Bölüm 7

36 6 1
                                    

Vincenzo: Sen babana göz kırparken Bayan Choi gördü. Ve onların sana ne yapacaklarını çok iyi biliyorum.

Chae-Young: Bunu yapamam. Ayrıca kim yaydı bilmiyorum ama biri büroya bizim sevgili olduğumuza dair bir bilgi yaymış. O yüzden de hayır. Kalamam.

Vincenzo: O zaman babanda kal.

Chae-Young: Sen delirdin mi? Ben babamla küsüm.

Vincenzo: Bak Chae-Young, baban şuan olmadığı kadar pişman ve ilk adımı atmakta çekiniyor. Bu sebeple bu akşam onun evine git.

Chae-Young: İyi peki, giderim.

*Chae-Young tam gidecekken.*

Vincenzo: Hey, Chae-Young. Bugün iyi iş çıkardın.

Chae-Young: Biliyorum.

*Diyerek göz kırpar ve gider, hemen peşine de Yu-Chan gelir.

Yu-Chan: Ne oldu buna.

Vincenzo: En iyisi bu gece kızınız ile siz konuşun.

Yu-Chan: Bu akşam mı? Bekle. ne?!

Vincenzo: Kızınız bugün sizin yanınıza gelecek. Kızınızla barışacaksınız.

Yu-Chan: Gerçekten çok teşekkür ederim. Hakkınızı nasıl öderim bilmiyorum.

Vincenzo: İçmeye ne dersiniz.

NAMDO TEYZENİN RESTORANI

Yu-Chan: Bir dakika şimdi sen Chae-Young'u ikna ettiğini mi söylüyorsun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yu-Chan: Bir dakika şimdi sen Chae-Young'u ikna ettiğini mi söylüyorsun.

Vincenzo: Evet neden sordunuz.

Yu-Chan: Hong Chae-Young sürekli kafasının dikine giden, laf dinlemeyen biri. Madem seni dinliyor. O zaman hep sen onnu ikna et.

*Yu-Chan'ın bu samimi cümlesinden sonra ikiside sırıttı.*

Vincenzo: A bu arada dava hakkında biz bir plan yaptık.

Yu-Chan: Öyle mi?

Vincenzo: Evet. Chae-Young, onları yanında gibi gözükecek ama dava da babelin kaybetmesi için her şeyi yapacağız. Şimdilik duruşma ertelendi ama sizin kazanmanız için her şeyi yapacağız.

WUSANG HUKUK BÜROSU\BAYAN CHOİ'NİN ODASI

*Bayan Choi telefonda*

Bayan Choi: Evet ne olursa olsun ikisini de öldür. Eğer öldüremezsen kendini öldü bil.

X: Emredersiniz efendim.

*Telefonu kapatır.*

X: Aferim iyi iş çıkardın. Chae-Young benim olmayacaksa hiç kimsenin olamaz.

*Vincenzo ve Yu-Chan evine döner ve Vincenzo Chae-Young'u arar.*

Chae-Young: Ne oldu?

Vincenzo: Babana gittin mi diye aramıştım.

Chae-Young: Şimdi kapıyı açıyorum. Babaa ben geldim!

*Chae-Young kapıyı açar açmaz tüm evi çığlıklarıyla boğar.*

Vincenzo: Chae-Young, Chae-Young! İyi misin?!

Chae-Young: Baba! Baba. İyi Misin! Baba lütfen kendine gel.

*Chae-Young hem babasını sarsıyor, hem de ağlayarak özür diliyordu.*

*Chae-Young kısa bir süre sonra evde kendinden ve yerde yatan babasından başka biri daha olduğunu anladı.*

Vincenzo: Chae-Young,Chae-Young! İyi misin?

*Chae-Young hem korkmuş hem de kısık bir sesle.*

Chae-Youg: Vincenzo, sanırım buraya gelmen gerekecek. Çünkü sanırım bu evde biri daha var.

Vincenzo: Chae-Young çabuk evden çık ve güvenli bir yerde beni bekle. Hemen!

*Chae-Young şokta olduğu için hareket edemiyordu.*

Vincenzo: Chae-Young! Ah kahretsin.



ONE DAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin