sınır 25 oy + yorum
iyi okumalar 🫧︵‿︵‿୨♡୧‿︵‿︵
"Haah..." Derin bir nefes aldın ve iyice gerindin, suratında anlamsız bir gülümseme vardı ve adeta etrafına neşe saçıyordun.
"Anlaşılan dün gece iyi uyumuşsunuz." İzumi sana bakarak gülümsedi ve bakışlarını tekrardan tabletin ekranına çevirdi.
"Hmm, aslına bakarsan gözüme bir damla uyku girmedi bile... Heyecandan uyuyamadım." Sahile indiğiniz anda dün geceden birkaç kesit gözünün önünde belirdi, gülümsemen daha da büyüdü. "Ama buna rağmen kendimi çok enerjik hissediyorum."
"Bu harika, ilk çekimlerde çok iyi performans göstereceğinize olan inancım tam."
"Tabii ki!" Sesli bir şekilde sırıttın ve çekimi yapacağınız yere doğru koşarak ilerlemeye başladın. Neredeyse tüm ekip oradaydı, fakat ilk önce dikkatini çekmeyi başaran kişi bambaşka biriydi.
"Günaydın!" dedin neşe dolu bir sesle, hafifçe başını eğdin ve saçları güneş gibi parlayan adama bakmaya başladın.
Nanami seni gördüğü anda oturuş şeklini değiştirdi, hemen ardından yüzünde ufak bir gülümseme belirdi. Belli ki senin etrafına saçtığın bu pozitiflik onu da çabucak etkilemişti. "Günaydın Y/N."
"Öhöm." Sahte öksürük sesi Nanami'nin yanında oturan adamdan gelmişti, o anda unuttuğun şeyi fark ederek başını eğdin. "Ah, kusura bakmayın. Size de günaydın Bay Lee."
Yönetmeniniz sana karşılık olarak başını salladı ve arkasına yaslandı. "Nanami... Bazen gerçekten senden nefret ediyorum."
"Hm? Niçin?" Nanami bu duyduğu sanki çok sıradan bir şeymiş gibi hiçbir tepki vermedi, sakince kahvesini yudumlarken denizi seyretmeye devam etti.
"Bulunduğun ortamda herkesi gölgende bırakıyorsun. Bu kadar dikkat çekici bir adam olmayı kesmelisin."
"Ah, abartıyorsunuz." Nanami rahat bir tavırla gülümsedi, kendisi de bunun farkındaydı fakat yine de mütevazı olması gerektiğini düşünüyordu.
"Hah, şu tavırlarına bir bak." Yönetmen söylenerek gülümsedi ve kahvesinden bir yudum aldı.
"Siz ikiniz yakın olmalısınız." dedin ikisine hitaben, konuşmalarından yakın oldukları bariz bir şekilde anlaşılıyordu.
"Y/N, bu adamla çok fazla film ve dizi çektim. Her seferinde beni deli etmeyi başarıyor ama sonucunda iyi şeyler ortaya çıkardığı için sesimi çıkaramıyorum." Yönetmen ayağa kalktı ve birkaç kez ellerini birbirine çarptı, tüm ekibin dikkati bir anda yönetmene çevrilmişti. "Hadi hazırlanın, çekimlere başlama vakti geldi."
Nanami bardağını masaya bıraktı ve oturduğu yerden yavaşça kalktı, o ayağa kalkar kalkmaz başına birkaç makyöz toplanmıştı. Suratını ve boynunu pudralıyorlardı, ayrıca giydiği gömleğin açıkta kalan birkaç düğmesinden görünen göğsünü de pudralamayı unutmamışlardı.
Sen büyük bir dikkatle onları seyrederken senin yanına gelen makyözler çoktan işini yapmaya başlamıştı. Sadece ufak dokunuşlar yapıyorlar, allığını ve rujunu tazeliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flechazo || Nanami Kento
FanfictionŞöhretin basamaklarını gün geçtikçe daha hızlı bir şekilde tırmanan Y/N, başarılı ve takdir edilen bir oyuncu olan Nanami Kento'yu gördüğü anda Eros'un okları tarafından vurulur. •Nanami Kento x Reader •Cinsellik bulundurabilir.