sınır 25 oy + yorum
iyi okumalar 🫧︵‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵
"Demek burada geçireceğimiz son gün, son gece..." Sahile bakarak gülümsedin ve gözlerini kapattın, esen rüzgarı tüm vücudunla hissetmeye çalıştın.
"Aynen öyle." Nanami de senin gibi sahile bakıyordu, derin bir iç çekti. "Buradan ayrılıyor olmak beni garip hissettiriyor. Malezya.. sanki ait olduğum yer burasıymış gibi." Burnundan nefes vererek güldü. "Buraya tekrar gelmek istiyorum."
Nanami'ye döndün ve gülümsedin. "Dizi çekimlerimiz bittiği zaman gelebilirsin, bu yoğunluktan sonra biraz kafa dağıtmak iyi gelir." Aklına gelen şeyle birlikte heyecanla konuşmaya devam ettin. "Hatta... Söz vermeyeyim ama eğer o zamanın şartlarında bu mümkün olursa ben de seninle gelirim! Çok eğlenceli olur. Burayı ben de çok sevdim.."
"Gerçekten mi?" Nanami'nin kahverengi gözleri senin gözlerinle buluştu. "Bunu çok isterim."
"Harika o zaman!" Nanami'ye bakarak göz kırptın ve yere bakınmaya başladın, kumların arasında bulduğun bir taş parçasını eline aldın ve Nanami'ye uzattın. "Bunu al."
Nanami ona uzattığın taş parçasını eline aldı ve sırıttı. "Bu ne için?"
"Bir batıl inanç, bulunduğun yerden oraya ait bir taş parçası alırsan oraya mutlaka bir gün geri dönersin." Tekrar kumların arasına bakmaya başladın ve bulduğun bir diğer taş parçasını avucunun içine aldın. "Batıl inançlara pek inanmıyorum ama denemekten zarar gelmez, öyle değil mi?"
"Haklısın." Nanami elini açtı ve avucunun içinde tuttuğu taş parçasına baktı. "Bekleyip göreceğiz, sonucunun ne olacağını."
Kafanı salladın ve arkana baktın. "Diğerlerinin yanına geri dönelim mi? Bizi bekliyorlardır."
Nanami seni onaylar biçimde kafasını eğdi ve elini sana doğru uzattı. "Önden buyurun hanımefendi."
"Çok naziksiniz." Nanami'nin elini tuttun ve birlikte restorana doğru ilerlemeye başladınız, bugün burada geçireceğiniz son gün olduğu için tüm ekip birlikte bir restorana gelmiştiniz. Bir nevi kutlama yemeği gibi bir şey yapıyordunuz.
"Nerede kaldınız? Hadi çabuk oturun, yemekler soğuyacak." Bay Lee keyifli bir şekilde size oturmanız için işaret etti.
"Son kez sahilin tadını çıkaralım istedik." dedin ona karşılık olarak. Nanami oturabilmen için sandalyeni geriye çekti ve sen oturduktan sonra kendisi de senin tam karşındaki sandalyeye oturdu.
"Bol bol yiyin, bugün burada sizin başarınızı kutluyoruz!" Yönetmeniniz size sormadan tabağınıza bir şeyler doldurmaya başlamıştı, onun bu hareketleri artık size tuhaf gelmiyordu. Herkes gibi siz de ona alışmıştınız, en azından alışmaya çalışıyordunuz.
"Efendim, sanki dizi çekimleri bitmiş gibi konuşuyorsunuz. Sadece buradaki işimiz bitti, geri kalanına Tokyo'da devam edeceğiz." dedi ekipten bir adam gülerek, fakat Bay Lee'nin tuhaf bakışlarına maruz kaldıktan sonra yüzündeki gülümsemeyi silip susmaya karar vermişti.
Hafifçe kıkırdadın ve tabağına konulanları yemeye başladın, bir yandan da masadakilerin sohbetine katılmaya çalışıyordun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flechazo || Nanami Kento
FanfictionŞöhretin basamaklarını gün geçtikçe daha hızlı bir şekilde tırmanan Y/N, başarılı ve takdir edilen bir oyuncu olan Nanami Kento'yu gördüğü anda Eros'un okları tarafından vurulur. •Nanami Kento x Reader •Cinsellik bulundurabilir.