ÖP ONU

17 0 0
                                    

  JUNGKOOKATAN;

  Jimin aşağı inmişti aklıma bir an Yoongi hyungumun akşam vakti aşağidaki banyoyu kullandığı geldi. Hemen aşagı koştum ama Jimin yoktu ve sadece su sesi geliyordu . Derin bir oh çektim ve geri odama döndüm .

  JİMİNDEN;

   Banyoya girdim ve  içeri girince tamamen çıplak arkası dönük bir şekilde saçını yıkayan Yoon'u gördüm . Bir an yutkundum ve öylece kaldım . Yoon arkasını döndüğü sırada beni gördü.

  - Sıççam Jimin . Yine mi sen? Bu ikinci oldu çok mu meraklısın görmeye ha !

  - Hayır tabikide . Yanlış anladın sen , açıklayabilirim .

   Ben bunları derken bana bir adım daha yaklaşıyordu . İyice yutkundum . Karşıma geçip durdu gözlerimi başka yöne çevirdim . Öylece bakıyordu 

  - Ee Jimin .
  - Ne ee?
  - Ne zaman çıkmayı düşünüyorsun? Ben mi çıkarayım bu halde ?
  - Yok , gerek yok. Çıkıyorum. Şey nerede banyoya gireyim ?
  - Ne bilim nerde gidiyorsan gir.
  - Tamam. Bu arada görmedim hiç bir şeyi .
  - Ne diyorsun
  - Şeyi , işte görmedim .
  -Gördüğüne yemin edebilirim ama neyse .Çık artık .
  - Tamam.

    YOONGİDEN ;

   Jimin bir an durakladı ama yürümeye devam etti. Sıçtığımın işi bu iki oldu . Duşa devam ettim. Duş aldıktan sonra belirm havluyu sardım ve banyodan çıktım . Jimin köşede bekliyordu .

   - Gir artık .
   - Tamam sağol .

Jimin banyoya girdi , bende odama çıktım . Üstümü giyip ,saçımı kuruttum. Yatağa uzanıp pencereyi açtım ve telefonla oynamaya başladım. Kapım çaldı, gir dedim. İçeriye Kook girdi .

  - Hyung aşağıda filim izleyecez, gelecek misin?
  - İstemiyorum.
  - Hyung lütfen ama hep birlikte izleyelim .

   Sırıtıp Kook'a baktım . Biran durdu ne diyeceğimi az çok tahmin etmiş olmalı .

  - Filimin türünü ben seçecem.
  - Hyung hayır sadece ben değil bu sefer Jiminde var o da korkuyor .
  - Beni ilgilendirmiyor .
  - Çok korkunç olmasın .
  - Bakarız .

    Kook önde ben arkada aşağı doğru indik. Tekli koltuklardan birine oturdum . Kook ile Jimin hemen yanındaki çiftli koltuklardan birine oturdular . Elime kumandayı aldım ve daha önce işlemediğim rastgele bir korku filmini açtım . Kook daha yeni başlamasına rağmen battaniyesi ne sarılmıştı. Jiminde belli etmemeye çalışıyor ama battaniyenin ucu ile elini sıkıyordu  korktuğunu anladım. Birkaç dakika filim izledikten sonra Kook' a baktım korkudan gözlerini kapatarak beklediği için uyuya kalmıştı . Filmi durduğunda Jimin oh çekti .

  - Kalk hadi odaya gidin .
  - Ne
  -Yanına bak Kook korkudan uyumuş .
  - Kook ' u nasıl götürecem ki?

    JİMİNDEN ;

  Yoongi bunu dedikten sonra Kook'u kucağına aldı ve üst kata çıkmaya başladık . Odaya geldi kapıyı açtı Kook'u yatağa koyup üstünü örttü ve hemen gitti. Arkamı döndüğümde Kook arkamda dikiliyordu

  - Ahhşs! Korkuttun aptal ! Hem uyumadın mı sen?
  - Hayır filmi izlememek için numara yaptım .
  - Ha tamam. Ama Kook sana bir sorum var
  - Noldu ?
- Şimdide ikimiz tek korkudan bu odada uyuyamıyacaz en azından izlemeye devam etseydik koltukta uyuya kalırdık hem Yoon da vardı rahatça uyurduk.
- O açıdan düşünmedim hiç .
- Napacaz ?
- Gel Hyungumun odasına gidiyoruz.

    JUNGKOOKATAN;

  Aklıma gelen en iyi fikir buydu hem Jimine bir tavsiyede vermiş olacam. Ne kadar fark etmesede Yoongi diye geveliyor ve bunun yanlış olduğunu biliyorum ama hyungumu seviyor. Yinede ne kadar yanlış olsada duygularından emin olup bunu söylemeli içinde çok ağır bir yük olmadan. Kapıyı çaldım .

- Gir.
- Hyung selam.
- Uyumadın mı sen ?
- Geri uyandım ve ikimizde korkudan uyuyamıyoruz o yüzden geldik. Burada uyusak?
- Sessiz olun.
- Tamam

   Yere yerimizi kurduk ve oturmaya başladık . Hyungum  lavobaya gideceğini söyledi ve gitti .

- Uyuduğunda onu öp.
- Neee?!
- Hyungumu sevdiğini biliyorum hislerinden emin olmak için sadece öp.
- Bak Jungkoo-
- Sadece dediğimi yap.
- Tamam.

    JİMİNDEN ;

Onu öpmemi istiyordu ama haklıda duygularımdan emin olmam lazım. Yoongi geri geldi . Yatağa uzanıp telefona biraz daha baktı sonra uyudu. Ama bir tuaflık var gibiydi gözleri kızarmıştı ve gelirken sürekli tökezliyordu. Jungkook' a demek için döndüm ama uyumuştu. Cidden şimdi mı? Sanırım onu öpücektim . Yatağın yanına yaklaştım ve biraz  durakladıktan sonra aralıklı dudaklarını öptüm. İçimde tuaf bir his vardı midemde kelebekler uçuşuyor gibiydi , emindim ben bu adama aşık olmuştum . Yoon birden uyandı ve ne daha ne olduğunu anlamdan beni altına aldı ve kolumu tutuyordu .

- Napıyorsun Park Jimin
 
  Yüzüme yaklaşarak demişti. Ama ağzı içki kokuyordu . Tabi ya bu yüzden bu kadar uzun süre gelmedi

- Hiçbir sey bak-

Şuan aleti benimkine değiyordu ve bu beni tahrik ediyordu. Terlemeye başladım . Yoon şuan sarhoştu ve olan şeyleri hatırlamayacak gibiydi

DEAD MİND /YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin