iki

379 64 110
                                    

sınır 25 oy + yorum
iyi okumalar 🫧

︵‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵

"Daha önce hiç ayrıntılı bir şekilde bakmamıştım.." Kendi kendine mırıldandın ve bir parça çikolatayı ağzına atarak sanki büyülenmişçesine bilgisayar ekranına bakmaya devam ettin. "Fazla yakışıklı."

"Oh," Gözlerini birden açtın ve yutkundun. "Suratındaki düz ifade bile çok etkileyici... Gerçek mi bu adam?"

Farkında olmadan birkaç parça çikolatayı peş peşe ağzına doldurdun, gözünü bir saniye bile ayırmadan ekrana bakıyordun. Yatağında uzanırken bir anda aklına 'Nanami Kento'yu araştırma' fikri gelmişti ve kendini bir anda bilgisayarın başında bulmuştun. Onun adını internette arattığın anda ekranına sayısız röportajı ve rol aldığı projelerin sahneleri çıkmıştı, röportaj videolarından rastgele bir tanesine tıklamıştın ve şimdi kendini neredeyse ekrana hipnoz olmuş gibi hissediyordun.

"Tanrım... Gerçekten bu adamla bir dizide başrol mü oynayacağım? Çok heyecanlandım!" Kıkırdadın ve heyecanla oturduğun yerde kıpırdandın, onunla ilgili daha çok şey izlemek ve okumak istiyordun. Eh, bir işe girişeceksek partnerimizi tanımamız gerekiyor, öyle değil mi?

Başka bir video açtığın sırada, odada çalan telefonunun zil sesi yankılanmaya başladı. Duyduğun zil sesiyle beraber yaşadığın farkındalık gerçek dünyaya dönmeni sağladı.

"Ne yapıyorum ben? Kafayı yemiş olmalıyım, şu halime bir bak..." Söylenerek alelacele bir şekilde bilgisayarı kapattın ve aramayı yanıtladın. "Öhm, efendim?"

Arayan İzumi'ydi, büyük ihtimalle bu yeni projeyle ilgili bazı bilgiler vermek için aramıştı. "Merhaba-" dedi genç kadın, tekrar konuşmaya başlamadan önce bir süre duraksadı. "Siz iyi misiniz?"

"Haha, tabii ki iyiyim! Neden sordun?" Masadan uzaklaşmak amacıyla oturduğun sandalyeyi biraz geriye ittirdin ve yavaşça sandalyeyi kendi etrafında döndürmeye başladın.

"Sesiniz biraz tuhaf geldi de, sormak istedim."

"Yok canım, daha neler.." dedin sakin bir tonda, az önce kendi kendine söylediklerin aklına geldikçe yanaklarına hafif bir pembelik yayılıyordu.

"Pekâlâ, ben sizi çekimleri haber vermek için aramıştım. Çekimler üç gün sonra başlıyormuş." Arkadan birtakım klavye sesleri geliyordu, İzumi'nin seninle konuşurken bir yandan başka bir şeylerle uğraştığı ortadaydı.

"Harika! Peki nerede olacakmış?"

"Şaşıracağınız kısım da tam orası işte. Çekimler Tokyo'da değil, Malezya'da olacak. En azından bir kısmı."

"Hı? Malezya mı? O niye?" Şaşkınlıktan ne tepki vereceğini bilemedin ve bir anda oturduğun sandalyeden kalktın.

"Bilmiyorum, ama bana sorarsanız çok ilgi çekici olacak." İzumi telefonun diğer tarafında sesli bir şekilde gülümsedi. "Şu anda uçak biletlerini ayarlıyorum, hiç merak etmeyin."

"Ah, tamam..." Sandalyeye geri oturdun ve arkana yaslandın. "Orada ne kadar kalacağımız belli mi?"

"Hayır, ne kadar konaklanacağı hakkında kesin bir bilgi vermediler. Çekim süresine göre değişecek bir mesele olduğu içindir muhtemelen." İzumi birkaç yudum su içti ve sertçe klavyedeki bir tuşa bastı. "Tamamdır, uçak biletlerini hallettim. Geriye sadece sizin hazırlanmanız kaldı."

Flechazo || Nanami KentoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin