🤍 33

4.8K 451 65
                                    

Keyiflice okuyun la

Güzel yorumlarınızı bekliyorum

📍

3 hafta sonra;

"Ama aşkım bunu almayalım." Bu alacakları beşinci tavaydı ve hiçbir gerekliliği yoktu Mustafa'ya göre. "Güzelim tabii ki gerekli, bunda krep yapacağız." İkili ikeadaydı, buradan çıkınca madam cocoya gireceklerdi.

Yamaç bütün plan programı yapmıştı, evlendikten sonraki evlerinin eşyalarını alıyorlardı yavaş yavaş. "Sevgilim buna gerçekten ihtiyaç yok, paramızı böyle harcamayalım." Daha alınacak bir sürü şey vardı ve yakında nışanlanacaklardı.

"Güzelim... Senin için yapacağım yuvada her şey olsun istiyorum. Seni hiçbir şeyden mahrum bırakmak istemiyorum." Evlerinde zaten Yamaç kalıyordu şuan ve olabildiğince temiz tutup evliliklerine kendisini hazırlıyordu. Evlendikleri de güzel sevgilisini hiç çalıştırmayacak, her işi kendisi yapacaktı.

"Ama aşkım bu bir eksiklik değil ki, bir sürü tavamız var zaten. Hadi başka şeylere bakalım." Sevgilisinin koluna girerek uzaklaştırdı tencere ve tava olan yerden. Daha çarşaf yastık gibi ihtiyaçları da vardı.

"Buraya bakmayalım şimdi."

"Neden? Bir şey mi var?"

"Benim şimdi aklıma senin yataktaki halin gelir azarım, sonra alalım." Mustafa manyak mısın ya diyerek çarşafların olduğu yere ilerledi. Hoş renklere sahip olan çarşaflardan 4 tane alırken onlarla uyumlu nevresim takımı almayı da unutmadı. "Mustafa bunu da alalım dur!" Pembe saten çarşafı eline aldı Yamaç, sevgilisinin beyaz teni, sarı saçları bu çarşafta dağılsın istiyordu şimdi.

"Yamaç ben senin azgınlığınla nasıl başa çıkacağım?" Mustafa her ne kadar bıkkın gibi görünse de Yamaç'ın fırsatını bulsa bile beraber olmak yerine onun kokusunu solumak için sıkıca sarılmasın bayılıyordu. "Bol bol egzersiz yaparsak olabilir. Ya da ben sana doyamam ya boşver." Oğlanın boynunu öpüp çarşafı attı sepete.

"Sapıksın!"

"Estağfurullah ölürüm sana." Kıkırdadı oğlan, bazen evleneceğine pişman oluyordu. "Acaba biz evlenmesek mi ya korkutuyorsun beni." Yamaç çerçevelere bakarken bir an duraksadı. "Biz daha kur bu cümleyi de üç gün yürüyebiliyor musun gör bakalım." Yaa diyerek sevgilisinin koluna girdi Mustafa. "Yapamazsın ki..."

Bir kaç kızın sevgilisine baktığını görebiliyordu oğlan, bir miktar kıskanmıştı da fakat bunu dile getirip de ortamı germek istemiyordu.

"Yapamaz mıyım? Biz bir evlenelim de ben sana neler yapacağım bir gör sen." Çabucak Mustafa'nın burnunun ucundan öptü Yamaç, etraftaki hiçbir bakışı umursamıyordu. Oğlan şaşkınca gözlerini kapatıp açtı ve geri çekildi. "Herkes görmüştür Yamaç ya! Niye öyle yaptın?"

"Sevgilimin sevimli yüzüne dayanamadım, hem sanane ya ne oluyoruz ne bu samimiyet? Hesap sormalar falan? Düş önüme daha çift pijamaları alacağız başka mağazadan." Oğlanı belinden tutup yürütmeye başlarken diğer eliyle sepeti kasaya götürmeye başladı.

"Banane mi? Sen çok fena oldun ha istersen bir de döv istersen." Dudaklarını büzerek konuşmasına Yamaç iç çekti. "Tuvalet müsait midir ya azıcık öpüşelim." Mustafa ürünleri kasadaki kadının geçirmesi için yerleştirdi banda. "Hadım edeceğim artık seni." Sessiz olmaya özen gösteriyordu.

"Lazım olur güzelim, ben neyse senin için diyorum." Adamın alaylı sesine ofladı, kendisi de kıvama gelmek üzereydi. "Babam çıkma bununla alışverişe seni yoldan çıkarır demişti, ne kadar haklıymış." Aa diyerek sevgilisinin kalçasına vurdu ve ödeme kısmına geçti Yamaç.

"Ne kadar?"

"4569 tl efendim." Genç adam kredi kartını çıkardı ve taksitlendirme yaparak ödedi hesabı. Peşin parasıyla büyük eşyaları almayı düşünüyordu, birikmişini öyle harcayacaktı. "İyi günler efendim."

"İyi günler..."

İkili poşetlerle çıktı mağazadan, öğle yemeği için etrafa bakındılar. AVM'in en üst katında yemek katı vardı ve fast Gold dışında bir şey bulunmuyordu. " Bence bugünlük fast food yiyebiliriz... Sence aşkım?" Mustafa arada bir kaçamak yapmak istese de Yamaç yüzünden bir türlü yapamıyordu. Haftalardır sağlıklı beslenmekten cidden kilo vermişti.

"Bence bayadır iyi besleniyoruz, kaçamak yapabiliriz ama bak bir daha haftalarca yemeyeceğiz?" Mustafa hevesle başını salladı. "Söz yemeyeceğiz! Lahmacun! Lahmacun yiyelim hadi!" Yamaç'ın bile ağzını sulandıran lahmacun ikilinin aklına yatmış, arabaya poşetleri yerleştirdikten sonra en üst kata lahmacun yemeye gitmişlerdi.

Birazdan Yamaç'ın arkadaşı olarak Efe, Mustafa'nın ablası olarak Elif onlara eşlik edecekti alışverişte.

Yemeklerini yerlerken ikilinin dedikodusunu yapmayı da unutmadılar sevgililer.

"Efe'yi Elif'e yapmaya çalışma güzelim bırak sürünsün köpek." Mustafa ağzı dolu halde homurdandı. "Ablam daha yeni ayrıldı sevgilisinden, yapamam tabii ki. Yine de Efe abiyi seviyorum ve eniştem olmasını isterdim." Çok düşünceliydi Efe, iki hafta önce ayrılan Elif'e hep destek olmuştu.

Aldemir evi basmaya geldiğinde efe usulünce evden uzaklaştırıp minik bir uyarı yapmayı ihmal de etmemişti. Kızı her şeyden fazla düşünüyordu. "Hem üzülüyor Efe abim, ben olsun isterdim."

"Efe bacanak... Yok ya hiç yakışmıyor, bu evin tek damadı ben olmak istiyorum banane." Yamaç çocuk gibi omuz silkmişti. "Bence ilk damadı olduğun için yeterince özelsin, bırak da bacanağın olsun." Yamaç hazırladığı dürümden büyük bir ısırık aldı. "Tamam ama bir kaç yıl sonra olsun, şimdi olursa benim pabucum dama atılır. "

"Ay ay prensesimiz özel mi hissetmek istiyor?" Mustafa dalga geçerken Yamaç surat astı. "Benim dişil enerji şaka mı? Şaka mığğ!"

Mustafa kahkaha attı keyifle, karşısındaki adamla böyle eğlenmeyi seviyordu. "Evin en kıymetli damadı sensin cimcime rahat ol." İkili atışırken Efe geldi sonunda.

"Abi siz böyle her fırsatta ya yemek ya da birbirinizi mi yiyeceksiniz?" Neşeli sesi masaya yansıdı, bugün gayet şık gelmişti. "E herhalde oğlum, başka ne yapacağız?" Mustafa'nın yaptığı dürümün yarısını koparıp ağzına attı.

"Efe abi... Zıkkım olsun tamam mı?"

"Tamam canım eyvallah." Somurtmasına karşın Efe gülümsüyordu." Ee Elif nerede?" Yamaç oğlanın ellerini ıslak mendille silmeye başladı, bir taraftan da saatini kontrol ediyordu. "Daha gelmedi, birazdan gelir."

"Bana bakın sakın aramızı yapmaya kalkışmayın daha yeni ayrıldı kız. Kendine gelsin bir, olursa olur olmazsa da nasip. " İkili baş salladı, onlar da öyle düşünüyordu. "Yok lan biz de öyle düşünüyoruz zaten."

"He tamam adam olun."

"Kes lan yarram."

"Bacanağına saygılı ol evin en sevilen damadı oludum bak." Yamaç Mustafa onu tutmaya çalışsa bile Efe'nin üstüne atladı. "Kayınbabam en çok beni seviyor lan sen kimsin!"

"Gelecekteki damadı!"

"Amanın anı!"

📍

Bölüm nasıldı???

Sizi seviyorum ♥️🌼

ihtilafHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin