe geçiyor." Mustafa neşeli bir kahkaha attı, Yamaç'ın açıklaması düştüğü durumdan daha komikti.

"Sen çok fena bir herifsin varya..."

"Felfena yapmak ister misin bu adamı?" Mustafa kıkırdadı ve biraz daha yaklaştı sevgilisine. Kuvvetle muhtemel Cihan'a yakalanacaklar ve Yamaç biraz hırpalanacaktı fakat umurlarında bile değildi.

"Ama su soğudu aşkım..." Yamaç, oğlanın göğsünün üstüne burnunu dayadı, güzel koku her yanını sarmıştı. "Benim ateşime kaynar birazdan." Elleri Mustafa'nın kalçalarına indi bir anda.

"Suyu bir an önce ısıtsan iyi olur o zaman."

"Allah'ım sana geliyorum."

📍

Artık evlensinler ya yeto

Bölüm nasıldı??

Sizi seviyorum ♥️🌼

ihtilafHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin