Gözlerimi açtığım yine poster asılı tavanıma bomboş bakıyordum. Klasik Eminem posterleri dolu ve benim gibi herşeyin siyah beyaz olduğu zihnimin en karanlık köşesini yansıtan ve ancak farklı bir açıyla bakarsan farkedebileceğin iç çığlıklarımı yansıtan tavanıma biraz daha baktıktan sonra iç çekerek saate baktım saat 6.34'dü. Homurdanarak kalktım ve daha lanetler uyanmadan yüzümü yıkadım. Hemen ardından üstümü değiştirip formamı giydim ve yanıma paramla kulaklıgımı alıp evden olanca bir hızla çıktım.
Kulaklığımı takıp klasik listemi açıp, kapşonumu kafama çektim ve markete uğrayıp hazır bir kahve aldım. Kafamı dağıtmam lazım aynı zamanda zihnimi açmalıydım. Saate baktım; sikiyim yine geç kalacam bu sefer o uyuz matematikçiden zor kurtulcam gibi. Koşmaya başladım tam ucu ucuna yetiştim ama soluk soluğu kaldım . Sırama geçip oturdum, ders zili fazla geçmeden çaldı baya bir zaman geçmesine rağmen hâlâ uyuz matematikçi gelmemişti. Anlaşılan ders boştu bunu diğer aptalların da anlaması uzun sürmemişti belliki ; Jungkyun ve diğerleri kızlara yanaşmaya ve bağırarak konuşmaya baslamışlardı.
Kulaklığımı takıp, kapşonumu geçirip sırama kafamı koyup uyumaya çalıştım. Akşamları lanet kafamdaki ses ve şu iki sikiğin bağırışından uyuyamıyordum. Biraz uykuya ihtiyacım vardı ama ne kadar derslerde uyusam da her zaman yorgun ve bitkin hissediyordum. Ah cidden sikiyim. Uyumam lazım ama olmuyor . Kafamı kaldırdım ve boş gözlerle somurtkan bir biçimde tahtaya baktım. Kirli bir zihin, yorgun bir beden, bitkin bir ruh ve buza dönüşen bir kalbe sahip olan birinin atabileceği bir bakış ne kadar sıcak gelebilirdi ki?
Ve yine başlıyoruz siktigimin bacağı yine titriyor. Ah cidden merak ediyorum ne zaman duracaksın? Jungkyunun seslenişiyle ona doğru baktım
- Hey! Ölü ve öldürecek gibi bakamayı ne zaman keseceksin Min Yoongi ? Bazen ciddi anlamda benden nefret ettiğini ve tiksindiğini düşünüyorum
- Öyle zaten Jungkyun senden tiksiniyorum ve lanet bedenini yok etmek istiyorum. Sadece seni değil, hepinizin.
- Hey! Min ağzını toparla ve ileri gitme bile. Uyumsuz bir ucube olaman benim suçum değil .
Ne diyor bu şuan dediklerini duyamıyorum bile yine her şey kararmaya ve bulanıklaşmaya başlıyor. Sınıftan çıkıp hemen tuvalete koştum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEAD MİND /YOONMİN
Fanfiction"Ölüm ve yaşam arasında ki ince köprüde ben boşlukta kaldım anlıyor musun Park Jimin! Uzak dur" 26/11/2023 (Başlangıç)