Adamın dibisin yorumunu gördükten sonra geldim kıyamisu size canımlar
Bu bölüm biraz yükselmeli -hep olduğu gibi-
Yorum yapmayana yb yok haberiniz ola
İyi okumalar
×
Savaş Yüksel
Görür görmez vurulduğum, uğruna gecelerimi feda ettiğim, düşüncelerimi bir an olsun terk etmeyen, ela gözlü bir adamdı.
Derler ki; 'Tüm iyi adamlar cennete gider ama kötü adamlar sana cenneti getirir.'
Savaş için ise bu söz değişiyordu çünkü biz birbirimize cehennemi getirecektik. Savaş baştan aşağıya cehennemdi ve ben bu cehennemi içimde istiyordum. Onun ateşiyle harlanmak, teriyle yıkanmak ve zirvesine tırmanmak en büyük isteğimdi.
Adımlarım beni o çardağı göreceğim köşeye götürdüğünde onun çoktan orada olduğunu gördüm. Soğuk hava yüzünden dudaklarından çıkan buhar görünüyordu ve ben onun yapılı sırtına bakarken iç çektim istemsizce. O sırtta ellerimi gezdirmek, tırnaklarımla izler bırakmayı her şeyden çok istiyordum. Elimdeki kumaşı sıktım. Her ihtimale karşı siyahlara bürünmüştüm. Yüzümde bir maske ve siyah bir şapka vardı. Yüzümün hiçbir şeyi görünmüyordu ve sadece ellerimden beyaz tenimi görebilirdi. Onun dışında istese de göremezdi.
Onu biraz daha izlemek istesem de heyecanım buradan kaçıp gitmemi sağlayacak kadar fazlaydı ve buradan geriye dönmek istemiyordum. Telefonu alıp Savaş ile olan mesajlaşmaya girdim. Mesajı atar atmaz onun telefon sesi yükseldi. Hemen baktığını görünce nefesim kesildi istemsizce. Mesajıma hemen bakmak istemesine mutlu olmuştum.
Bilinmeyen:
GeldimSavaşım:
Görünmez mi oldun yoksa seni görmeyeyim diye?Göremiyorum ben seni
İstemsizce güldüm sessizce bu yazdığında. Soğuktan uyuşan parmaklarımla zar zor karşılık verebildim.
Bilinmeyen:
Geldim ama saklanıyorum😔Savaşım:
Saklambaç oynayacak yaşı çoktan geçtim veletGel artık
Bilinmeyen:
Ama ya sözünü bozarsan? Ya merakın sözünden baskın gelir de beni görmek için bir şeyler yaparsan?Savaşım:
Beni tanıdığını söylememiş miydin velet, sözlerimi canım pahasına tuttuğumu bilmiyor musun?Bilinmeyen:
Biliyorum ama içim rahat değil işte.Korkuyorum...
Savaşım:
Korkma, o kadar şey yazdım da böyle tırsmadınŞimdi niye korkuyorsun?
Merak etme her ne kadar yazdıkların yaşına uygun olmasa da küçük bir veledi utandırmak bana yakışmaz.
Bilinmeyen:
😡 velet değilim benDağ ayısı seni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zevk| gay
RomanceMahalle abisine bekaretini vermeye çalışan ergen liseli. Loveislove #1